KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تسلیت

در مقابل غم از دست دادن عزیزی تنها همین از دستمان بر می‌آید که گوییم:

خدایا

همه‌ی مسافران سفر ابدیت را بیامرز

و وابستگانشان را تسکین بخش

آمین

نظرات 17 + ارسال نظر
امیر پورنصرت شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 09:36

اتفاقی افتاده هوداد جان ؟

... شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 11:10

کی فوت کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

<فاضل> شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 11:43

من زنده هستما ئاسم حرق درست نکنید

بعدش

هوداد یه نوع تلنگر بود ؟


⑤Д¥ДƝ}{$⑤ شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 12:42 http://88ia.com

منم به دوست داغدارمون تسلیت میگم
واقعا جز طلب آمرزش و صبر کاری از دستمون بر نمیاد

هوداد دارم دیوونه میشم

ایمان زندیه شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 13:15 http://www.siteshoma.ir

نمی دونم این پست واسه کی (چی) منتشر شده.
اما همسایه من که یک پیرمرد حدود 80 ساله بود دو روز پیش فوت شد.
اگه واسه ایشون بود ( که بعید می دونم آخه منو نمی شناسی که !) ممنون( از طرف همسایه ها مثلا!)
و الا که خدا هممونو بیامرزه

محمد کلانتری شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 13:16

منم به نوبه ی خودم تسلیت می گم. خدا به شما و خانواده محترمتان صبر بده.

⑤Д¥ДƝ}{$⑤ شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 13:20 http://88ia.com

به بعضیا: خودتونو مسخره کنید

بچه هایی که خبر دارن لطفا فعلا اسم نبرن

محمد رضا کمالی فرد شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 13:31

من به دوستمون تسلیت می گم
غم از دست دادن برادر چیزی هست که من همین یه ماه پیش خودم چشیدم
متاسفم متاسفم و آرزوی امرزش دارم

آی تی شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 16:29

برادر آقای مسلمی نژاد چگونه فوت شدند؟مگر چند سالشون بود؟
آقای کمالی شما هم برادرتون فوت شدند؟برادر شما چند سال داشتند؟چه جوری فوت شدند؟
تسلیت می گم

محمد رضا کمالی فرد شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 18:34

کی گفت برادر آقای مسلمی نژاد ؟

پریا شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 21:32

منم واقعا متاسفم و امیدوارم خدا دوست عزیزم رو تسکین بده
فک نمی کنم همچین پستی جای شوخی باشه

رضا خیاط شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 22:26

روح همه رفتگان شاد . یادشان گرامی !

رضا معمار شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 22:44

منم امروز خبر دار شدم...
البته ایشون رو نمی شناسم...
ولی براشون از خداوند آرزوی صبر می کنم...
روحش قرین رحمت الهی

سعید اسماعیلی فرد یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 01:56

هوداد سلام
منم تسلیت میگم. ولی به نظرم این نوع پست زدن خیلی جایز نیست وقتی اقوام یکی از دوستان فوت میکنه دلیل خاصی نمیبینم که اینجوری پنهان کاری بوجود بیاد. کلا مدتیست همکلاسی شده مثل تالار گفتگو این سایت موسیقیا.همه چیز میشه توش پیدا کرد به جز مطالبی که باید.همه نوع ادبیات میشه پیدا کرد جز چیزی که شایسته دانشجوست.همکلاسی از این روزا زیاد دیده امیدواریم این دفعه هم بگذره

رویا خدابخش یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 10:36



ایمان زندیه یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 11:25 http://www.siteshoma.ir

im so sorry
i never
I never intended to insult someone i do not
so
God bless

سینا عظیمی یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 22:38

منم به نوبه خودم تسلیت عرض می کنم.بقای عمر سایر بازماندگان آن مرحوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد