KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کابالا، ‌چشم شیطان و ترویج بدحجابی !!!

کتاب فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی غلامعلی حداد عادل


اگر دکارت پیش از 400 سال گفته بود: من می اندیشم

پس هستم » زنان در جامعه امروز غرب و همه جامعه های
امروزی غرب زده ناچارند بگویند : « مرا نگاه می کنند پس هستم.»
زن فقط جسم است و مرد در برابر زن همه چشم است!

من نمیدونم تمام مشکلات کشور یک طرف ، بی حجابی هم یکطرف.

خب حجابتونو رعایت کنید ، حجابتونو رعیات نمی کنید که می گیرنتون.
زنان خوب میراث دار عفاف فاطمه و حیای مریم اند ، دریغا که

بازیچه ی هوسشوند و به ویروس گناه آلوده گردند.دزدان ایمان و غارتگران

شرف در کمین اند و کوچه و خیابان ، شکارگاه صیادان است.

کابالا، ‌چشم شیطان و ترویج بدحجابی

محمد صادق زمانی


از سه سال پیش فرقه‌ای فعالیتش را به صورت زیرزمینی در ایران آغاز کرد که مبلغان آن برخی ساکنان منازل شمال شهر پایتخت بودند؛ افرادی که برای تعطیلات آخر هفته خود، ‌خارج از کشور را ترجیح می‌دادند. ‌
مبلغان این فرقه برخلاف سایر فرقه‌ها و شبکه‌های مدعی که معمولاً با ظاهری موجه و اجتماع‌پسند ظاهر می‌شوند با ظاهری متفاوت و مطابق با مدل‌های روز(فشن) هویدا شدند. ‌مشاهده این افراد در نگاه اول این ذهنیت را ایجاد می‌کرد که آنها اجیرشدگان و بازاریابان شرکت‌هایی همچون نایک و آدیداس هستند!

تغییرات زود به زود در مدل موهایشان ناخودآگاه «دیوید بکهام»- فوتبالیست معروف- را در ذهن بیننده تداعی می‌کرد؛ هر بار یک مدل جدید و عجیب و غریب! البته دیدن ظاهر دختران مبلغ و عضو این فرقه با آن آرایش‌های تند و زننده، ‌بیننده را به مانکن‌های بدنام آمریکایی و اروپایی ارجاع می‌داد.

اما این مدل‌های ظاهری و ابروهای برداشته شده پسران این گروه، ‌همه ماجرا نبود. ‌اصل ماجرا تغییری بود که در اندیشه‌های این افراد رخ داده بود؛ آنها «کابالیست» شده بودند. ‌نه، ‌اشتباه نکنید، ‌کابالیست چیزی شبیه فوتبالیست یا آرتیست نیست!

کابالیسم مدل تازه و آرایش کرده «اومانیسم» (اصالت انسان) است که از پدری یهودی و مادری لائیک(منکر وجود خدا) به دنیا آمد. ‌ساده‌تر آنکه، ‌صهیونیست‌های یهودی بر اساس پروتکل یهود و تکیه بر اصل «اصالت لذت» اقدام به طراحی «کابالا» و صدور آن به جوامع دیگر کردند.

در بخشی از پروتکل یهود آمده است: ‌« ما در تمام کشورها عقاید دینى را ریشه‌کن خواهیم کرد و مطالب خود را به وسیله به مردم تزریق می‌کنیم. ‌ملت یهود باید مادر جوامع دیگر و آنها باید کودکان ملت یهود باشند».


کابالیست‌ها برای ایجاد جذابیت در فرقه خود اقدام به جذب تعدادی از فوتبالیست‌ها، ‌بازیگران و خوانندگان غربی کرده‌‌اند که برخی از آنها از این قرار هستند: ‌« دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا، ‌الیزابت تایلور، ‌باربارا استریسند، ‌دیان کیتون، ‌مدونا، ‌دمی مور، ‌استلا مک‌کارتنی، ‌بریتنی اسپیرز، ‌اشتون کاشر، ‌ویونا ریدر، ‌روزین بار، ‌میک یاگر و ‌پاریس هیلتون.

اندیشه کابالیست‌ها که خود را پیرو یک سازمان «فرادینی» می‌دانند در یک جمله خلاصه می‌شود: ‌« از هر لذتی در هر کجا باید بهره برد. ‌دیگر زمان خداباوری به پایان رسیده است».

ترویج دهندگان کابالا در ایران که چند سالی است فعالیت خزنده و زیرزمینی خود را آغاز کرده‌‌اند از طریق انعقاد قرارداد با برخی پیرایشگاه‌ها و آرایشگاه‌های مردانه و زنانه در کشور به ویژه تهران اقدام به ترویج مدل‌های بدحجاب و بدپوشش در ایران می‌کنند. آنها با تهیه آلبوم‌های گوناگون مدهای فشن برای این آرایشگاه‌ها، برنامه خود را پیگیری می‌کنند.


یکی دیگر از اقدامات فرقه کابالا ترویج نمادهای کابالایی در کشور است که تعدادی از جوان‌ها و سایر افراد جامعه ناخواسته و بی‌‌خبر از این نمادها استفاده می‌کنند. ‌نماد «چشم» که بر روی بسیاری از انگشترها، ‌گردنبندها، ‌پوشاک و زیورآلات دیده می‌شود یکی از نمادهای این فرقه است که «چشم شیطان» نام دارد. ‌از دیگر ‌نمادهای این فرقه که در سطح گسترده توزیع شده، ‌نماد ایکس است که به شکل بوگیر(x) در بیشتر خودروها و اتومبیل‌ها به چشم می خورد.



نظرات 6 + ارسال نظر
رها دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 16:07

دزد ایمان،غارتگر شرف ،چشمان هیزت رو ببند و به زندگی مردم کاری نداشته باش.مثل کوری میمانی که طلب روشنایی بیشتر میکند و از ضعف خود آگاه نیست.

سروش دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 19:44

خیلی باحال بود کلی خندیدیم تو که انقده خوب طنز مینویسی چرا تا الان رو نکرده بودی؟!؟!؟

W دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 21:47

مشکل از ازدواج هست
این حل بشه بقیه مشکلات هم حل میشه
بقیه نظردهنده ها هم سعی کنند بجای حرفهای احساسی راه حل ارائه کنند

علی دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 22:24

دزد ایمان،غارتگر شرف ،چشمان هیزت رو ببند
_____
رهای عزیز دوست من
از راهکار منطقی شما ممنونیم

امیر سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 10:10

لطفا از این مورد مقالقه ها بیشتر منتشر کنید تا حداقل بدونبم چه بلایی به سرمون دارن میارن

ه.کاشفی سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 15:44

ممنون از انتشار این مطلب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد