KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

.. برایم نقاشی کن رویاییم را ..

-        نوشته شماره  هفتاد و چهارم

هر کجا دل رو کند آخِـر بیایید سوی او
قبله دل ها کجا باشد به غیر از کوی او ..
"
"
من دلم جنگل میخواهد و ارتفاعات ..
تعطیلات و مه ای غلیظ روی کوه ها ..
یک اتاقک گرم ؛ کرسی ، حافظ ، برف  و یک رمان بلند و قطعا تو که  به تمام این ها معنی دهی .



من دلم صدای دارکوب می خواهد ، هوای ابری میخواهد ؛ من دلم صدای دل نشین تو را می خواهد که آرام برایم از خوشبختی بخواند و بخواند ..[] آن سوی کرسی بشینی و یک فصل تو ، یک فصل من تا دم صبح بخوانیم و  صبح دم  برویم تا طلوع خورشید کوهستان را ببینیم ، تو روی برف  جا پای کفش من بگذاری من جا پای تو .. هر دو بدیم من موهای تو را از صورتت کنار بزنم تا طلوع خورشید را زیبا تر ببنی و تو برایم چای بریزی .. چای گرم !

بدویم زیر درخت هلو به دنبال دست کش گم شده تو و بعد با دست باری از سنگینی برف روی درخت کم کنیم و من دقت کنم وقتی به زمین یخ زده رسیدم و  پای  تو لغزید من کنارت باشم تا  زمین نخوری به آغوش من بی افتی ..

شب که می شود برق را خاموش کنیم یک شمع روشن کنیم و با دستانمان نمایش عروسکی سایه ای بسازیم که من به شدت آن را دوست دارم و بعد هر آنچه که تو دوست داری انجام دهیم  و بعد کمی تو حکایت کنی  و بیشتر من گوش کنم ؛ با هم فال بگیریم و آرزو کنیم ..

بازی کنیم و شعر بخواینم و خاطره تعریف کنیم و دور کرسی بشینیم و  سوپ گرم تو را بخوریم و با هم بگوییم که امــــم چه قدر خوش مزه است !باز مزه مزه کنیم با هم بخندیم ..

موقع خواب تو برایم از قصه های کودکی ات بگویی من برای تو از باد صبا بگویم که فردا بیدارمان خواهد کرد ؛ با هم بخوابم و تو خواب من و من خواب تو را ببینم..

 

من تعطیلات با تور ا می خواهم ؛ کوهستان می خواهم و شبی دور از هیاهو ..

دلم تو را می خواهد رومان  های بلند و کلبه های چوبی و  کرسی های  گرم ..

 

 

 

پ.ن: چه دل نشین است شبی که فقط من باشم و تو باشی و عشق و نور .. برایم نقاشی کن رویاییم را که فقط با تو و تنها تو محقق میگردد باشیرینی نام تو و جود تو برای من ؛ نه هیچ کس  دیگر .. فقط تو که به همه نوشته های من معنی می دهی چه الان که از من دوری چه فردا که با منی ..

پ.ن دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش و هفت به دلایلی نشر نشدند .  


نظرات 4 + ارسال نظر
مهم دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 21:51 http://www.bazareonline.ir

افزایش رایگان آمار بازدید سایت و وبلاگ شما
با تبلیغ در نیازمندیهای بازار آنلاین
فقط کافیست ثبت نام کنید
و سایت و یا وبلاگ خود را درج کنید

ow مرسی .. حتما این کار را میکنم ..
خیالت جمع .

سید حسین هاشمی دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 22:09

چه فردا که با منی ...

اگر اطمینان به وصل هست که غصه ای نیست!
ها!؟

پ.ن دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش و هفت به چه دلایلی منتظر نشد؟
________


جواب بالایی

ما چک تضمین شده گرفتیم lol ..
چی کار تو کار مردم داری .. نوشته رو بخون سرگم شو ..

حوریه جعفری - کامپیوتر دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 22:53

توصیفی زیبا از چند لحظه از زندگی شیرین....

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 02:17 http://googooli-baba.tk

آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت // عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت
------------
قشنگ بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد