KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نیازی به عنوان هست؟

                 عکس فتوشاپ                                     عکس واقعی

     

نظرات 14 + ارسال نظر
حمید توکلی جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 10:22

واقعی بودن تصویر را باور نمیکنم!
احمدی نژاد هر چه باشد، نماینده ی ایران است، و ایران اگر تنها تر از دیگران هم باشد، تنهای مطلق نیست!
موفق باشی!

این عکس رو از یکی دو سایت نسبتا قابل اعتماد گرفته بودم که ظاهرا متاسفانه اون سایتها هم در این مورد دچار اشتباه شدند.به هر صورت مطمئنا تقصیر من بوده که این اشتباه در محیط همکلاسی انجام شده و از تمامی اعضای همکلاسی به دلیل انتشار پستی که خلاف واقعیت بوده از همگی دوستان عذرخواهی میکنم

سید حسین هاشمی جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 10:41

انقدر رفتارهای توهین آمیز صورت گرفته که نیازی به تحریف واقعیت نیست
مثل صحبتهای نخست وزیر زیمبابوه که اصلا دولتیها به روی خودشون هم نیاوردن!

تصویر حقیقی این هست
http://www.unmultimedia.org/s/photo/detail/888/0088889.html

این هم تصویر اصلی با کیفیت بالاتر
http://bydli.com/88889.jpg

لطفا قبل از اتشار متن از صحت اون مطمئن بشید

من واقعا شک دارم که کدامیک از این دو عکس واقعی باشن و کدامیک فتوشاپ. تحریف واقعیت برای هیچکس سخت نیست
بله حق با شماست
موفق باشید

حمید توکلی جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 11:07

از انتشار تصاویر اصلی ممنونم!

سپیده جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 11:46


اقای قهرمانی از شما بعیده
خوب اول اطمینان حاصل کنین بعد بیاین بگین ایا عنوان لازمه؟؟؟

جواب شما عینا جواب آقای توکلی
بابت اشتباهی که صورت گرفته عذرخواهی میکنم . البته با توجه به پیشرفت علم اصلا نمیشه مطمئن بود که کدوم عکس واقعیه چون ما که اون موقع توی سازمان ملل نبودیم !
ممنون.موفق باشید

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 12:26


ولی اگه واقعی بود چقدر خنده بودا!

آقایون خانم ها نزنید بنده خدا رو! حالا یه اشتباه شد دیگه....
اینقدر به این فرد توهین شده که وقتی یه عکس تقلبی هم میبینی احتمال میدی شاید واقعی باشه :))
دانشگاه کلمبیا رو یادتونه؟ بعد گفتن فتح الفتوح!!!

البته واقعیت با این عکس فاصله زیادی نداره ( اگه واقعی نباشه !‌) ولی به هر صورت اشتباه از بنده بوده و باید از صحت این عکس مطمئن میشدم و با تحقیق بیشتری پست رو منتشر می کردم
ممنون.موفق باشید

مینا جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 12:42

همیشه منتظر دیدن همه مسائل با چشم هستیم ولی واقعیتی که در پس یک عکس وجود دارد رو نمی‌خواهیم ببینیم.

بله حق با شماست . بعضی مواقع لازم نیست که همه چیز رو با چشم ببینیم . دوستانی که با اطمینان عکس اصلی رو نشون میدن مطمئنا خودشون اون موقع توی سازمان ملل نبودن که این صحنه رو ببینن.به نظر میرسه تشخیص عکس اصلی راحت نباشه
ممنون.موفق باشید

rad جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 14:57

این عکس فتوشاپ شده
من عکس اصلی را دیدم
متاسفانه امثال شما عقلشون توی چشمشونه
باتشکر

بله شایدم فتوشاپ بوده و شایدم واقعی بوده
آفرین به شما که عقلتون توی چشمتون نیست.شاید شما این صحنه رو در سازمان ملل دیده بودید
ممنون.موفق باشید

™ ⑤Д¥ДƝ}{$⑤ جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 16:36 http://busyroom.blogsky.com

بسه دیگه چقدر به این بنده خدا گیر میدین! اشتباهه دیگه!! ظالما!

کاش به جای اینکه همیشه بدیها رو ببینیم کمی هم به خوبیهای اشخاص هم کمی بهاء میدادیم ( البته منظورم به خودم نبود.کلا" گفتم !‌)

ممنون دوست عزیز
موفق باشی

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 18:50

عکس بقل دوستمون فوتوشا‍‍پ مثل یک کاریکاتور میمونه!
یعنی غیر واقعیه ولی واقعیت رو نشون میده

ممنون از اصلاح پستت بهتر بجای عکس فوتوشاپ از عبارت کاریکاتور استفاده کنی.

فکر کنم کاریکاتور اصطلاح خیلی خوبی برای این عکس نباشه ولی میشه گفت جزیی از کاریکاتور هم هست.هرکی بوده خیلی هنرمند بوده چون واقعیتهای فراتر از ظاهر رو نشون داده

فرشید جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 19:26

عاشق آدمایی هستم که حتی برای اشتباهات سهویشون از بقیه عذرخواهی می کنن
این پست رو به همین دلیل بسیار دوست میدارم

ممنون دوست خوبم . همیشه سعی می کنم کمتر اشتباه کنم ولی از اینکه به اشتباهم اعتراف کنم واقعا نمی ترسم ( امیدوارم تعریف از خود نباشه).
همین که دوستان به پستهایی که می نویسم توجه می کنن واقعا برام امیدوار کنندست .

NIMA جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 20:12

این تنها یک مثال جالب از نحوه استدلال کردن ادمایی مثل شما بود
سعی کن در نحوه فکر کردنت تجدید نظر کنی

آفرین به شما که اینقدر قوی استدلال میکنی و در یک نگاه حقیقت رو از دروغ تشخیص میدی
من به یک سایت معروف اعتماد کردم ولی بعدا متوجه شدم که اون سایت هم دچار اشتباه شده.البته از اعتمادم اصلا پشیمون نیستم حتی اگه به قیمت انتقاد دوستان از بنده تموم شده باشه. چون اگه قرار باشه به هیچ چیزی اعتماد نکنیم دیگه توی دنیا سنگ روی سنگ بند نمیشه !

IT جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 20:21

همین که متوجه شدی که عکس واقعی نبود کار مهمی انجام دادی
از ادما باید در حد خودشون انتظار داشت

اگه قرار باشه مثل شما فکر کنم هنوزم نباید مطمئن باشم که عکس واقعیه و شاید فکر کنم که عکس دوم فتوشاپ باشه .
بله جمله دومتون رو قبول دارم.از هرکسی باید اندازه خودش و طرز فکرش انتظار داشت.این شامل همه میشه و نه فقط من !

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 20:45

پستتان را قبل از ویرایش ندیده بودم.

قبول اشتباه ، عذرخواهی از مخاطب ، ویرایش اشتباه، نشاندهنده بزرگی ست.

کارتان قابل ستایش است.

ممنون از شما.

البته این تعاریف نشانه بزرگواری و حسن نیت شماست اما همانقدر که خودم رو لایق اینهمه تعاریف نمیدونم به همین اندازه خودم رو لایق بی احترامی و بدرفتاری نمیدونم.حداقل در این دانشگاه اگر به کسی خوبی نکرده باشم به یاد ندارم که بدرفتاری کرده باشم !
ممنون .موفق باشید

rad شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 10:06

نکته اخلاقی:ادم نباید چیزی بدون تحقیق قبول یا رد کنه حتی از سایت های معتبر!
چون تعصب چراغ عقل کور میکنه
این تجربه مفیدی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد