KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اعلام نتایج قرعه کشی حج عمره

سلام علیکم

دوستان و همکلاسی های عزیز، دانشجویان و استادهای گرامی ...

برای دیدن نتایج قرعه کشی حج عمره روی عکس کلیک کنید.

دوستانی که اسم شون درآمده برای حج، در قسمت نظرات بفرمایند.



نظرات 5 + ارسال نظر
رضا خیاط چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 16:01

من من
من اسمم در نیومده
البته اصلا ثبت نام نکرده بودم
هر کی میره بقیه رو هم دعا کنه

اهوم
ثبت نام کرده بودم، اسمم در نیومده ...

مقداد پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 02:40

منم درنیومد
این قرعه کشی متمرکز خیلی بیخود بود

به نظر منم اگر دانشکده و دانشگاه ها در نظر گرفته نشده باشند کار قشنگی نبوده

مهدی اصغری پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 12:38

من در اومدم!!

به سلامتی و مبارکی
انشاءالله اونجا که میرید یاد ماهم باشید

ف غلامی جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 13:10

اسمه منم در نیومد!!!

آخی :(
انشاءالله اسم "توی" در بیاد و سال دیگه مشرف بشو"ید" . :دی

محمد رضا کمالی فرد جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 14:12

اسم ما در اومده ولی حسش نیست بریم

مبارک باشه
انشاءالله قسمت بشه بری و به یاد همه باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد