KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

موضوع دامین مورد نظر را انتخاب کنید!!!!

سلام.

مدت زیادی بود که توی همکلاسی پستی منتشر نکرده بودم ولی خوب امروز که برخلاف عادت همیشگی داشتم تلویزیون نگاه میکردم به نکته ای پی بردم که توی اقشار مختلف احساسات مختلفی را برمی انگیزه(شادی،خنده کهکشانی{به قول مرتضی قاسمپور}،نگرانی،تاسف،غم و جنون).هرکس میتونه حسی که بعد از دیدن این پست بهش دست داد رو توی نظرات بنویسه.


این لینک به نظر شما مربوط به چه نوع سایتی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(حدس بزنید،بدون رفتن به ادامه مطلب یا خود لینک)


                                                             http://www.dafest.ir


از سال 86 کنفرانسی در دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با عنوان "دختران آفتاب" برگزار میشه که شرکت کنندگان مقالاتی پیرامون جنبه های مختلف حجاب ارائه میکنن و طبق رسم چند ساله قراره چند روز دیگه سومین کنفرانس هم برگزار بشه که امروز توی تبلیغات داشت در این مورد اعلام خبر میکرد که توی تبلیغات متوجه شدم که آدرس سایت این کنفرانس آدرسی هست که بالا عرض شد خدمتتون.

حالا یه چند تا سوال:این دوستانی که نوشتن حروف اول شبه جمله Aokhtarane Aftab FESTival  رو گذاشتن کنار هم در حد 10 ثانیه بعد از این حرکت نگاه کردن که چه دامین کذایی رو دارن ثبت میکنن؟

زمان نداشتم که مثل پست های قدیمیم بشینم بررسی کنم همه چیز این انتخاب رو.شما به بزرگواری ببخشید.


پ.ن:کنفرانسی که پیرامون جنبه های مثبت حجاب بود با هنرنمایی دوستان کلا ماهیتش تغییر کرد و از "فستیوال دختران آفتاب" به "دافست" تغییر ماهیت پیدا کرد.

پ.ن.ن:آرزوی توفیق روزافزون برای این قشر هنرمند.

پ.ن.ن.ن:همیشه متذکر شدم ایندفعه هم من باب اطمینان خاطر عرض کنم=>این پست هیچ هدف سیاسی رو دنبال نمیکنه چون به شخصه به مسائل سیاسی هیچ علاقه ای ندارم.



سعید اسماعیلی فرد            

نظرات 8 + ارسال نظر
سید حسین هاشمی سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 16:14

در اولین نگاه، دامنه ای دومنظوره به نظر می رسه!

شخصا که دوچار حس خوشحالی موضعی شدم با رؤیت فرمودن نام شما.

بیشتر باش، پسر.

دومین ثبت کردن که اگه شرایط هم تغییر کرد بتونن ازش استفاده کنن.
منو چی کار داری دومینو بچسب. سعی میکنم باشم ولی حقیقتا گرفتارم

88 سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 18:34

اول فکر کردم منظور از dafest داف ترین دختر سال ایرانه !

سید مرتضی قاسم پور سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 23:03 http://www.kntoosi.net

دافست = داف است

و حتی با لهجه های دیگر

مصطفی کاظمی چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 ساعت 00:14

داف است= یعنی داف شرقی

خیلی لهجه اینگلیسیش خفن بوده چون تا جایی که سواد من قد میده ایست میشه شرق با لهجه خفن حساب کنی میشه است

محمد رشیدی - فناوری بی اطلاعات! چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 ساعت 10:07 http://www.ksna.ir

اول فکر کردم دافوس هست! آخه یه دوره خفنه نظامیه!


منم حس کردم این دامین دو منظوره میتونه باشه و اولیش هم ، یعمی همون daf میتونه از دفتر گرفته شده باشه!

آخه دیدم اینطوری فینگلیش دامین ثبت میکنن!

est هم فکر کنم اول یه کلمه دیگه باشه!

شاید هم دو کلمه!


من حس کردم این دامین دولتیه!

نمیدونم چرا! خنده و شادی و..... نداشت. چون الان شدیدا عصاب مصاب قاطیه :دی


مرسی مهندس.

خواهش میشود مهندس.
سعی کن به این چیزا عادت کنی چون از این چیزا خیلیییییی زیاده

محمد رشیدی - فناوری بی اطلاعات! چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 ساعت 10:14 http://www.ksna.ir

حالا من یه چیزی بهت بگم حال کنی


معمولا برای نام دامنه میان معادل انگلیسی میارن ، بعد ابتدای حروف رو کناره هم میگذارن میشه دامینشون!

حالا اینجارو ببین:

دامینی که معرف حضور با سعادتتون هست اینه:

irannsr.org

خوب iran که همون ایران خودمونه

و اما این nsr


اینه:


Nezame Senfe Rayane





اصلا هم فینگلیش نیست!


شک داری؟ بورو دیکشنری (!) چک کن ببین چی میگم :دی



ارادات خاضعانه خدمت حاج سعید.


یا حق!

گفتم که عدت کن.دیدی عادت کردی خودتم چقدر شیرین به این قضایا میخندی.

در پناهش!

حمید توکلی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 17:01

بیشتر باش، پسر.

همانا خداوند شما را تک تک آفرید پس نمیتوانید بیشتر از یکی باشید.
سعی میکنم بیشتر حضور بهم رسانم سرکار حمید خان جان .

پویا کندری جمعه 24 اردیبهشت 1389 ساعت 16:14

با اینکه خودم اصلا نیستم... ولی از شما خواهش می کنم که بیشتر باشین :دی
نظر علمی بنده در مورد این دامین اینه که est برای تاکید استفاده شده...
مثل bigest یا largest که یعنی بزرگترین...
این هم یعنی داف + est یعنی داف ترین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد