KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

علیکم بـ«وب»

حکیمی را گفتند: چه گویی در وب؟ گفت: لغزشگاهی است عظیم. نه زن را از آن امان است نه مرد، نه اعتماد بر جوان است نه پیر. هنوز به میدان در نیامده، باخته‌ای و در عرض چند ثانیه، انداخته‌اند! اکنون نیز دست از من بدارید که در تالار گفتگو به کاری واجب مشغولم. چون به شناسه او نیک نظر کردم، دیدم «حکیمه» است. پس دانستم که در محشر وب، حکیمان جهان نیز پایشان بر پوست خربزه باشد. و از آنجاست که گفته‌اند:

 

آن‌کس که شبانه‌روز در وب باشد

باید که ـ عزیز من! ـ مواظب باشد

هرگز نکن اعتماد در وب به کسی

هرچند که حرف‌هاش جالب باشد.

 

ابن محمود

نظرات 2 + ارسال نظر
™ ⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 21:57

منظور از تالار گفتگو chat هستش نه forum !

نسرین-کام دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 22:00

((حکیمه))

دارم می گردم لاتینشو پیدا کنم ادش کنم !
hakimeh_jojo
hakime_honey
i_love_hakim
hakimeh_komando
hakime_7khat
hakime_khatar
princeshakime
...
!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد