KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اوقات فراغت تو دانشگاه !!

خوشبختانه ابتکار چیزیه که تو دانشگاهای ما در حد فوق تصوره

برای پی بردن به عمق قضیه این کلیپ رو از دست ندین

(دیدن این کلیپ برای کودکان زیر ۱۳ سال و افرادی که ناراحتی قلبی دارن و خانوم های باردار توصیه نمیشه)

برای دیدن کلیپ به این لینک مراجعه کنید

برای دانلود کلیپ به این لینک مراجعه کنید

(اولیه رو دانلود هم میشه کرد ولی دومیه زیپه)

نظرات 7 + ارسال نظر
ssssssss پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 16:09

خیلیییییییییییییییییییییییی باحالهههههههه

:دی خوشحالم که خوشحالید

™ ⑤Д¥ДƝ}{$⑤ پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 17:08

خدا همه رو شفا بده!!
خیلی باحال بود ولی به اندازه کلیپ سوسن خانوم نخندیدم! (بچه های اصفهان)

:دی

سابین پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 23:20

عالی بودد..خوشم اومد به ریزه کاریاش دقت کرده بودن..
سوسن خانوم بچه های علم و صنعت عالی بود، از خود بروبکس هم بهتر!!!...اصفهان رو نمی دونم،شایان مطمئنی؟!

شایان بیا جواب بده (دونقطه لاین دبلیو)

سپیده پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 23:40

ااا لینک بچه های اصفهانم بزارید ببینیم :دی
اینم خوب بود
مرسی

من ندارم این کلیپ رو متاسفانه

™ ⑤Д¥ДƝ}{$⑤ جمعه 24 اردیبهشت 1389 ساعت 15:27

این لینک بچه های علم و صنعت ( من شنیده بودم شریف! )
http://www.4shared.com/video/5Ga1C2jJ/soosan-khanoom_omid20com_.htm


اینم لینک بچه های اصفهان
http://www.4shared.com/video/1VlHFy3d/Soosan_Khanoom_New_Ver__Web-Bl.htm

اصفهان فوق العاده است!! یه چیزی میگم یه چیزی میشنوی!!

:)))))))))))))))))))))))))))
من عاشق اون عکس رو دیوارشون شدم ینی
ریختن ظرفا هم که معرکه بود :)))))))

مرتضی صفری جمعه 24 اردیبهشت 1389 ساعت 21:47

رضا همین سوسن خانمو بزار بیبینیم چیه؟؟؟

توی نظر شایان لینکش هست
(از این به بعد هم سعی کن کمتر حرفای ایهام دار بزنی):دی

امیر شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 00:13

دومیه دان نمیشه ها...

من هر دو تا شونو تست کردم سالم بود (اسمایلی استادایی که میگن کلاسا مشکلی نداره مشکل از سیستم خودتونه ) :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد