KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آرزو می کنیییییم

شب آرزو هاست ... آرزو می کنم آرزوی هیچ کدومتون برآورده نشه !

نظرات 13 + ارسال نظر
حمید توکلی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 21:34


----------------------
آرزو میکنم امشب وسیله بشم برای برآورده کردن آرزوی یکی دیگه...

من از افعال معکوس استفاده کردم!

مرضیه ـمشاوره پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 21:50 http://moshaveranealzahra.blogfa.com/

سلام خدا نکنه!!!!!
من امشب از ته دلم واقعا
ارزو کردم هرکی هر آرزویی داره بهش برسهُ هم چنین شما
به وبلاگ منم سری بزنید

سمانه پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 22:57

آرزو میکنم آرزوی شایان برآورده نشه!!!

رویا خدابخش پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 23:24

ا ِ !!

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 23:51

!!

خوبه ما هم آرزو کنیم خواب دکتر ع رو ببینید؟ نه خوبــــه؟؟

تازه ما تعدادمون هم بیشتره احتمال برآورده شدن آرزو بیشتر تره!

مصطفی کاظمی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 23:57

آرزو می کنم امتحانات را با موفقیت سپری کنید(کنیم.)

نیلوفر کبیری جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 00:23

منم از ته لبم ارزو میکنم همگی این امتحانارو خوب بدیم

نیلوفر کبیری جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 00:25

*قلبم(اشتباه تایپی) اثر استرس امتحاناس

سید حسین هاشمی جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 00:36

آرزوی من داغ داغ برآورده شد!
:دی

بصورت بسیار بسیار بسیار، خیلی اتفاقی اصن!

سینا عظیمی جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 02:09

آرزو میکنم سال دیگه ایران بره جام جهانی.

مقداد جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 02:51

یاد تلاش مذبوحانه فرزاد حسنی آن اوایل برای جاانداختن شب آرزوها بین مردم افتادم
==
نمی دانم چرا خوددرگیری دارم.از یک سو آرزو کردن را یکی از چرند ترین افعال بشری می دانم.از طرف دیگر به خودم می گویم چند دقیقه بی خیال تفکر و اصولت شو.یک آرزویی کن .دلت باز شود!
مثل فال حافظ که می گیریم و همه می دانیم چقدر چرند است ولی خوش می گذرد.این هم همان جوری است.
همه ما نیاز داریم هر از چند گاهی چند دقیقه ای به معنی واقعای کلمه لر باشیم.
این مناسبت هم بگذار از فرهنگ اسلامی وارد حوزه ما شود.چه اشکالی دارد.
یاد نظر یکی از دوستان در مورد زرتشت اقتادم.آیینی که پر است از این جور مراسم مسخره/
آقا نه می خواهیم برایمان از اثر دعا و آرزو انرژی و ... پست مدرنیستی صحبت کنی نه پوزیتویویستی به ما گیر بدهی
آقا یا آرزو کن. یا بی خیال شو.ندید بگیر
باشد تسلیم.آرزو می کنم.بگذار یک آرزوی شیک نکته دار کنم
آرزو می کنم هر آرزویی بی درنگ برآورده شود تا بفهمیم این آرزو چقدر چرتد است.
مثلا کسی که آرزو می کند خامنه ای به درکوت اعلی رهنمون شود.آنی این را ببیند و ببیند دیکتاتور دیگری می آبد و جایش را پر می کند تا دیگر از این آرزوها نکند.
==
این ها را ننوشتم که کسی بخواند در واقع می خواهم کسی نخواند.دوست دارم همیشه با خودم حرف بزنم.
گاهی یادم می رود این کار را فقط در دفترم انجام دهم نه در کامنت دونی دیگران.
ارسالش می کنم چون دوست دارم همبن جا که نوشتم باقی بماند

حمید توکلی جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 09:37

چنانچه انسان معتقد باشد به آنکه در نیل به آرزو باید بکوشد، آرزو داشتن انسان را هدفمند می کند!
پیروز و پایدار باشی!

محمد رودسرابی شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 13:59

من تعجب می کنم چرا بعضی از دوستان متوجه منظور نویسنده این پست نشدند.
جالبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد