KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بازگشت همه ی ما به سوی خداست...

دیروز یکی از دوستان قدیمی ام را دیدم که در حال گریه کردن بود!

جلو رفته و علت پریشانیش را پرسیدم!


گفت: من اغفال شده و از حکومت انتقاد کردم، دیشب خواب خدا را دیدم که داشت دعوایم میکرد، از خواب که بیدار شدم پشیمان گشته و به راه انقلاب، مردم و رهبری بازگشتم!


توضیحات: راه رهبری که همان راه رهبر است، راه مردم را هم رهبر تعیین می کند،‌ راه انقلاب هم برآیندی از راه مردم و رهبری است!  پس طبیعی است که بازگشت همه ی ما به سوی رهبری باشد!

نظرات 9 + ارسال نظر
سید حسین هاشمی یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 16:14

وقتی بنده ای مورد خشم آمون قرار می گیرد ...

حمید توکلی یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 16:28

مگر راه دیگری هم مانده؟
چاره ای نیست جز زانو زدن در پیشگاه رهبری....

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 19:21

بازگشت، بازگشت است حالا یا به خود خدا یا به نماینده‌ی نماینده‌ی خدا بر روی زمین، مهم اصلش که بخدا بر می گرده.
چه استدلال مسخره ای کردم.

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 19:30

شرمنده ویرایش می خواد
بازگشت، بازگشت است حالا یا به خود خدا یا به نماینده‌ی نماینده‌ی نماینده‌ی خدا بر روی زمین، مهم اصلش که بخدا بر می گرده.
چه استدلال مسخره ای کردم.

عباس یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 21:16

شما می شه مشخص کنید به چه نوع نظام حکومت داری اعتقاد دارید
نظامی که نامزد انتخاباتیش از حدیث امام صادق سوئ استفاده می کنه ؟
.
.
.
.
مومن دروغ می گوید نه والله

حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 21:25

خدا را شکر که نمایندگان پروردگار خودشان نمی گذارند به راه شیطان منحرف شویم در در صورت انحراف خودشان (به هر طریق ممکن) ما را به راه راست هدایت(!) می فرمایند.

گویا وضعیت دوستتان خیلی وخیم بوده که خودِ خداوند دست بکار شده است!

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 00:14


منم دارم به این فکر می کنم که توبه کنم و به خط رهبری برگردم!
تاره می خوام ۲۲-۲۵ خرداد برو بیرون مردم رو بزنم تا شاید خدا مرا ببخشد!

علیرضا قهرمانی دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 00:40

من فقط یه چیز رو میدونم :
عدالت خداوندی با عدالت انسانی زمین تا آسمون فرق می کنه . اصلا مقایسه عدالت انسانی با عدل خدا واقعا مسخره به نظر میرسه ! اینطور نیست ؟

3pehr سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 13:08 http://blog.kntoosi.com/

باهم دوست باشین دست بندازین روی شونه های هم مثه بچگیا تو دبستان
2
حمید می خوامت در سطح لالیگا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد