KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فقط گناهکاران سزاوار عذابند؟

                                                هوالحق 

 

 

أوحَى الأوحَى اللّه‏ُ تَعالى إلى شُعَیبٍ النَّبِىِّ إِنّى مُعَذِّبٌ مِن قَومِکَ مِائَةَ أَلفٍ: 

أَربَعینَ أَلفا مِن شِرارِهِم وَسِتّینَ أَلفا مِن خیارِهِم  

فَقالَ: یارَبِّ هؤُلاءِ الشرارُ فَما بالُ الخیارِ؟! 

فَأَوحَى اللّه‏ُ عَزَّوَجَلَّ إِلَیهِ: داهَنُوا أَهلَ المَعاصى فَلَم یَغضِبُوا لِغَضَبى؛ 

خداى تعالى به شعیب پیامبر وحى فرمود که: 

من صد هزار نفر از قوم تو را عذاب خواهم کرد: چهل هزار نفر بدکار را، 

 شصت هزار نفر از نیکانشان را.  

شعیب عرض کرد: پروردگارا! بدکاران سزاوارند اما نیکان چرا؟

خداى عزوجل به او وحى فرمود که: آنان با گنهکاران راه آمدند  

 و به خاطر خشم من به خشم نیامدند. کافی/ج5/ص56 

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید توکلی جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 14:06

زیبا بود!
پیروز و پایدار باشید!

سلام برشما.
ظاهر متن زیبا بود یا محتوایش!
ممنون از توجه و نظرتان.
شما هم موفق باشید.

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 19:37

مدتی نبودید ، بسیار خوشحالم که دوباره اسمتان را بعنوان نویسنده می بینم در همکاسی!

ممنون!

موفق باشید زهرا جان!

سلام دوست عزیز
ممنونم .
دل من هم برای نوشتن تنگ شده و اگر درس ها امان بدهند
سعی می کنم بیشتر و بهتر پست بزنم.
موفق باشید.

من چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 02:24

سلام زهرا چه خبر؟
درس های جامعه چطوره؟هنوز هم وقتت رو پای اینترنت میذاری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد