KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پسرخاله شدن یک خبرگزاری با قالیباف

    

پسرخاله شدن یک خبرگزاری با قالیباف    

   

    

    

در ادامه مطلب 

   

 

 

 

 

با حکم محمدباقر (!!!) ، شهردار تهران ، مدیر عامل جدید سازمان مهندسی و عمران شهر تهران منصوب شد.  

     

به نقل از عصرایران

نظرات 5 + ارسال نظر
نیلوفر کبیری دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 11:50

خوبه نزده ممد باقر

دی : راستی خوب بود اینو ننوشت. یا بنویسه آق باقر

مرجان غیاثی دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 12:18

میدونین اگه خبرگزاری باهاش پسر خاله نشده بود چی میشد؟



میشد کلاه قرمزی
مرخخ نممم مرخ نممم

وای وای راست می گیا.

مرخخخ نممم مرخ نممم

مسعود / علوم انسانی دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 13:48 http://masoud88.co.cc/

سلام.

مسعود کلهری نژاد هستم، مدیر وبلاگ حق و عدالت اول از همه خواستار حضورتان در وبلاگ حق و عدالت هستم دوم از همه هم این که خبرگذاری نه! خبرگزاری و سوم از همه این که دست های طراح سایت همکلاسی را باید تا جایی که جا دارد بوسید.

سلام منم امیر پورنصرت هستم یکی از مدیران سایت همکلاسی. منم به سهم خودم از همه خواستار حضور میلیونی در سایت همکلاسی هستم. دوم اینکه چشم درستش می کنم.
سوم اینکه لطف داری. دست رو تا جایی که هست تا بازو می شه بوسید. بعد از اون می شه شونه نمی شه بوسید.

سینا عظیمی دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 15:46

امیر آخه بهت چند بار بگم!
بابا قبل پست زدنت یه اس بده.که آبرو بچه هامونو اینطوری نبری.
از اول به خودم میگفتی میرفتم درستش میکردم.سوژه نمی شدیم.
دادم بچه ها درستش کردن.خیلی خیلی هم عذر خواستن
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903231386

ببخشید سینا خان. هوش و حواس برام نمونده. الان پست جدید می زنم و اولش به تو خبر می دم البته فکر کنم بنا بخونی.

خدا خیرت بده آبروی یه خبرگذاری و خریدی.

حمید توکلی دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 17:11

!

والا به خدا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد