KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آتیش زدن روسری در جلوی در کنسرت بـنـیــامــیــن در لس آنجلس !


+ کلیپ های تصویری از

کنسرت های لندن و لس آنجلس ( آهنگ ها با تنظیم جدید )





    بعد از تلاش های شبکه BBC فارسی برای نشان دادن علاقه بنیامین به اقامت خارج  از ایران شبکه های لس آنجلسی اقدام به پخش تصاویر مونتاژ شده از بنیامین پرداختند.

همچنین با تبلیغات فراوان سعی کردند با آتش زدن روسری در جلوی در کنسرت این کنسرت را لغو کنند که . . . 


بعد از انتشار آلبوم 85 بنیامین کار و کاسبی خواننده های لس آنجلسی خوابید و خواننده های داخل کشور کارشان رونق پیدا کرد.



 محسن رجب‌پور طی توضیحاتی در خصوص کنسرت بنیامین مصاحبه خود با شبکه لس آنجلسی را تکذیب کرد. به دنبال اجرای بنیامین بهادری در لس‌آنجلس، برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار اخباری مبنی بر حضور این خواننده به همراه محسن رجب‌پور در یک برنامه تلویزیونی لس آنجلسی کردند؛ پس از انتشار این اخبار رجب‌پور که در حال حاضر به همراه گروهش در آمریکا به سر می‌برد، گفت: خلاف انتشار برخی اخبار در سایت‌های داخلی و هجمه‌ای که طی این مدت در آمریکا بر ما وارده شده، ‌نه من و نه بنیامین هیچ مصاحبه‌ای با تلویزیون‌های لس‌آنجلسی نداشته‌ایم و این تصاویر پخش شده به صورت مونتاژ از روی اینترنت گرفته شده است.



* دوربین‌های فیلمبرداری از شبکه‌های مختلف در فرودگاه به سمت ما آمدند

وی ادامه داد: ساعت‌ها قبل از ورود ما به فرودگاه 10 دوربین فیلمبرداری از شبکه‌های مختلف بدون هیچ دعوتی از سفر ما به آن کشور فیلم گرفتند و یکی از این شبکه‌ها با استفاده از یکی از این فیلم‌ها مدعی حضور ما در استودیو شده، این در حالی است که ما اصلا مجری این شبکه تلویزیونی را نمی‌شناسیم.

* علی‌رغم تبلیغات، ایرانی‌ها صندلی‌های سالن را پر کرده بودند

رجب‌پور با اشاره به اینکه این کنسرت اولین اجرای یک خواننده ردیف اول پاپ ایران در لس‌آنجلس است، افزود: طی یک ماه گذشته شایعات زیادی مبنی بر اینکه دولت ایران اجازه نمی‌دهد هنرمندان‌شان برای اجرا به خارج از کشور بیایند،عنوان شده بود و این در حالی است که در عین ناباوری، ایرانی‌های مقیم آمریکا و نیز مخاطبان آن کشور تمامی صندلی‌های سالن را که یکی از خوش نام‌ترین سالن‌های لس آنجلس است، پر کرده بودند و مردم ایران علی‌رغم صحبت‌های مطرح شده علیه ایران، به دیدن کنسرت آمده بودند.
رجب‌پور گفت: فلان مجری برنامه لس آنجلسی عنوان کرده که ما به درخواست بنیامین و رجب‌پور با این افراد گفت‌وگو کرده‌ایم در حالی که اصلا چنین چیزی نبوده و همه شبکه‌ها با حضور در فرودگاه ما را غافلگیر کردند و ما اصلا از این مسئله مطلع نبودیم.

* پلیس آمریکا جلوی اغتشاشگران را گرفت

مدیر برگزاری کنسرت بنیامین در خصوص جوسازی‌های افراد سودجو علیه ایران گفت: از مدت‌ها قبل اعلام کرده بودند هنرمندان این کنسرت ایرانی هستند و هیچ کس به دیدن آن نرود. همچنین برای بر هم زدن این برنامه برخی افراد مقابل درب ورودی اقدام به آتش زدن روسری کردند که این اقدام با حضور پلیس و پی‌گیری‌های ما پایان یافت.
رجب‌پور در خاتمه خاطر نشان کرد: برای ما جای تعجب است که هم در ایران و هم در خارج مورد هجمه قرار می‌گیریم به طوری که رسانه‌های داخلی نیز اقدام به انتشار چنین اخبار کذبی می‌کنند.









شبکه لس آنجلسی طپش مصاحبه ای را روز جمعه با بنیامین و محسن رجب پور ( مدیر شرکت ترانه شرقی ) در بدو ورود به شهر لس آنجلس و در فرودگاه آن انجام داد .

 محسن رجب پور در این مصاحبه اعلام کرد که پیش ازاین ۷۳۲  کنسرت را برگزار کرده است که از این تعداد ۳۰ کنسرت در خارج از ایران بوده است . وی همچنین از تورکنسرتهای گروه آریان و علیرضا قربانی طی ماههای آینده در آمریکا خبر داد .

 گزارشگر شبکه طپش از شایعاتی که طی چند روز اخیر در لس آنجلس در مورد این برنامه به راه افتاده نیز از رجب پور سوال کرد . شایعاتی چون :آیا همه زنان باید با روسری در این کنسرت حاضر شوند و یا اینکه آیا شما نماینده دولت هستید یا خیر ؟ . رجب پور با بیان اینکه ما شرکتی خصوصی هستیم و دولتی نیستیم به این شایعه پاسخ داد و همچنین در جواب شایعه دیگر گفت که ما در امریکا برنامه اجرا می کنیم و باید طبق قوانین این کشور عمل کنیم و این شایعه صحت ندارد . 

وی در ادامه افزود فقط اجرای روی صحنه به ما مربوط است و انصافا در کنسرتهای خارج از کشوری که تا امروز برگزار کرده ایم مردم بیشتر نسبت به خواننده های لس آنجلسی برخی موارد را رعایت کرده اند . وی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه آیا اگر خانمی قصد عکس گرفتن با بنیامین را داشته باشد باید روسری به سر کند گفت : اصلا بنیامین بعد از برنامه در دسترس نخواهد بود که کسی بتواند با وی عکس بگیرد .

همچنین گزارشگر این شبکه در مورد سوابق موسیقایی بنیامین از وی سوال کرد و آیا سورپرایزی نیز خواهید داشت ؟ که بنیامین با بیان اینکه در این کنسرت کارهای جدید را نیز اجرا خواهم کرد از سورپرایزهایی نیز در این کنسرت خبر داد .

لازم به ذکر است نخستین کنسرت بنیامین ساعت ۲۰ به وقت لس آنجلس ۱۱ اردیبهشت ۸۹ در سالن بزرگ و معروف گیپسین امفی تیاتر که ۶هزار نفر گنجایش دارد - که برابر است با بامداد امروز- در این شهر برگزار شد .

پیش از این تعداد محدودی از خواننده های ایرانی توانسته بودند در این سالن معروف به اجرای برنامه بپردازند .

بنیامین نخستین خواننده پاپ نسل تازه موسیقی پس از انقلاب است که توانست در امریکا به اجرای برنامه بپردازد . پیش از این و در دهه ۷۰ محمد نوری وزنده یادفرهاد در این کشور برنامه های محدوتری را برگزار کرده بودند .

گروه ارکستر این خواننده از نوازنده های امریکایی تشکیل شده است و رهبر ارکستر وی پیام شمس می باشد . بنیامین بعد از این برنامه در دیگر شهرهای امریکا و کانادا به اجرای برنامه خواهد پرداخت .

طی روزهای اخیر شایعات فراوانی در مورد این کنسرت در لس آنجلس به راه افتاده بود که بیشتر این موارد از جانب رسانه های سیاسی و مغرض طرح شده بود .





بنیامین در این کنسرت جنجالی آهنگ جدید به اسم نگران که هنوز کامل نشده را هم اجرا کرد.


در زیر میتوانید تصاویری از کنسرت بنیامین در لندن و لس آنجلس را داشته باشید.



لس آنجلس 11 اردیبهشت


کلیپ تصویری قطعه ((نگران)) : دانلود



کلیپ تصویری ((ای وای دلم)) : دانلود


کلیپ تصویری ((کجای دنیای ؟)) : دانلود

لندن :

کلیپ تصویری قطعه ی ((لکنت)) : دانلود


کلیپ تصویری قطعه ی ((آدم آهنی)) : دانلود


کلیپ تصویری قطعه ی ((شومینه)) : دانلود


کلیپ تصویری قطعه ی ((یادم میاد)) : دانلود


منبع



نظرات 2 + ارسال نظر
™ ⑤Д¥ДƝ}{$⑤ سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 17:47

به محض اینکه آهنگ نگران پخش شد منتظر همچین پستی بودم!
عاشقیـا!

حسین رنجبر چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:29

!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد