KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نمونه سوالات درس مبانی کامپیوتر

با سلام خدمت دوستان گلم


چون سوالات در مورد امتحان مبانی کامپیوتر زیاد بود


لازم دونستم این پستو بزنم


یک سری نمونه سوال در اینجا قرار میدم

زیاد نیست تا امتحان میشه خوندش

اصولا خانم مهندسی در هر امتحان نزدیک به 60 درصد سوالاشونو از این نمونه ها بدون تغییر میدهند


خوندن این سوالات ضرر نداره

پیشنهاد می کنم بخوننین با این فرصت کم

یه توصیه دیگه

سعی کنین اول فایلای ورد رو بخونین

اون فایل پاورپونت ماله یدونه سوال سختیه که استاد میده



نمونه سوال شماره 1

نمونه سوال شماره 2

نمونه سوال شماره 3

نمونه سوال شماره 4



نظرات 10 + ارسال نظر
......... سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 10:31

سلام ممنون واقعا ...
فقط 3 و 4 رومی رو نمیشه دانلود کرد !

لینک که سالمه

اگر نمیشه
این فایلشه
http://www.4shared.com/dir/k6uf8ZN-/nemone_soalat_mabani.html

محمد شریفیان سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 10:53

امیر یه دونه ای.
منتظر سوالای لو رفته امتحان ریاضیم هستیم

دیگه روتو کم کن
:دی
من تخصصم برنامه نویسی بود

شوخی کردم
نوکر آقا

3pehr سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 11:21 http://blog.kntoosi.net/

امیر منم لازم دونستم که یه ماچت بکنم بگم ایول

خودت که میدونی؟
عاشقتم
:-"

sama.kzm سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 12:02

ممنون خیلیییی!

خواهش می کنم
وظیفه بود
;)

سینا عظیمی سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 16:59

وای دستت درد نکنه.ممنون واقعا
می خوامت هزارتا

نوکرتم

رسول اح سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 20:26

دوست دارم برادر امیر از این نمونه سوالات یه دونه امده بود که نتونستم بنویسم
پر رو نشو امروز بوسیدمت
منتظر سوالای ریاضی مبانی ایتی و ریاضی کسسته هم هستم قارداش
یه اف بزار من زیاد نمیام همکلاسی

صنایع چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 09:21

سلام....ممنون از زحمت شما
ولی این نمونه سوالات مربوط به رشته صنایع که نیست؟ یا هست؟

محسن جمعه 4 تیر 1389 ساعت 00:23

ببخشید این که نوشتید "اون فایل پاورپونت ماله یدونه سوال سختیه که استاد میده"این که حدود 16 تاسوال هست نه یکی؟

نگین اورمزدی-مهندسی صنایع پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 12:10

چرامن نمیتونم دانلودکنم پس؟

niloo.کامپیوتر چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 18:12

خداروشکر پاسش کردم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد