KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

انگار جاده ها از دل چشمه ای می جوشند هرچه بیشتر بروی کمتر میرسی

ایران - تونل 6 ام جاده هراز - 3 ام فروردین 1389

نظرات 3 + ارسال نظر
هوداد مسلمی نژاد - کام 88 سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 02:12 http://googooli-baba.tk

یه وقت نگاه می کنیم می بینی تو تاریکی که داشتیم تلو تلو می خوردیم برگشتیم اول خط.
اینم از این امروز و اون فردا، از اون فردای ناپیدا

محمد رضا کمالی فرد سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 05:33

ببین منظور من نفوذ به سرور شما نبود
منظور من این بود که منابعی که روی سرور نگه می داری لیستش کاملا در دسترس
ولی روش درست حفاظت از اطلاعات و حریم شخصیت اینکه کسی نتونه ایندکس سرورت رو داشته باشه یا ببینه چی تو فلدر های مختلفت داری فقط بتونه آدرس ها هایی که می دی نگاه کنه

فکر نمی کنم dir رو باز گذاشته باشم که بتونی browse اش کنی ... شاید chmod های یک جا زیادی پایین اند .. خلاصه رمزی حرف نزن بگو زود تر رفع کنم ..
کیافیلم اولین سایت من بود .. خیلی دوستش دارم ولی اواخر زیاد با هاش کاری ندارم ./

مرسی .

ا.م سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 14:51

زیباست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد