KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فردوسی پاکزاد

دیدم سالروز بزرگداشت حکیم فرزانه ابوالقاسم فردوسی است گفتم:

از این لینک با این حکیم و زندگی اش بیشتر آشنا شویم

http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=%D9%81%D8%B1%D8%AF%D9%88%D8%B3%DB%8C&SSOReturnPage=Check&Rand=0


و


حداقل چند بیتی از آن شاعر حفظ کنیم !


(ان شا الله)

نظرات 5 + ارسال نظر
عباس احمدی سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 21:41

آقا ایمان متشکر از یاد آوری تون

خواهش می کنم دوست عزیز

نسرین-کام چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 ساعت 11:59

منم این روز بزرگ را تبریک می گم
ممنون از شما برای ژست عالی تون

ممنون از نظرتون
-----------------------
چو ایران نباشد تن من مباد!

نسرین-کام پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 14:31

شما از روی پیکسل من این جمله رو نوشتین اقای زندیه؟

نه .
منظورتون رو از پیکسل من نفهمیدم.
اما این تصویر مربوط میشه به تقریبا یک سال پیش و طراحی سایت استاد دات کام.
--------------------------------
ممنون از نظرتون

نسرین-کام شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 00:15

متوجه شدم.
جمله ی بی مانندیه
با بیان شادباش دوباره












بسی رنج بردم در این سال سی
عجم زنده کردم دین پارسی

ممنون از نظرتون

hosein ranjbar شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 03:42

ممنون.
فردوسی در شاهنامه به ارزشهای بشردوستانه هم اشاره کرده.
لشکر کشی پیر توس و ...

نسل پدران ما که در شناساند مشاهیر مان به ما کم گذاشتند.بیایید انصافا ما برای فرزندانمام هزینه کنیم !
------------------------------------------
ممنون از کامنت شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد