KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جالب بود!


خوب یجورایی می خواستم برای ۳ روز کشش بدم ولی با همین ۱ روز خیلی چیزا از اینجا دست گیرم شد, دیدم کافیه دیگه تمومش می کنم!

جالب ترین اتفاقی که افتاد شلوغ پلوغ شدن همکلاسی بود!!!

آقا بخاطر یک چیز کوچیک چرا اینقدر شلوغش می کنین!؟


اونوقت آقای حسنی فر انتظار داری نتیجه انتخابات رو تغییر بدن و یک نفر هم اعتراض کنه و یکی هم بیاد تو نماز جمعه بگه نه اشتباه می کنید و همین؟! همجا آروم باشه!؟

من اینجا اسم خودم رو تغییر دادم و یک اعتراض کردم همچی بهم ریخت! مملکت و انتخابات ریاست جمهوری جای خود دارد!


آقای سید حسین هاشمی, دیدی برادر؟! حتی یک مدیر اینجا هوای یکی از نویسنده ها شو نداره و امانت دار نیست...

دیدی قاسم پور تو ۲تا پست چطوری اسمم رو جار زد ؟ حالا اگه واقعا اطلاعات تهدیدم کرده بود که کلام پسه معرکه بود!

چطوری تو همکلاسی که یسری آدم هایی که امانت داری و privacy سرشون نمیشه با اسم واقعی پست بدیم!؟

و تازه براشون کارت دانشجوری اسکن کنیم؟!

فرض کن ریس حراست دانشگاه بخواد از فرد مذکور آمار بگیره... احتمالا تاحالا چندبار گرفته شده... بگذریم.


حالا قضیه رفراندم! بابا چرا شلوغش می کنید؟ اگه واقعا فکر می کنید راست میگید و قواننین درسته نظر سنجی بذارید!

شما حتی حاضر به این کار هم نیستید! برای گذاشتن نظر سنجی, نطرسنجی میزارید؟  همین خودش نشون دهنده ی ترس از تغییره...

به هر حال متشکرم از حسین نصر ابادی که حداقل اون نظر من رو دید!!! بقیه حتی اون رو ندیدن و اگر هم دیدن چیزی نگفتن!


دمت گرم مقداد! باز تو منظور من رو گرفتی.

بقیه فقط ادعای روشن فکری دارن اینجا ! همین این وریش هم اون وریش!


مرسی حسین هاشمی جان! فقط تو مثل آدم برخورد کردی با کسی که قواننین رو زیر پا گذاشته و اعتراض داره!

بقیه مثل جمهوری اسلامی برخورد کردن! باتوم می زدید بهم دیگه خیلی باحال میشد!


وسلام!