KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آموزش جن گیری

 آموزش جن گیری

 

این بار برخلاف همیشه که طنز می نوشتم خواستم راجع به ماوراءالطبیعه براتون بنویسم.

به اخطار توجه کنید 

 

این کار بسیار خطرناک است پس اگر ترسو هستید یا ناراحتی اعصاب دارید هرگز به آن عمل نکنید

این کار از دو روش انجام پذیر است :

    

    

    

روش اول:

   

یک تشت بزرگ را بر می داریم و شب چهارشنبه ای که قرص ماه کامل است در حمام می گذاریم درون تشت کمی پوست پیاز ، فلفل هندی ، فلفل سبز تند ، خردل تند ، فلفل سبز تند ، کمی نشادر ، فلفل سیاه و مقدار زیادی فلفل مکزیکی می ریزیم و با تشت دیگری دقیقا به همان اندازه،  پشت در کشیک می دهیم و مواظبیم که پلک نزنیم وبا خود این ورد را می خوانیم (مرخ نم ، مرخ نم ...) چون اجنه علاقه زیادی به خوردن پوست پیاز دارند با این ورد جذب خوردن پوست پیاز می شوند و چون پوست پیاز شما زیادی تند است جن پس از بلع آن فریاد می زند سوختم سوختم نامردا ! آنگاه شما به سرعت برق به داخل حمام میدوید و روی تشت اول را با تشتی که در دست دارید می پوشانید وجن ، گیر می افتد مراحل بعدی را بعد از توضیح روش دوم می گویم. 

  

روش دوم :

      

به همان روش مواد را باهم قاطی کرده ولی این بار زیر تشت میگذاریم و تشت را با یک تکه چوب بلند که زیر تشت گذاشته ایم نیمه سر پا نگه می داریم و به آن چوب نخ بلندی گره میزنیم و آنرا سفت در دست میگیریم تا جن از راه رسید و گفت سوختم نخ را میکشیم وجن زیر آن گیر میکند. 

    

    

    

    

 *************  موارد مصرف جن یا اجنه ******************

 

بهترین غذایی که میشود با جن درست کرد کباب جن است که در بورکینافاسو طرفدار زیادی دارد از پودر جن میتوان در پیتزا بجای آویشن استفاده کرد . حتی میتوان با آن قرمه جنی پخت گوشت جن بسیار لذیذ بوده وحاوی ویتامین ب ۴۴ فراوان میباشد که در هیچ ماده غذایی دیگری یافت نمیشود این ویتامین در تبدیل بیماری ام اس به ایدزنقش عمده ای را بازی میکند .

   

وقتی داشتم این مطالب رو مینوشتم احساس کردم یک دست نامرئی دارد به موهای سرم دست میکشد شما در حین خواندن جه حسی داشتید؟

 

    

از سری مطالب وبلاگم

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر رباط شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 21:09

حس میکنم
خودم تایپ نمی کنم
ایان کیه تایپ می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه زووریم دااااااااااااااره

تو می میرییییییی. هووووووووو

خدایا کمکم کن این کیه داره تایپ می کنه ! من می ترسم !

sama.kzm شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 21:53

قرمه جنی!!!!

!

چیه ! از قرمه سبزی دانشگاه که بهتره .

سینا عظیمی شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 22:08

صدو اِن!(فکر کنم ده!)
امیر من یاد شوخی خوابگاهی میوفتم!
یادش بخیر قدیما تو یونی قبلی با تجهیزات پیشرفته تشت و پودر تاید دریا داشتم رخت میسابیدم یکبی با تشت آب پرید و ریختش روم!
یاد اون موقع افتادم!
نمیدونم شاید فکر کرده من جنم یا من فکر کردم او انسانه و عین انسان رفتار میکنه یا نمیدونم یچیزی بینابین!توقعشو نداشتم.ترسیدم.قلبم اومد تو فرق چشام!
امیر یه سال بزرگ شدی چه پستای ترسناکی میزنی.هوووووووو

فکر کنم من بزرگ بشو نیستم. یادم بود بهت خبر بدم یهویی بچه ها اومدن یادم رفت !

من خودم هم گاهی تو رو می بینم می ترسم نکنه از اجنه باشی ! آخه از همه چیز باخبری. خاطرت خیلی باحال بود. سینا جان لطف فرمودی. مرسی

مرجان غیاثی شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 23:18

مرخ نم مرخ نم...وووووی واقعا" خندم گرفت و چشام اشک اومد!خیلی بامزه بود.


یاد دوران خوابگاه افتادم.یه دختر اهل ممسنی(اگه درست نوشته باشم) از استان فارس میخواست حرکت مو روی آب رو نشون بده تو تاریکی!!!همه رو نشوند دور یه تشت.موی یکی رو انداخت روی آب.اتاقم تاریک.همش میگفت هیسسسسسسسسس.حواستون جایی نباشه.به هیچی فکر نکنین و بعد خودش یواش یواش حرف میزد.....و بعد یهو محکم زد وسط آب و کل ملت دور تشت خیس خیس شدند!!! همین!

وای چقدر وحشتناک بوده. منم یادمه یه بار بچه ها نصف شب داشتن تو تاریکی از جن و روح و آخرت صحبت می کردند با یه ملحفه سفید خودمو پوشوندم به سمتشون رفتم کم مونده چندتایی شون تموم کنن.

هووو مرخ نم مرخ نم! مرسیییییییییییی

جن گیر شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 23:27

به جای فلفل مکزیکی نمیشه ذرت مکزیکی بریزیم توش اخه جنای ما ذرت مکزیکی تند خیلی دوس دارن بریزم گله ای میان بعدشم کباب جنو میشناسم ولی نمیدونستم خواستگاهش مال کجاس ممنون

خواستگاهش این جوریه دیگه دیگه. ذرت مکزیکی رو نمی دونم ولی اگه بهشون بدیم ممکنه پررو بشن فکر کنن حالا چی هستن . همن فلفل می دیم گلوشون ورم کنه کباب خوشمزه تر بشه !
مرسی

امیر کام یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 07:33

آی آی آی گوشم رو ول کن !!!
باشه میرم درسمو میخونم آی!ول کن دیگه

پسر بد چرا وسط امتحانا اومدی نت ؟ اجنه علاوه بر پیاز به درس هم اهمیت می دن. دی:

آشپز یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 18:30

خوب بود. خندیدم. یه کاری کردی که دیگه هر وقت پیتزا درست می کنم یاد پستت بیوفتم/
یه پست واسه احضار روح بذار. اونم باید جالب باشه/
سعی کن ترسناک کمدی بنویسی :دی

ایشالا همیشه بخندی. می گمحالا که آشپزیت خوبه یه روز منو به صرف کباب جن دعوت کن. دی: مرسی حتماْ

امیر A² یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 20:06

حس من از همه فک کنم عجیبتر بوده!
آخه نمیدونم چرا وقتی داشتم این پستتو میخوندم یکی از اجنه داشت منو قلقلک میداد
واقعا عجیبه ها
ایول امیر، خیلی باحال بود

عجب حس باحالی ! حالا هی بگو اجنه بد هستند. ولی خب از دیشب با من رفیق شدن هی جوک می گیم می خندیم. گاهی مثل حالا می زنند پس گردنم می گن برو درستو بخون مگه امتحان نداری ؟!!! دی:

Confederate of All "Jens" ²☼µΦ دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 00:51 http://www.google.jen



STOP KILLING US NOW !!!!

دی:
ای جن شریف می فهمم چی می گی ولی باور کن از گوشت لذیذتون نمی شه گذشت . تا حالا مزمزه کردی ؟ خوشمزست ! پی:

جن خور پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 03:16

مرسی

عبود دلاور پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 03:24

مگه شما خواهر مادر ندارین دور جن مردم می پلکین . نکنین این کارار. دیشب دوس دخترم داشت هی هزیون می گفت مرخ نم مرخ نم . تا صبح اسهال بود بردیمش بیمارستان جنةالله گفتن حساسیت به پوست پیاز و فلفل مکزیکی داره.

بابا خفن ! دوست دخترت شبها ... !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد