KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شادی


-می بینی ؟! شادی حتی تا چای عصرانه هم کنار من نمی ماند !!

خوب یاد دارم ، خوب یاد دارم که شیرینی را با طبع حافظ برایمان تفسیر کردند ..
... و حال روزگاری شده که اگر  حافظ را هم در آن بگذاریم تلخ می شود ./

نظرات 1 + ارسال نظر
هانیه کرمی دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 11:09

چای ات را با شادی نمیتوانی بخوری...
هرچه هم تلاش کنی تلخ و تلخ و تلخ است اگر در ذهنت رویایی شیرین نباشد

شادی برای من ، تو و همه اونایی خودت میدونی اگه واقعانخوایم غم توی شوره زا ره ! اینقدر بهونه تو دامنم دارم که تا آخر عمر می تونم چمبره بزنم غصه بخورم !! ولی ما همه عاقلیم !
یرای اینکه یادمون نره باید هر رزو تکرا کنیم ..
اون قدر که بهش عادت کنیم یک روز صبح بیدار شیم دیگه هیچ چیزی یادمون نیاد .. همون طور که میدونی ساکنان دریا بعد از یک مدت به صدای امواج عادت میکنند .. من که عادت کردم ..
امیدوارم ونایی که میشناسیم هم عادت کنند ..
{ این نوشته سیاسی نیست .. برداشت خاص نکنید }

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد