KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانلود کامل آهنگ فاصله ها با صدای علی لهراسبی




بالاخره آهنگ سریال فاصله ها هم به صورت کاملش اومد

من که خیلی لذت بردم از این آهنگ

مثل بقیه کارهای علی لهراسبی عالی بود

متن شعر و دانلود آهنگ ادامه مطلب



.




     اگه فاصله افتاده ، اگه من با خودم سردم

     تو کاری با دلم کردی ، که فکرشم نمی کردم

 

        چه آسون دل بریدی از دلی که پای تو گیره

        که از این بدترهم باشی واسه تو نفسش میره

 

            نمی ترسم اگه گاهی دعامون بی اثر میشه

            همیشه لحظه ی آخر خدا نزدیکتر میشه

 

                تو رو دست خودش دادم که از حالم خبر داره

                تا از تو چشماشو یه لحظه برنمیداره

 

                    تو امید منی اما داری از دست من میری

                    با دستای خودت داری همه هستیمو میگیری

 

                    دعا کردم تورو بازم با چشمی که نخوابیده

                    مگه میزاره دلتنگی مگه گریه امون میده

 

                پاییزم کرده تنهایی ببین حالم پریشونه

                هنوزم اشک میریزم که برگرد ی به این خـــــــونه

 

            حسابش رفته از دستم شبایی رو که بیدارم

            شاید از گریه خوابم برد درارو باز میزارم

 

        نمی ترسم اگه گاهی دعامون بی اثر میشه

        همیشه لحظه ی آخر خدا نزدیکتر میشه

 

    تو رو دست خودش دادم که از حالم خبر داره

    تا از تو چشماشو یه لحظه برنمیداره









نظرات 5 + ارسال نظر
حمید توکلی پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 12:09

برای آپلود آهنگ، تصویر و یا هر فایل دیگه ای پیشنهاد میکنم از پیکو فایل استفاده کنی!
http://www.picofile.com

صفحه ی دانلود ساده تری هم داره!
ممنونم، پیروز و پایدار باشی!

4shared
بعد از مدیا فایر بهترینه برای من
تو هم موفق باشی حمید جان

علیرضا قهرمانی پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 13:12


دست گلت درد نکنه امیر جان

قربون داداشم

محمدحسین باقری پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 15:05

کشتی خودتو با این آهنگ

حسابشو کن محسن یگانه خودش اینو میخوند چی میشد

اوهوم
منتظر آلبوم یگانه ام هنوز نیومده بیرون
:)

نسرین-کام پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 16:54

تن کیو

yw

مهران شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 15:14 http://www.pouyamusic.blogfa.com

مرسی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد