KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

درد دل های یک هنرمند


این قسمتی از درددل های تکان دهنده ی یکی از دانشجویان خواجه نصیر است ...


...

haminesham ghanimate

kollan vas khatere kar nemigam

(سر و صدای تیر آهن و این چیزا - محیط کار )


kheyli doost daram

dooblor basham

(این صدای جوانان ایران است! - آنونس انجمن گویندگان جوان)


hatta age shode

vase ye bar

(صدای گریه حضار)


ghadima

ba 3D max animation misakhtam

bad khodam effect mizashtam roosh

(افکت افسوس جمعیت)


duble mikardam

(صدای خر شرک)


kollan ye hesse nostalgic behem mide

man az kheyli vaght pisha kar mikardam

(صدای آه مردم)


yadame

dovom rahnamayi boodam

(افکت زنگ مدرسه)


amoom be onvane eydi

CD max baram kharid

(صدای نقاره شب عید)


tanha martabeyi bood

ke az gereftane eydie gheyre naghdi khosh hal mishodam

(افکت شمردن پول)


kollan kheyli doosesh dashtam

vali heyf
daneshgah
gand zad be halemoon

(قطعه ای از سمفونی دکتر عقیق من باب دانشگاه)


kheyli vaghte hatta behesh dast ham nazadam

(صدای دست نزدن)


یعنی کی میتونه باشه؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا خیاط جمعه 11 تیر 1389 ساعت 18:07

دلم براش کباب شد :دی
حالا کی هست ؟

بوش داره میاد!
نمیدونم والا! تو بگو!

سمانه شنبه 12 تیر 1389 ساعت 00:55

شایان!

صدای من خوبه آخه؟؟؟
سرتو بگیر بالا "-:

من شنبه 11 دی 1389 ساعت 19:30

با این قسمتش

vali heyf
daneshgah
gand zad be halemoon

(قطعه ای از سمفونی دکتر عقیق من باب دانشگاه)

کاملا همدردی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد