KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دعوت به همکاری در برگزاری اولین جشنواره روابط عمومی الکترونیک

سلام

امروز داشتم مثل همیشه یه جستجویی می کردم درباره آی تی و این چیزا که به یه مطلب جالب برخورد کردم که بد ندیدم اینجا مطرح کنم ٬ شاید به کار بعضی از بچه هامون بخورد

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران از همه اساتید- وبلاگ نویسان- مدیران و کارشناسان روابط عمومی ایران جهت برنامه ریزی و برگزاری باشکوه اولین جشنواره ملی

روابط عمومی الکترونیک دعوت به همکاری می نماید.

علاقمندان می توانند روزمه و  نوع همکاری شان را به نشانی پست الکترونیک info@iranpr.org ارسال نمایند تا بعد از بررسی جهت همکاری دعوت بعمل آید.

 

بخش های اصلی جشنواره:

1. مسابقه

2. سمینارهای تخصصی

3. نمایشگاه

4. کلینیک های تخصصی

 

انتخاب یک نفر از همکاران برای اعزام رایگان به مالزی



لینک اصلی متن

برای دریافت پوستر جشنواره کلیک کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد رشیدی - فناوری بی اطلاعات! یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 21:31 http://www.ksna.ir

واقعا ممنونم

من حتما همکاری میکنم.


مرسی مرسی مرسی

واقعا پست فوق العاده ای بود! روحمو شاداب شد!

فاطمه رنگرز جدی دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 01:01

ممنون! !

حامد شاهسوندی دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 12:41

ممنون دوست عزیز
اطلاع رسانی بسیار خوبی بود

فقط میخواستم بدونم فراخوان ارسال مقاله هم هست یا فقط همکاری در برگزاریه ؟

حمیده احمدی دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 17:17

سلام آقای شاهسوندی
راستش من دیروز که اونجا می چرخیدم فراخوان ثبت نام و ارسال مقاله و حتی برگزاری کارگاه را دیدیم ولی راستش چون خودم دنبال چیز دیگه ای بودم ازش گذشتم و امروز هم هر چقدر اونجا گشتم پیدا نکردم کجا دیده بودم
حالا شما یه سری به آدرس زیر بزنید خودتون کمی توش بچرخید اطلاعیه این موارد را هم خواهید انشاالله پیدا می کنید
http://www.iranpr.org/

حامد شاهسوندی دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 23:47

ممنون از شما
اگر از دوستان کسی در این زمینه مطالعه داشته به من اطلاع بده تا همکاری کنیم .

Shahsavand@hotmail.com
ناگفته نماند که این مبحث در ایران جای فعالیت زیادی داره و بسیار جذاب و کاربردی هست ..

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد