KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هیچ کس زنده ای دوباره این اتفاق را نخواهد دید !


این لحظه را با دوستان خود شریک شوید زیرا هیچکس زنده ای دوباره این اتفاق را نخواهد دید.




کره مریخ به بالاترین درجه درخشش دراسمان شب در ۵ شهریور خواهد رسید

اون به اندازه کره ماه تمام بزرگ با چشم غیر مسلح به نظر خواهد رسید
این وقتی است که در روز ۵ شهریور کره مریخ به فاصله ۳۴٫۶ مایلی خود به زمین میرسد.
حتما در راس ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر ( نیمه شب) آسمان را تماشا کنید .
به نظر خواهد رسید که آسمان دو ماه دارد !!!

این امر ۱۲۰۰ سال دیگر دوباره اتفاق خواهد افتاد!


منبع





نظرات 7 + ارسال نظر
tala چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 10:15

ممنون از این پیشنهاد عالی تون
فقط یه چیزی میشه 5شهریور دوباره یاداوری کنی چون تا اون موقع فکر نکنم کسی یادش بمونه:دی

مثل خودم !

حمید توکلی چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 10:38

طلا پیشنهاد خوبی داد، بهتر است در صورت امکان حدود ساعت 18 همان روز این متن مجددا منتشر شود!
.............................
موضوع ستاره شناسی برای این متن مناسب به نظر می رسد!

پیروز و پایدار باشی!

شما هم یاد من بنداز D: !

اگه زنده بودم . . .

سید سجاد چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 14:24

تشکر

م ن چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 14:58

Its a rumor!

http://urbanlegends.about.com/od/errata/a/two-moons.htm

امیدوارم نباشه

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 23:34

چه جالب!

خیلی دوس دارم ببینم!

یادآوری کنیداااا!

ممنون از اطلاع رسانیتون!

سما سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 22:41

سلام

حتما خیلی زیباست!

راستی منظورتون از۱۲:۳۰ بعداز ظهر؛ ۰۰:۳۰

بامداده دیگه؟!

با یادآوری موافقم.

با تشکر

جاوید جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 22:29

من تحقیق کردم و دیدم این پدیده مال چند سال پیشه و اونم به این عظمتی که ذکر شده اتفاق نیفتاده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد