KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مهران مدیری هم به جمع منتقدان فیلم‌های کمدی سخیف این روزها پیوست

مهران مدیری هم به جمع منتقدان فیلم‌های کمدی سخیف این روزها پیوست

کمدی‌های مبتذل برای میلیونر شدن یک عده آدم است
سینمای ما- پس از انتقادات اهالی فرهنگ و هنر نسبت به رواج فیلمهای سطحی،مهران مدیری بازیگر وکارگردان سینما و تلویزیون نیز به جمع منتقدان این فیلمهای مبتذل پیوسته است. این بازیگر وکارگردان چندی پیش در مصاحبه ای با انتقاد شدید از فیلمهای کمدی که بر پرده سینماها قرار دارد گفته است:امروزه هر کار مبتذل درجه دوم و سومی‌ را بدون پشتوانه فکری روی پرده سینما به‌ عنوان کار کمدی می‌بینیم، فقط برای این‌که یک عده آدم میلیونر شوند.من همیشه این شوخی رو می کنم با دوستانی که در وزارت ارشاد هستند ،



توو بخشی هستند که باید مجوز به اینها بدندچون ما اونجا رفت و آمد داریم ، هر کسی میاد میگیم هر کسی میاد یه آموزشگاه بازیگری رو به ثبت برسونهازش بپرس هیچکاک توو اینگیلیسی تی داره یا نه ، قاعدتاً میگه هیچکاک ته که نداره ، پس ته نداره ، منظور اینه که سوادش رو نداره ، هیچکاکو نمی شناسه میخواد بیاد وارد سینما بشه


به نظر مهران مدیری بعضی کسانی که کار کمدی می‌کنند، با خودشان، جامعه و بیننده شوخی می‌کنند! کمدی را اساسا شوخی می‌بینند و این نگاه، فاجعه است.
این درحالی است که به گفته مدیری اگر به مقوله کمدی این‌گونه نگاه شود که چقدر جدی، مهم، تلخ و در عین حال اصلاح‌کننده است، نیمی ‌از مشکلات حل خواهد شد، اما متاسفانه بخصوص در سینمای ایران این ماجرا خیلی جدی نیست.
وی در ادامه گفته است:مشکل از همه ماست. همه دست به دست هم دادیم تا این فاجعه اتفاق بیفتد. به یک نگاه تازه در سیاستگذاری‌ها نیاز داریم.

مهران مدیری تاکید کرد:در همه جای دنیا کار درجه یک و کار درجه 2 وجود دارد، اما ایران تنها کشوری است که کار درجه یک تولید می‌شود، کار درجه 3 می‌بینیم و کار درجه شانزدهم هم دارد! خب وجود چنین معضلی مبین این مطلب است که نظارت دقیق و کارشناسانه‌ای روی این قضیه صورت نمی‌گیرد




قاعدتاً میگه هیچکاک ته که نداره ، پس ته نداره ، منظور اینه که سوادش رو نداره ، هیچکاکو نمی شناسه میخواد بیاد وارد سینما بشه.


فکر کرده سینما یعنی دوربینو بگیری دستت هر چی دیدی رکورد کنی !
بیچاره میخواد بیاد وارد سینما بشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا خدابخش جمعه 24 اردیبهشت 1389 ساعت 20:37

سینمای کمدی امروزه ی ایران واقعا نیاز به یه تغییر اساسی داره! وضعیتمون واقعا بده با فیلم های بی معنا و برای وقت کشی و خنده ی پوچ!

ممنون متن خوبی بود!

آره. ممنون نظر خوبی بود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد