KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

قطبی 17 امین مربی گران دنیا !













از شاعرى که عشق را بهانه کرد و گفت اى عشق، همه بهانه از توست باید پوزش بطلبیم. این پول است که بهانه هاى روزگار را جور میکند، درست مثل فوتبال که فکر میکردیم به خاطربى پولى نمى توانیم مربى گران برایش جور کنیم.   حالا که مطلب روزنامه اوله را مى خوانیم تازه مى فهمیم چرا مهدى تاج با اعتماد به نفس به ترکیه رفت و باب مذاکره را با فاتح تریم باز کرد. احتمالاً تاج وقتى به این نتیجه رسید که افشین قطبى خوب پولى از فدراسیون گرفته با خودش گفت چرا همین پول را فاتح تریم نگیرد یا چرا اریکسون سوئدى باغ منچسترش را با این پول آباد نکند.
850هزار دلار به افشین قطبى داد ه ایم و او را به هفدهمین مربى گران دنیا تبدیل کرد ه ایم، تازه به جام جهانى هم نرفته ایم. جام جهانى نرفته ایم و لابد قرارهم نیست قهرمان جام ملتهاى آسیا شویم. 850 هزار دلار پول دادیم تا سنگاپور را ببریم و مقابل تایلند بمیریم و زنده شویم. این همه پول خرج کردیم تا هر بار شاهد طنازى تیمهاى عربى باشیم، تازه سرمان غر هم بزنند که ایران عجب بدجایى است. پول که نمى دهند هیچ امکانات هم ندارند، بازیکن هم ندارند. اصلاً اینها چى دارند که ما را به عنوان مربى انتخاب مى کنند؟ کف قرارداد افشین قطبى از 12 مربى حال حاضر جام جهانى 2010 بیشتر است، پس به محمد بنا سرمربى تیم ملى کشتى فرنگى حق بدهید که با حسرت بگوید چرا سالانه او 12 میلیون تومان مى گیرد و قطبى 850 هزار دلار؟ در جدولى که منتشر شده است  مربى 10 میلیون دلارى هم داریم. کاپلو اگر این پول را مى گیرد نوش جانش، آخر هرچه باشد او کاپلوست و کاپ را به این سادگى ها لو نمى دهد! مجنونى مثل مارادونا یک میلیون و دویست هزار دلار مى گیرد اما اسم مارادونا خودش به اندازه کل فوتبال مى ارزد.
400 هزار ، طفلک مارادونا که فقط 300 تا بیشتر از سرمربى تیم ملى ایران در آرژانتین دشت مى کند.دومنک فرانسوى، این معلم مهجور هم حقوقش آموزش و پرورشى است.او هم 130 هزار دلار کمتر از قطبى دریافت کرده و با افتخار هم روى نیمکت تیم ملى فرانسه نشسته است.تنها تیمى که چند برابر بیشتراز نام و آواز ه اش ولخرجى کرده، ساحل عاج است! آنها هم 740 هزار دلار به وحید هلیل هود زیچ داد ه اند تا لابد در رقابت با ما کم نیاورند.




منبع
نظرات 4 + ارسال نظر
⑤Д¥ДƝ}{$⑤ یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 09:50

پول نفت...
قطبی وطن فروش...

حسین رنجبر یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 18:05

+ دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 12:07

توروهم که نافتوتوهمه چی بریدن !! ازلاست گرفته تاقطبی - مقام ولایت و . . . راستی ایندفعه نظرات رونبستی

حسین رنجبر دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 16:11

راستی توی اخبار شنیدم مثل این که عابدزاده با افشین پیروانی رفتن استیل آذینا.
دستمزدش رو هم بخشیده ، نخواسته.
خودتون که دیگه اخبار رو دنبال می کنید.
سریال آقای مدیری هم از هفته دیگه میاد روی آنتن.
حل شده اختلافاتش.
امروز یه خبر خوندم دربارش اگه تکذیب نشه.
سیدی نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد