KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چرخ گردون

اگر دستم  رسد بر چرخ گردون / از او پرسم که این چون است و ان چون

     یکی را داده ای صد گونه نعمت / یکی را نان جو آغشته در خون


بابا طاهر

حکابت شعر در ادامه

بابا طاهر داشته تو یه مسیری میرفته می‌بینه
مردی وایساده برا اینکه کارگرا خوب خشت امارتشو لگد کنن سکه میندازه تو خشت
میره جلو تر می‌بینه پیر مردی سوار الاغ یه نان جو هم دستشه
پشت الاغ زخم شده بوده
این نان کشیده میشده به این زخم پیر مرد هم حواسش نبود و میخورد اون نان رو.

بد بابا طاهر این شعر رو میگه

نظرات 12 + ارسال نظر
اصفهانوب یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 19:30 http://esfahanweb.com

سلام دوست من ؛ [لبخند]
مطلب بسار مفید و جالبی بود ، من که خیلی استفاده کردم .
من کارم طراحی و میزبانی وب هستش .
اگه یه روز خواستی وبلاگت رو تبدیل به سایت کنی حتما باهام تماس بگیر ؛
میتونم با بهترین قالب ها و سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس وبلاگت رو به یک سایت کامل تبدیل کنم .

اصفهان وب ؛
ارائه دهنده ارزانترین خدمات میزبانی وب با بهترین سرعت و کیفیت .

می شه بپرسم چه جوری استفاده کردید، بابا طاهر تو شعر خودش موند بعد شما استفاده کردی؟ دمت گرم حرفه ای هستی.
منم کارم تکثیر سی دی هست
کجا تماس بگیرم شماره نذاشتی که
ایمن جوملا و ورد پرس رو چی کار کنم باهاش جمولع بسازم؟

هودی و سی دی؛
ارائه دهنده جدید ترین فیلم ها با به ترین کیفیت همراه با زیر نویس خرچنگ غورباقه

™ ⑤Д¥ДƝ}{$⑤ یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 20:04

وای هوداد مردم از خنده دلم درد گرفت! ذلیل نشی ایشالا با این جوابات!!

آخه پایینی رو ببین :دال

سهیلا یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 20:09 http://www.irpersian.com

سلام علیکم
خیلی خوشم اومد از وبلاگت واقعا مرسی که وقت میذاری و برای ما مطلب می ذاری [هورا]
راستی اگر دوست داری آمار خودت را بالا ببری کافیه که سایت خودت را در موتور جستجوی جدید ایرانیان ثبت کنی!
به این صورت که این سایت بیو و در کادر جستجو سایت خودت را اینطوری جستجو کن !به همین راحتی سایتت ثبت می شه در موتور جستجو!

عنوان سایت+آدرس سایت

قربانت
بازهم بهت سر میزنم.خیلی کارت بیسته
فدات شم[نیشخند][قلب]

و علیکم سلام شبکملا اینهل آفیه بر وزنه قافیه
برای شما ننوشتم [دست دست دستا شوله]
پولتون زیادی کرده هی موتور می خرید - نه عزیز ما اهل آمار دادن نیستیم اشتباه گرفتی.
خودم دستور عملشو بلدم

ما هم همچین چیزی داریم تو بزگه سفارش
چاپ + کاور

فدات یدونه باشی
هدف ما جلب رضایت شماست. خودم می دونم
بشو تا اموراتت بگذره [لبخند پاواروتی] [کلیه سرطانی]

حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 21:20

سوال خیلی‌ها همینه از جمله خودم.

از این رو اگه دست کسی به این چرخ گردون رسید بیزحمت از طرف من هم سوال کنه و بنده رو در یک فرصت مقتضی از جواب سوالات مطلع!

-------------

جواباتون به نظرات بالایی!! !

یکی از دوستان براش قلاب گرفتیم رفته بالا
حالا دوستان یادشون رفته که یکی رو اون بالا جا گذاشتن
ایشون متاسفانه همونجا اسکان گزیدند :دال

نسرین-کام یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 21:49

وای چه جوابای قشنگی میدین . من که تا ۵ دقیقه می خندم.
خیلی خیلی باحاله.
این تیکه رو داشته باشید:[لبخند پاواروتی] [کلیه سرطانی]
دستتون درد نکنه.
حالا چرا همه ی این موتوریا به شما گیر می دن.
[خنده زیاد و طولانی]

خواهش دارم قابلی نداره
اون تیکه رو خودم نوشتم :دال
ممنون
والا نمی دونم دارم تحقیق می کنم :دال
= {طول عمر زیاد و طولانی}

sama.kzm یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 22:27

اگر دستم رسد بر چرخ گردون
بتابونم گوشش رو مثل فرمون!!!


قیام؟
می خواید شورش کنید؟
سطل آشغال هم آتیش می زنید؟
:دال

™ ⑤Д¥ДƝ}{$⑤ دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 00:04

خنده در حد مرگ و حتی فراتر از مرگ!!

از پس هر تولدی مرگی خفته است.
دیگه امیر امشب به دنیا اومد تو باید از میونمون می رفتی
ای روزگار بی معرفت :دال

عسـل honey دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 00:42 http://snfw.co.cc


سلام خوشگلم [بـوس]

چـطور مطـوری؟

چه وبـلاگ جیگـری داری! [قـلب]

وبلاگـتو لینک کردم تو هـم اگـه خواستی منـو لیـنک کن، ممنونت می شم [بـوس]

وبـلاگ من با موضوعات هنری، علمی، فرهنگی، ورزشی، طنز و سرگرمی و... فعالیت میکنه خوشحال میشم با هم همکاری کنیم.

ضمـنا تو وبلاگـم بخش دانلـود فیلـم و سـریال با کیفیـت عـالی و حـجم کـم هـم داره که خـیلی مـفید و جـدیده [چشـمک]

منـتظر جوابت هسـتم

به وبـلاگم حتمـا سـر بـزن عزیـزم

بـای بـای گوگـولی
.

وای ایم چرا اینطوریه؟
سلام علیکم و رحمت الله
شتر موتورم، تو چتوکسی
جیگری از خودتون می باره {روده}
وظیفت بود عزیزم، نمی کنم چشت بزنه وسط مصلا. {پناه میبرم به خدا}
آشنا نشده وعضت اینه آشنا بشیم و همکاری بکنیم می خوای چیکار بکنی.
منم تو کار آب حوض کشیم - در مواقع ضروری پیر زن هم خفه می کنم.
تورو خدا، وای فرشته نجاتم اومد :دال می خوای بهت لینک فیلم بدم اگه یه وقت کم آوردی؟ :دال {مافیا}


منتظر باش.

چشم عزیززززززززززززززززززززززززم

بری دیگه بر نگردی
چخه

اگر دیدی جوانی در حراست تکیه کرده بدان سره این نظر حراست خواسته کرده

s.n دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 15:36


خدا نکشتت وای این هانی خیلییییییییییییی باحال بود!!!

:دال
خواهش دارم

سید حسین هاشمی دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 16:25

نظرات اسپمی که تو پستهای شما میاد رو پاک نمی کنم.

[عینک Ray Ban]

من تازه فهمیدم نظرات اسپم و جوابشون رو دوستان بیشتر از پستهای من دوست دارند :دال
[عینک پلیس] (با کلاس تره :دال)

رضا دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 19:41

من تازه فهمیدم نظرات اسپم و جوابشون رو دوستان بیشتر از پستهای من دوست دارند :دال
آره واقعا اینو خوب اومدی
شما فقط پست بزن امثال هانی و سهیلا بیان نظر بدن بعد شما جواب بدی ما روحمون تازه شه
دمت گرم

:دال
هر چی می کشیم از همین نظرات اسپم هست. کار و کسبمون رو کساد کردند :دال
خوش باشید و موفق

tala دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 20:24

ببین تورو خدا شعر بابا طاهر می نویسی چه نظراتی می گیری
ولی خوششم امد احسنت هم از شعرت وهم از جوابایی که دادی
باریک

بابا طاهر الان رو ویبرست :دال
نظر لطفتون ولی من دیگه انقدها هم باریک نیستم :دال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد