KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بازار شام!! ~ *update*

لطفا نظر بدین شلوغ ترین اتاق کدومه

شماره اتاق رو در نظرات ذکر بفرمایید، اسمتون رو هم بنویسید

برای دیدن عکس های اتاق ها به شکل خیلی خوشجل و مامانی

اینجا بکلیکید.

و در غیر این صورت عکس ها را خیلی معمولی در ادامه مطلب ببینید!


**اتاق سوم با اقتدار تمام شلوغترین اتاق انتخاب شد!**


>> ..:: و اینک صاحب اتاق ها معرفی شدند!! ::.. <<




اتاق اول:


فربد محمدعلی پور


که اصلا نمی شه تشخیص داد!



اتاق دوم:


هوداد مسلمی نژاد


از DVD ها پیداست!





اتاق سوم:


نگین حائری


عکسش تابلوئه!




اتاق چهارم:


نگیسا گماری


از سگه و تخته نرد قابل تشخیصه!



اتاق پنجم:


سامان علیزاده


گیتار!






اتاق ششم:


سپهر داورنیا


من که از کیف پولش می فهمم کیه!



اتاق هفتم:


خودم!


کنار پایه صندلی نانسی معلومه!

(نانسی ماره)



برای دیدن در سایز بزرگ روی عکس ها کلیک کنید

نظرات 38 + ارسال نظر
سینا عظیمی جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 18:05

اتاق ۵-۶-۷ که اصلا شلوغ نیست
اتاق دو هم ازو نا مرتب تره فقط رو تختیشو یادش رفته پهن کنه.
ولی خداییش اتاق ۳ ردیف اوله
راستی این سومی اتاق کیه؟خدا به خانومش رحم کنه(یا به مامانش)

ممنون
حالا میگم مال کیه!

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 20:19

اتاق سوم!

جنگ جهانی شده بوده تو این اتاق ها؟؟

مرسی
بعد از اینکه دیگه کسی نظر نداد میگم مال کیه

پرویزی IT جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 20:35

صاحب اتاق شماره چهار خانوم .... باید توضیح بده این نشریات معلوم الحال در اتاقشون چیکار میکنه ؟؟

خب منم تا دلت بخواد از اینا دارم! مگه چیه؟! رای تو هم ۴ شد دیگه

محمد رودسرابی جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 21:15

4

مرسی

فاطمه رنگرز جدی جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 22:07

....
3 !!

مرسی

رویا خدابخش جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 22:25

وای کور شدم!!!

قطعا شماره 3!! !

خدا نکنه! مرسی

رضا جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 23:05

خب معلومه 3 منو بگو تا حالا فکر می کردم از اتاق من شلوغ تر پیدا نمی شه اما حالا کلی به خودم امیدوار شدم

همیشه امیدوار باش!

پرویزی IT جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 23:10

خیر ، بنده رای ندادم . من فقط با اون مجله مفسد "همت" در اتاق ایشان به مشکل خوردم

نه تورو خدا حالا بیا رای بده!

سابین جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 23:57

اینکه بیشتر تبلیغ دارایی ها بود
بعضیاش تابلو بود صحنه سازی بودا!(یک حرفه ای می فهمه اینو!)
کارتون کلی باحال بود..
می بینم که همتون خودشیفته این و 60تا عکس از خودتون دارین تو اتاق (سوت)

مگه بدون دارایی هم میشه اتاقو شلوغ کرد؟؟!!
صحنه سازی که نه ولی یکم اغراق آره!
نه خیرم من تو اتاقم عکس ندارم!!!

نسرین-کام شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 00:17

۳ فقط
یه بار دیگه هم گفتم.

مرسی مرسی!

ه.کاشفی شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 00:23

یعنی کلا بابد خونشونو عوض کنن چون دیگه نمی شه این اتاق ها رو مرتب کرد! چقدر تلاش کردن که اتاق این طوری شده؟!!!

تلاش بی وقفه و شبانه روزی!!
به همت خودمون و به زور بعضیا که چشم نداشتن ببینن اتاقمون به هم ریخته است، جمع شد!

sam شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 00:54

otaghe 7 male sepehre;)

نچ! چیکار داری مال کیه؟! انتخابتو بکن خودم میگم!! ۵انتخاب کن!

Amir reza Safaee IT شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 00:56

هیچ کدوم از این اتاقا زیاد شلوغ و به هم ریخته به نظر نمیرسه اگر هم باشه تابلوئه که اتاقو به هم ریختن تا عکسو بگیرن خیلی‌ هم تابلوئه

خسته نباشی واقعا! پس چی خیال کردی؟!

نسرین شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 10:47

در جواب اقای صفایی
اتاق شما خیلی دیدنیه اگه این اتاقا زیاد شلوغ نیست.

آره والا!

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:03

این اتاق ها در برابر اتاق من هیچی نیستن

با ادعا که فایده نداره! ثابت کن!!

مینا/صنایع شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 13:13

منم ۳ رو انتخاب می کنم

ممنون

حمید توکلی شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 17:58

! سوم!

مرسی

سپهر شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 21:49

خب من به خوذم رای میدم! و برای دوستانی که می گن صحنه سازیه!!!!
این برنامه یم شب ساعت حدودا 2 شروع شد!! همون شب 4-5تا عکس واقعی (خودمم بودم) گرفته شد، فردا شبش چند نفر صحنه سازی کردن!

حالا در رابطه با اتاق تابلو خودم !! این عکس عکسی که من دادم برای اتاقم نیست، من 3 روز بود که داشتم اتاقم رو مرتب می کردم! این مال همون روز سوم یا آخره، 3روز تلاش بی وقفه ها! دوستان شاهدن :دی

اما چشمتون روز بد نبینه! چه چیزا که پیدا نکردم! :دی

((: تلاشت در جمع کردن اتاق قابل تحسینه!

محمد کلانتری شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 23:24

اتاق 3 از همه به هم ریخته تره...
ولی خیلی دوست دارم بدونم اتاق 3 و 4 و 5 بدونم برای کیه!!

مرسی از نظرت. فردا یا پس فردا میگم

...شایان بعدا میگه من کیم شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 23:53

اتاق ۳ مال منه اصلا هم صحنه سازی نبوده ۱ هفته طول کشید جمع کردم با گریه جمع کردم

داری اول میشی! یادته صاحب اتاق یک چه ادعایی داشت؟؟!

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 00:00

7
فقط بخاطر اون مجله که سانسور شده

همون حدسی که زدی می تونه درست باشه! P.B. !!

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 00:04

سپهر گفت به هر کدوم که دوست دارم رای بدم.
من هم به 2 رای میدم :دال

ناااااااااااااااااااااازی موش موشی!! :شیفت دی

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 00:09


اطاق دومی از روی CDها که معلومه کیه!!
اطاق چهارم هم که اون سگه داره داد میزنه صاحبش کیه
اطاق پنجم هم گیناره معلوم کرده برای کیه :دی
اطاق شیشم هم که خودم رفتم اونجا میدونم مال کیه!
اطاق هقتمیه :
اون کفش ها چقدر آشنا میزنه البته بگم! همون اولین باری که دیدم از روی اون مجله فهمیدم مال کیه...

حتی اتاق سوم رو هم می تونی حدس بزنی کیه اگه دقت کنی!
ولی عمرا اگه اتاق اولیو بفهمی مال کیه!

اگه اسمارو بگم و اتاق شیشم مال دختر باشه چی؟ آبروت میره ها!!

راهنمایی: تو اتاق هفتم پایه صندلیو ببین، سمت چپ خودت یه چیزایی هست توی هم میلوله! از رو اونا تشخیص بده!!

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 02:20

منم معلوماتم رو لو بدم
اتاق اول رو نمی دونم.
اتاق دوم از رو اون سی دی هاش معلومه مال کیه. خیلی پسر گلیه.
اتاق سوم از اکسترنال هاردش معلومه مال کیه.
اتاق چهارم تعریف سگوشون رو زیاد شنیدم. گوشی ها هم که کار رو خراب کرد
اتاق پنجم اون گیتاره کار رو خراب کرد.
اتاق ششم که نگم بهتره اجسام تو دید زیاد داره. تازه یچیزشم با هم ردیف خریدیم. :دال
اتاق هفت هم که اون موسش داد میزنه مال کیه؟ همه بگید مال کیه؟؟؟؟؟؟؟؟ :دال

اکسترنال هارد؟؟؟؟ عکس خودشو به اون گنده گی به دیوار اتاق نمیبینی ؟؟ از رو اکسترنال هارد تشخیص میدی مال کیه؟؟ عجب نکته بینی هستی! ایول!!

tala یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 07:50

خدا به تمام مادر ها صبر بده من جمله ما شما رو که ماماناتون از دستون دق کردن آخه خواهر من برادر من این چه کار هایی شما میکنید

ولی خودمونی ما اتاق شماره3 از هر لحاظی تو ریخت و پاش نمره قبولی میگیره

تو که یه دفعه گفتی ۷! بالاخره کدوم؟

ماندانا یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 09:36

میبینم بلا خره تلاش شایان جهت جمع آوری اتاق ها به نتیجه رسید

اتاق 2 هم عجب بچه ی خوبیه حتی لباساشو رو زمین نمیندازه میذاره روی صندلی ... آفرین
اتاق هفتم کثیف نیست خرده ریز زیاد داره! البته بهش نمی خوره اتاقش این جوری باشه گفتم حتما اتاق این یکی منفجر شده !
ولی فقط اتاق 3 جای تامل داره و دعا برای روحیه و روان خانواده اش
هر چند که انگار عکس 2 تا اتاق جداست
بعد از اتاق 3 اتاق یک هم خوبه یخورده لباس اینا کم داره و اگر نه شلوغه ... مطمئنم پیش شماره 3 تمرین ببینه موفق میشه

D:

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 12:18

سوم و اول هم میدونم مال کیه!
اولی ما.... :دی سومی هم نگی..

نه اشتباهه! اولیو هیشکی نمیدونه! سومی هم که عکسش تو اتاق هست تابلوئه!!

سعید گلشنی / صنایع یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 14:08 http://www.stop118.com

به نظر من آخرین عکس از همه با حال تره اگر اشتباه نکنم یه بالش جلوی لپ تاپ گذاشتی دراز می کشی و....


خیلی با حال بود .

دقیقا!

حمید توکلی یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 14:29

بنده این پیروزی مقتدرانه را به سرکار خانم نگین حائری و رهبر فرزانه ی انقلاب تبریک عرض میکنم!
به امید آنکه روزی اتاق همه ی فرزندان این مرز و بوم،‌ شلوغترین و وحشتناکترین اتاقهای دنیا شوند!

جان؟؟ نفر دوم؟!

محمد کلانتری یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 14:42

گوسفنده ( ...... ) کجاها رفته ها!!!
جل الخالق ....

جل المخلوق!!

حمید توکلی یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 14:56

!
نفر دوم اتاقش تمیز است و ارتباطی با مسابقه ندارد اما به طور کلی ما وابستگان به حکومت دوست داریم هر وقت تبریک می گوییم، یک تبریک هم به محضر ایشان بگوییم، چون ایشان به لطف خدا به صورت پیشفرش در همه ی پیروزی ها سهیم هستند اما وقتی قرار است انتقادی از کسی شود، یا ریاست جمهوری مخاطب است یا مجلس و مردم!

پیشفرضو خوب اومدی!! وای مردم از خنده! ((:

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 15:31

اااااااا تمیزه؟
پس بیزحمت آقای توکلی شما بیا کد 5492 رو برای من پیدا کن چون یه هفتست دارم دنبالش می گردم :دال

تورو نگفت! رهبر فرزانه رو گفت!! البته تو از همه تمیز تر بودی((:
حالا 5492 چیه؟ فیلم بد نباشه! استغفرالله

™ ⑤Д¥ДƝ}{$⑤ یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 15:56 http://busyroom.blogsky.com

یه چیزی! رو کفشای نگین در قابلمه وجود داره!!

عکس اول اتاق سوم سمت راست پایین !!

ماندانا دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 22:29

نگین جان تبریک عالی بود
.
.
.
نگین شایان راست میگی ها اون چیه ؟!
در قابلمه هست؟!؟ !
چه کردی تو دختر !؟!!

از وقتی اول شده خبری ازش نیست! انگار دزدیدنش!! SS-:

امیررضا یکشنبه 19 اردیبهشت 1389 ساعت 19:15

قشنگ مشخصه که گفتی هر کی اتاقش رو تا می تونه شلوغ کنه بعدم یه عکس بگیره واست بفرسته
فقط یه ایده جالبه

هی هی هی !

مریم/صنایع پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 15:22

چند ماهی دیر رسیدم ولی جدا صد رحمت به خودم.
ضعف اعصاب نمیگیرد تو این اتاقا؟

محسن ساعی فرد- کامپیوتر یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 11:13

اتاق شماره 3

ریحانه شنبه 2 مهر 1390 ساعت 22:33 http://zibaandishi.blogsky.com

چه بازاره شامیمییییییییییییییییییی

من اصلا تحمل همچین شلوغی رو ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد