KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

از همین میترسیدم "لزوم حضور احمدی ن‍‍ژاد تا سال1404 در راس امور"

همیشه از این میترسیدم که احمدی نژاد  مثل هگو چاوز , صدام و.. مادام العمر رئیس جمهور بمونه  و امروز زمزمه هایی از این قضیه را در سایت های مختلف خواندم , حالا می خوام ببینم نظر کسایی که حرف از ازادی و دمکراسی و انتخابات ازاد .. میزنند و همیشه ازش طرفداری میکنند چیه ؟ کسی که این چند روزه سطح سواد و فهم و شور  خودش رو به نمایش گذاشته ( قضیه افزایش جمعیت ) چه چیزی دارد که باید مادام العمر شود . بد نیست این مطلب که در ادامه مطلب هست بخوانید چون از الان کم کم باید هر روز سر این مسئله جنجال داشته باشیم و تازه این اولش و از طرفی هم چون اینجا ازادی و دمکراسی بیداد میکنه صد در صد این طرح عملی میشه..!!

لزوم حضور احمدی ن‍‍ژاد تا سال1404 در راس امور اجرایی کشور

به گزارش اختصاصی حقیقت نیوز -افق 1404 در پیش است و ما طبق سند چشم انداز بیست ساله، بایستی در آن زمان در عرصه های گوناگون اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی و نظامی قدرت اول منطقه باشیم.
در حال حاضر پنج سال از این مدت سپری شده و تنها پانزده سال دیگر باقی مانده است. فرصتی زیادی نداریم و به قول معروف تا چشم به هم بزنیم این  پانزده سال هم سپری می شود و مهلت به پایان می رسد.
از طرفی پیشرفت ها و دستاوردهای افتخارآمیز سه، چهار ساله اخیر نشان می دهند که در صورت فراهم بودن بستر و شرایط لازم، تحقق اهداف سند مزبور دور از دسترس نخواهد بود.
البته توفیقات و دستاوردها ئی که به آنها اشاره شد، در شرایطی به دست آمده اند که گذشته از حضور رهبری آگاه و فرزانه و مردمی پرشور و مصمم، دولت نهم که دولتی سخت کوش، کارآمد و باانگیزه به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد بود بر سر کار حضور داشت.
در حال حاضر نیز تنها سه سال از عمر دولت دهم و دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد باقی مانده است و با اتمام این دوره وی بایستی از قدرت کنار برود و زمام امور دولت را به فرد دیگری بسپارد. به این ترتیب و برمبنای یک تقدیر محتوم،  کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران از وجود عنصری خدمتگزار، سخت کوش و با تجربه، در سطوح عالی تصمیم گیری محروم می شود.
 بر همین اساس  باید پذیرفت که تا تسلط رئیس جمهور جدید بر اوضاع و احوال کشور و کسب تجربه لازم و کافی در این جهت، زمان نسبتا زیادی لازم است. از سوی دیگر همانطور که در ابتدای این یادداشت ذکر شد فرصت چندانی برای رسیدن به افق 1404 باقی نیست، و دشمنان اسلام و انقلاب هم با سنگ اندازی ها و توطئه های گوناگون و رنگارنگ خود سعی در متوقف ساختن روند انقلاب و مملکت دارند.
بنابراین و به منظور خرید هرچه بهتر و بیشتر زمان، بایستی تمهیدی اندیشیده شود تا محمود احمدی نژاد پس از پایان دوران ریاست جمهوری اش، همچنان در سطوح عالی تصمیم گیری و در کنار مردم حضور داشته باشد و تجربه، تعهد و کارآئی خود را کمافی السابق در این جهت به کار بگیرد.
چنین امری البته بی سابقه نیست و در دیگر کشورها و از جمله در کشور همسایه شمالی ما یعنی روسیه نیز به اجرا درآمده است. در این کشور ولادیمیر پوتین پس از طی دو دوره ریاست جمهوری موفقیت آمیز هم اکنون به عنوان نخست وزیر مشغول به کار است و با توجه به و توانمندی و تجربه ای که داشته، توانسته است موجبات ثبات هرچه بیشتر کشورش را پس از یک دوره پرتنش و جنجالی فراهم بیاورد.
  این موضوعی است که از هم اکنون بایستی به آن اندیشید و حتی المقدور زمینه اجرای آن را فراهم آورد. ناگفته پیداست که احمدی نژاد نیز داعیه و هدفی جز خدمت ندارد و این مهم را به کرات در عمل و کردار خود به اثبات رسانده است.


منبع :http://www.haghighatnews.com/newsF-3070.html

نظرات 13 + ارسال نظر
ع پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 00:09


این چه بلایی ای خدا

naaaaa! پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 00:50


[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 01:22

نگران نباشید! تا اون موقع احمدی و دار و دستش تو زندون شاید هم بهشت زهرا هستن

امیدوارم ...

عسل پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 10:37

دکتر محمود احمدی نژاد بود که مارو به همه دنیا ثابت کرد.تا کی میخاین ادای ادمایی رو در بیارین که چشمشون رو روی واقعیت بستن
این همه افتخار٫این همه پیشرفت از کجاست ٫این همه اختراعات و تحقیقات که تو همشون از کمکهای رئیس جمهور تشکر میشه از خدمتهای صادقانه ی اونه.
شماها باید مثل ادمهای غار نشین باهاتون رفتار کنن تا از کسی خوشتون بیاد .دنیا داره الان ایرانو میبینه.ماهواره ها ...پارس جنوبی٫انرژی هسته ای وخیلی چیزای دیگه از این دولت به وجود اومد.احمدی نژاد به طرفداری ادمهایی مثل شما احتیاج نداره که از دنیا عقبینو سرتونو کردین زیر برف.
درود بر احمدی نژاد
منافقای پست.

جوابت رو در پاسخ پایینی میتونی بخونی ولی یه چیزی رو بگم
ادم برای معروف شدن میتونه هم 1000 ادم بکشه و هم یه مهندس یا دکتر موفق بشه در هر دو حالت معروف میشه و در چشم مردم میاد
در ضمن انرژی هسته ای و پارس جنوبی چیزی نبوده که یه شبه احمدی نژاد بیاد بیل بزنه درست بشه الان چندین سال در حال اجراست
بعد هم اینکه فکر کردی که فقط تو ایران که اختراعات میشه ؟ تو الان یه نگاه به دور و اطرافت بنداز ببین کدوم وسیلت ایرانی کدوم اختراع که به تولیده نهایی در ایران رسیده همش یا فراموش شده یا خارجی ها از طرح ان استفاده کرددند
در ضمن شما سیب زمینی گرفتن میگین خدمت صادقانه؟؟؟

محمد کلانتری پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 12:14

خطاب به عسل:
بله کاملا موافقم، دکتراحمدی نژاد بود که وقتی همه به اسراییل پشت کرده بودند با دو سوال ahmaghane کل دنیا رو طرفدار اسراییل کرد.
دکتراحمدی نژاد بود که پول بیت المال رو برای پیروزی در انتخابات هدر داد.
دکتراحمدی نژاد بود که diktatori رو در راس کارهای خود قرار داد.
دکتراحمدی نژاد بود که .....
بله شما درست می گی، دکتراحمدی نژاد به طرفداری آدم هایی مثل ما نیاز نداره که از دنیا عقبیمو سرمونو کردیم زیر برف!!!

™ ⑤Д¥ДƝ}{$⑤ پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 13:04

و همین احمدی نژاد بود که با کشت و کشتار بی رحمانه، تمام دنیا رو علیه نظام و طرف مردم مظلوم ایران قرار داد!

سروش پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 14:28

این همه افتخار٫افتخار از این بیشتر که کشورای عربیه حوزه خلیج فارس که زمانی به پای ما میفتادن الان مارو تحریم و تحدید میکنن و انقدر ضعف پیدا کردیم که حتی روی خلیج فارس و جزایر ما دست اندازی میکنن؟!!
این همه پیشرفت،پیشرفت از این بیشتر که ما با باج دادن به کشورهای درجه سه و خرید تکنولوژِ و با خرج ده ها برابر مبلغ مورد نیاز و دادن حقوق ملتمون به کشورهای دیگه پیشرفت کنیم؟!پیشرفتی از این بیشتر وجود داره!!؟
٫این همه اختراعات و تحقیقات که تو همشون از کمکهای رئیس جمهور تشکر میشه،در مورد تشکر که اگر تشکر نکنن که اصلا اجازه تحقیق بهشون داده نمیشه و سر از *** در میارن مثل نخبه های کشورمون که چون حاظر به گرفتن جایزه از دست رائیس جمهور نشد اسمش از لیست نخبگان کشور حذف شد و مجبور شد از کشور خارج بشه
خدمتهای صادقانه ،در این مورد با شما موافقم واقعا خدمتش صادقانه بوده به همون شکل که جماهیر شوروی و یا شاه صادقانه به مردم خدمت میکردن و سرنجامشونو دیدیم

و بله دنیا الان داره مردم ایرانو میبینه و متوجه جدا بودن حکومت از مردم شده و حکومت رو به تروریست ها و مردم رو به ازادی خواهان تشبیح میکنه.
احمدی نژاد به ما احتیاجی نداره چون هیچ حکومت دیکتاتوری به مردمش نیاز نداره

شادوخندان و پیروز باشید

هیچ حکومت دیکتاتوری به مردمش نیاز نداره
ممنون

87 پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 14:35

بغیر از احمدی نژاد خامنه ای دیکتاتور بزرگ هم هست دوستان

اصفهانی پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 16:17 http://jang-narm.blogfa.ir/

شمنی با احمدی نژاد چشماتو کور کرده
اخلاق تهران نشینی در کلامت هویداست
تا کی تهران باید هووی بقیه ایران باشه ؟
بهترین امکانات توی تهرانه بهترین دانشگاهها-بالاترین درآمدها پولدارترین آدمها.. اما باز هم ناشکرند - صدای تهرانی ها بهتر شنیده میشه رسانه دارن دردهاشون بهتر دیده میشه اما همیشه طلبکارند
تهران مثل یک غده سرطانی هر روز بزرگتر میشه
جمعیت ایران در طول سی سال دو برابر شده ام تهران چند برابر شده ؟
تهران هووی بقیه ایرانه و حق بقیه رو داره می بلعه بازهم طلبکارند ! فقط انها اهل این مملکتن ؟
تهدیدات آمریکا و اسرائیل فقط در تهران شنیده می شه ! هر روز میگن آمریکا فلان تهدید رو کرده هر روز منتظرن آمریکا حمله کنه ! پس این حمله آمریکا کی میاد ؟ از تخاصم با آمریکا و اسرائیل می ترسن . دائما آیه یاس می خوانند . استاد عقب نشینی اند .همیشه با اکراه در انتخابات شرکت می کنن انگار دارن به حکومت صدقه می دن ! اگر نتیجه هم دلخواهشان نشد کل مملکت را به چالش می کشن
تا چند سال پیش بعضی این تحفه ها می گفتن رای مردم از رای خدا بالاتره ! اما حالا می گن مردم B شعورند ! این مردم همانهایی هستن که به خاتمی هم رای دادن چرا اون موقع نگفتن مردم B شعورند ؟انتظار دارن همیشه حرف حرف اونها باشه ؟

واقعا من نمیدونم چه جوابی بهت بدم
یعنی تو به خاطر اینکه تو تهران ادم پولدار پیدا میشه از احمدی نژاد طرفداری میکنی؟؟؟؟نمیدونی که تو تهران چقدر ادم گرسنه و بدبخت پیدا میشه و چقدر ادم از موقعی که احمدی نژاد امده بد بخت تر شدن!!
و...

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 18:10

والله الان اصفهان امکاناتش از تهران بهتره!
همش یه BRT ندارید! که بهتر...

تن پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 18:52

من هم معتقدم که احمدی نژاد ملت ایران را سربلند کرد. چون اگر احمدی نژاد نبود ما با مخالفت با هاش خودمون رو دنیا ثابت نکرده بودیم

درست میگی..!!

boht zade جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 01:12

aslan b farz e mahal ham k ahmadinejad behtarin raees jomhoor bashe! hich dalili nadare k bekhad dictator bazi dar biare o ta akhare omresh raees jomhoore ejbari bemune.
bebakhshid k hamin 4 sale 2vom ham b zoore taghallob umad sare kar...

ااااااا جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 11:45

[:من اهوازیم از سه چهار سال ژیش و از ژا قدم و کار مضاعف این سرور مون خاک مهمون همیشگی ما شده که بعد با ذ شعوری کامل میگه خوش به حالتون تربت کربلا براتون اومده؟ ببینید چقدر خوبه؟
امیدوارم به فجیع ترین شکل بمیره که کاری برای این خاک نمیکنه بابا ما مردیم بقیه کاراش بماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد