KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تجربه های یک ترم هشتی !

    

بیست تجربه بیست نکته ! 

    

  

   

* وقتی داری تمرینهای دوستتو کپ می زنی ، بپا اسمش را هم کپ نزنی . خیلی سه می شه ! 

  

* سه کار بی موقع ترین کارهاست : مزه پرانی اول کلاس ، "استاد خسته نباشید" وسط کلاس ، سوال و جواب طولانی از استاد آخر کلاس. 

  

* جلو دوربین های مداربسته که جای شوخی شهرستانی نیست ! 

  

* اگر در اتاق استاد قفل است به این معنی نیست که استاد داخل نیست. شاید داخل دارد استراحت می کنه. با لگد به در نزن ، غیبتشو نکن. 

  

* وقتی کسی جای خودت می فرستی کلاس حاضری بزنه دقت کن هیکلش با تو تناسب داشته باشه.

   

* وقتی همه ساکتند و تو حرف می زنی معلومه که استاد می شنوه !  

   

هیچ گاه به استادی که نمی شناسی سلام نکن. 

   

* خطرناک ترین جای دنیا توالتی است که قفل نداشته باشد و سنگ توالت از در فاصله زیادی داشته باشد. (سرویس بهداشتی دانشکده عمران طبقه دوم ساختمان آموزش) 

  

* اگر استاد به ترتیب رندم دانشجوها را پای تخته می برد و ازشون سوال می پرسد ، همون موقع گوشیت زنگ می زنه و برای جواب دادن می روی بیرون کلاس و همونجا می مونی تا آبها از آسیاب بیفته. 

  

* عشق دانشجویی کشکه. لآقل برای بچه های زیر 22 سال کشکه. زیادی فیلم ایرانی نگاه نکن که در همه شان گلزار و صادقی و مجید صالحی عاشق شاکردوست و افشار می شوند !

  

* سر کچل استاد که خنده نداره ! خب بنده خدا برای مدرک موهای سر را فدا کرده. 

  

* داخل دستشویی اساتید هرکسی ممکن هست حضور داشته باشد. از استاد بگیر تا رئیس دانشگاه. مواظب باش از پشت درهای بسته از شکم برآمده و سر طاس کسی صحبت نکنی. 

  

* موقع نمره گرفتن وقت افه آومدن و من فلانم نیست. این نمره حقت بوده و از این به بعد فقط کرم استاد می تواند به تو کمک کند.  

  

* همیشه یادت باشه برای هم جنس خودت حاضری بزنی نه برای جنس مخالف. خیلی ضایع می شه. 

  

* خانــمها توجه – خانمها توجه : نگاه استاد به شما از روی عشق و علاقه نیست. 

    

* وقتی در اتاق استاد را باز می کنی و در به جسم سختی برخورد می کند در را فشار نده. چه بسا این جسم سخت ، استاد باشد که پشت به در ، در حال نماز باشد و فشار دادن شما همان و با سر رفتن استاد توی دیوار همانا ! 

  

* داخل کلاس ، دوز و شطرنج و اسم شهرت و هر بازی فکری که دوست داری انجام بده ولی بالاغیرتاً بازی های فیزیکی نکن. 

  

* تقلب های امتحان معارف را روی ماشین حساب ننویس. خودت فکر کن : موقع امتحان معارف کسی ماشین حساب سر جلسه می برد ؟ 

  

* تا می توانی طول ترم درس نخوان. هیچ چیز مانند صفای شب امتحان ، چای نسکافه و دلهره و شب بیداری هاش نیست !

 

پ.ن : درسته نوشتم تجربه ولی خب همش که کار من نبوده !

  
نظرات 14 + ارسال نظر
نسرین-کام جمعه 11 تیر 1389 ساعت 21:45

کارتون بیسته...
اندرزاتون یادم میمونه
تن کیو

مرسییییییییییی صفا آوردید.
یور ولکام

رضا خیاط جمعه 11 تیر 1389 ساعت 22:04

مثل همیشه 20

مثل همیشه خوشحالم کردی آقا رضای گل.

محمد عرفان کاظمی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 22:23

تجربه آخری محشر بود،مرسی!

مرسیییی

مرجان غیاثی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 23:42

موقع اس ام اس دادن هم توجه داشته باشن اسم فرستنده ابتدایی رو پاک کنن.بخصوص تو تبریک عید.و بخصوص اگه آخر اس ام اس روم به دیوار"بوس" نوشته باشه.
----------------------------
ای ول .همه اینا رو تجربه داشتین؟حالا که دارین میرین ولایت لو میدین ؟
---------------------------
تناسب هیکل.این رو راست میگی.خیلیم راست میگی


--------------------------
اوه اوه...نمبگم مال کدوم یکی تجربه بود
-----------------------
جدی عشق دانشجویی کشکه؟؟؟؟؟!!!
--------------------------
آقای پورنصرت طبق محاسبات من اگه استاد پشت به در مشغول نماز باشه اگه در رو باز کنین با سر میفته به سمت جلو.آخه چطوری بره تو دیوار.این قسمتش برام گنگه.شاید زیادی خندیدم گنگ شده
----------------------------
من از اولش فکر کردم همش رو تجربه داشتین اما الان که رسیدم آخر میبینم نوشتی نچچچچ.ولی دیگه دیر شده.من فکرام رو کردم

---------------------------
تجارب بامزه ای بود.دست مریزاد.ما رو از نوشته هاتون بی نصیب نکنین.....یادت نره

وای وای اون اس ام اس دادن رو هستم. چند بار به سرم اومده. ولی بوسه رو خوشبختانه نه.
شب سختیه. دلم می خواد از لحظه لحظه بودن اینجا استفاده کنم. دلم می خواد این شب صبح نشه. دلم می خواد زندگی دکمه بازگشت نداشته باشه.
عشق دانشجویی اگه شیرین و فرهادی باشه کشکه. عشق فقط لیلی و مجنون.
اون قسمت استاد برای وقتیه که استاد زمان رکوع باشه کاملاْ صادقه. !
ای بابا حالا فکرا رو کردید نتیجه چی شددد ؟
تجارب ما قابل شما رو نداشت. خیلی لطف کردی. بازهم بیا. من همیشه هستم.جیییک

سمانه شنبه 12 تیر 1389 ساعت 01:04

تا می توانی طول ترم درس نخوان. هیچ چیز مانند صفای شب امتحان ، چای نسکافه و دلهره و شب بیداری هاش نیست !!!
_________
مثل الان که من دارم میخونم! آخه فردا صبح امتحان دیفرانسیل دارم!(خیلی هم معلومه که دارم میخونم!)

به به چه صفایی داره ! خوشا به سعادتتون.

خدا صبر بده برای معادلات !

یادتون باشه نسکافه حتماً مارک اصل و Nestle باشه !

سابین شنبه 12 تیر 1389 ساعت 02:34

وقتی در اتاق استاد را باز می کنی و در به جسم سختی برخورد می کند در را فشار نده. چه بسا این جسم سخت ، استاد باشد که پشت به در ، در حال نماز باشد و فشار دادن شما همان و با سر رفتن استاد توی دیوار همانا !

awesome!!!!!

همیشه شاد باشی مهندس :)

مرسی لطف کردی شمام شاد باشی خانم مهندددس

سید حسین هاشمی شنبه 12 تیر 1389 ساعت 05:08


تجربه تان ، چراغ راهمان

عالی بود رفیق

ما کلی چیزها یاد گرفتیم از شما.

موفق باشی.

سینا عطیمی شنبه 12 تیر 1389 ساعت 12:46

E.E.E
دروغ میگه!!!! بچه ها به حرفش گوش ندینا!
من میشناسم این امیرو!!!
شب امتحان آب و فاضلاب رفتم خوابگاه! تنها کاری که نمیکرد درس خوندن بود!!!
---------------------------------------------
امیر واقعا قشنگ بود.دستت درد نکنه.این قسمتهای دست شوییش ماشالا خیلی پر بار بود.یادته که استاده اوندفه تو دست شویی بود اونیکی غیبتشو میکرد بعد سوالای درس تستی شد میانترما هم تصحیح شد کلیم افتادن
--------------------------------------------------
ا.امیر الان یعنی دیگه تهران نیستی؟!کی برمیگردی؟قبلش هماهنگ کن ببینیمت حتما
-------------------------------------------------
نمیدونی تو این دوروز که ندیدمت چقدر دلم برات تنگ شده
------------------------------------------------
راستی شمارش از دستم خارج شده.چند بود؟

سلام سینای عزیز و دوست داشتنی. الان تهران تا یک ساعت دیگه می رم. منم دلم واست تنگ می شه. باز هم میام اینجا حتماژض خبر می دم زیارتت می کنم. مرسیییییی

شمارشو من دارم ۱۱۲

امیر A² شنبه 12 تیر 1389 ساعت 13:02

دمت گرم امیر
پستی بی نهایت مفید و سراسر آموزش
انتشار پست ها رو متوقف نکن، دلمون بیشتر برات تنگ میشه
هر موقع اینورا اومدی یه خبر بده بیام ببینمت
امیدوارم همیشه و هر جا که هستی موفق و پیروز باشی

دم شما گرم آقا امیر گل دوست داشتنی. نمی دونم چرا امیرها همه گل هستند !!! دی:

منم دلم برات تنگ می شه. مرسی برای پیام زیبا و قشنگت و اس ام است.
آرزوی موفقیت و سلامتی روزافزون برات دارم. ایشالا بازهم زیارتت می کنم. مرسی

ارش شنبه 12 تیر 1389 ساعت 15:24

یایا کارت عالیه...

اخریش خوب نیست زیاد

مارو فراموش نکنی عزیز
موفق باشی

سلام آقا آرش عزیز. شما در دل من دارید. موفق باشید.

حمیده احمدی شنبه 12 تیر 1389 ساعت 18:41

* وقتی در اتاق استاد را باز می کنی و در به جسم سختی برخورد می کند در را فشار نده. چه بسا این جسم سخت ، استاد باشد که پشت به در ، در حال نماز باشد و فشار دادن شما همان و با سر رفتن استاد توی دیوار همانا !

تقلب های امتحان معارف را روی ماشین حساب ننویس. خودت فکر کن : موقع امتحان معارف کسی ماشین حساب سر جلسه می برد ؟



* تا می توانی طول ترم درس نخوان. هیچ چیز مانند صفای شب امتحان ، چای نسکافه و دلهره و شب بیداری هاش نیست !
خداییش این آخریش را خیلی راست میگید

ممنون منتظر بعدیهاش می مونم

مرسی . کلی خوشحال شدم که گفتید کدومها زیبا بود.

دلم واسه دوستان تنگ می شه. به امید زیارتتون و موفقیتتون در بهترین مقاطع.

موفق باشید.

Shayan یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 12:34

استاد در حال نماز فــــوق الـــعـــاده بود ! نظر های بالاییا تایید میکنه حرفمو!
کدوم استاد بوده حالا؟!

استاد مکانیک خاک آقای دکتر عبدی !

هوافضایی یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 18:48

عالی بود و اخر خنده و...مفید

مرسی لطف فرمودید

حمیده احمدی دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 14:35

من یه سوال داشتم چرا هیچ گاه به استادی که نمی شناسی سلام نکنیم؟

آها . این یه سوال خوبه. راستش من هم نمی دونم.
زیبایی بعضی چیزها در مبهم بودنشه. چون می گن هرچیزی که مبهم باشه ترسناک هم می شه !
ولی یکی از دلایلش اینه که وقتی استادی با ما درس نداره و نمی شناسیم سلام کردن ما بی فایدست و حتی ممکنه استاد نشناسه و جواب نده و ضایعاتی به وجود میاد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد