KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مسابقه تخصصی مدلسازی سه بعدی محیط برای بازی

در ادامه این پست


شرکت فن ‏افزار شریف برای شروع پروژه بعدی خود درنظر دارد تا تیم تخصصی مدلسازی سه بعدی خود را افزایش دهد، و از این رو این امر را در قالب یک مسابقه آموزشی از طریق این وبسایت برگزار می کند. به این ترتیب که برندگان این مسابقه جدا از جوایز این مسابقه بطور خاص، شانس همکاری با این شرکت را در پروژه بعدی آن خواهند داشت.


برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
سید حسین هاشمی جمعه 24 اردیبهشت 1389 ساعت 19:38

فوق العادست!
این سبک کارها رو خیلی دوست دارم!
ولی راستش الان صفرم در این زمینه!

این رو که نمی تونم احتمالا
ولی در آینده دوست دارم در این زمینه فعالیت کنم!

شما خودتون با این شرکت همکاری می کنید؟

ایشالا در آینده نزدیک اسمتون باشه جزو همکاران

خیر، اونجا مشغول نیستم

مقداد شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 00:41 http://www.mosalmaneaghlgara.blogsky.com/

اتفاقا من هم می خواستم همین رو بپرسم
قبلا هم در مورد بازی پست داده بودین
چون گروهی از دوستان نزدیک من هم در حال کار بر روی یک بازی ادونچر هستند
برایم جالب بود بدانم شما تنها علاقه مند هستین یا فعالیتی هم در این زمینه می کنین؟

من از نزدیک شاهد کار این گروه و به ثمر رسیدن این بازی بودم و میتونم بگم به اندازه اونها این بازی برام مهمه.

برنامه نویسی میکنم اما هنوز به طراحی سه بعدی یا بازی نرسیدم و البته برنامه دارم برای یادگیریش انشاءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد