KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نظرخواهی از همکلاسی ها در مورد متن ها و نظرات

1- بهترین متنی که در همکلاسی خوانده‌اید چیست؟

2- بهترین نویسنده همکلاسی از نظر شما چه کسی است؟

3- بهترین نظری که خوانده‌اید کدام نظر بوده؟

4- بهترین نظر دهنده همکلاسی کیست؟


*ترجیحا با ذکر دلیل و لینک مربوطه در نظرخواهی شرکت کنید. 


** نظرتان در مورد اینکه این نظرخواهی هر چند وقت یکبار اجرا شود چیست؟

نظرات 17 + ارسال نظر
حمید توکلی چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 22:02

بهتر است برای شرکت در این نظرخواهی خیلی فکر نکرده و هرچه در همین لحظه به ذهنمان می آید بنویسیم، چون اگر بخواهیم عمیقا سوالات را بررسی کنیم نویسنده ها،‌ متن ها و نظرات زیادی از ذهنمان میگذرد که انتخاب یکی از میان آنها کار دشواری است!

================

تصور میکنم بهتر باشد اگر این نظرخواهی هرچند وقت یکبار تکرار شود اما جزئی تر مثلا سوال این باشد که بهترین نویسنده در مبحث طنز کدام است، در موضوع هنری یا ادبیات کدام است و ...
و آنکه مقطع زمانی نیز مشخص شود، در یک ماه گذشته بهترین نظری که خواندید کدام بود؟

================

اگر نظرخواهی باعث رقابت و افزایش کیفیت شود خوب است اما نباید تصور کرد که آنی که متنش کمتر طرفدار دارد نباید بنویسد و باید طرد شود، چنین برداشتی اشتباه است،‌ همکلاسی باید برای اقلیت هایش محلی مطلوب برای اظهار عقیده باشد،‌ غیر از این باشد ادعای آزادی بیان داشتن، دروغی بزرگ است!
میزان آزادی بیان در هر رسانه یا جامعه را باید از بررسی وضع اقلیت ها برداشت کرد!

================

دید اقلیت باید این باشد که اگر متن ها یا نظراتم از نگاه سایرین بدترین هم باشند،‌ باز هم خواهم نوشت،‌ من حرفهای خودم را می نویسم نه حرفهایی که از بنده می خواهند!

موفق باشید!

درسته. خودم هنوز نتونستم بهترین متن رو انتخاب کنم! :دی
به نظرم حتی اگر چند متن هم در نظر همکلاسی‌ها هست معرفی کنند!

================

کاملا موافقم. فکر خیلی خوبی ست! مخصوصا اگر ماهانه باشد. شاید بد نباشد سالانه هم هدیه‌ای را برای کسانی که چندین بار از نظر دیگران بهترین شده‌اند انتخاب کنیم.
حتی می‌توان این ایده را به تمشک زرین و گوی بلورین هم کشاند که نقاط ضعف‌ها هم در کنار قوت‌ها دیده شوند. اینگونه روحیه انتقادپذیری هم افزایش پیدا میکند.

================

هم باید ایجاد انگیزه شود و هم دوستی‌ها را افزایش دهد.

================

کاملا درست!

ممنون از شما. منتظر نظرتان هستم.

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 22:14

بدترین ندارید؟؟

خیلیا می خوان اسم منو بگن خب!! مگه اونا دل ندارن؟

تازه این به بعضیا میتونه کمک کنه تا پست هاشو بهتر کنه...
اگه میشه اینم اضافه کنید.

ممنون.

:دی
خیلی ها هم می خوان من رو بگن! :پی
تا فعلا بدترین نخواهیم داشت!

ممنون از شما. منتظر نظرتون هستم.

کیارش مظفری چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 22:21

چه پست جذابی !


از نظر من متن های آقای توکلی رو میشود جزو محوتای تولید شخصی گذاشت و اسمشونو بلاگر ؛ البته تو این میان کم نیستند کسایی که تولید محتوا کرده اند می کنند و لی هیج یک اندازه ایشون تولید نداشته اند ! !

من به شخصه ، همیشه اول عنوان نوشته و بعد اسم نویسنده را می خونم ! همیشه در ذهنم جای گرفته که متن های آقان ایکس و ایگریگ و خانم های فولانی و .. دارای ارزش بالاتر یا اصلا ارزش خواندی و فکر کردنی دارند ! پس می خوانمشون !

من متن های طنز و کپی و .. را رد نمی کنم اتفاقا بعضی اوقات خیلی هم جالبند !

در کل به یک نتیجه منطقی رسیده ام چند وقت ! آقای مجبورت نکرده اند که پست بزنی ! حرفه خاصی نداری پست بی خود نزن !


مرسی از شما خانم !
شب خوب
پ.ن : بازم از این کارا کنید :لول !

ای کاش یکی از بهترین متون ایشون رو که خونده بودین معرفی کنید.

عنوان تاثیر مهمی داره برای جذب شدن. مثل کاری که جلد برای کتاب میکنه. من خودم خیلی در این زمینه قوی نیستم.

بنظرم متن‌های کپی پیست شده اگر حتی تکراری هم باشند این حسن را دارند که حداقل ما رو با تفکر و اعتقاد کسی که اون متن رو کپی کرده آشنا میکنه!

ممنون از شما.
شب شما هم خوب.
چشم. :دی

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 22:32

بهترین متن (در ۱ما اخیر - چون متن خوب تو همکلاسی زیاده از دوستان مختلف )

MIT OPEN COURSE WARE
از شایان شهسواری

بهترین نویسنده:
سید حسین هاشمی

بهترین نظر دهنده (ها :دی) :
حمید توکلی
ایمان زندیه

ممنونم!

دلایلتون رو هم بیان کنید لطفا!

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 22:39

یکی از بهترین متونی که خوانده‌ام:
http://blog.kntoosi.com/1388/04/17/post-10664/

یک متنی هم بود از آقای مظفری در مورد زنان که بعد از انتشار حذفش کردند. آن هم یکی از متون تاثیر گذار و خیلی خوب بود برایم.

- این متون در حال حاضر به ذهنم رسیدند. مسلما نوشته‌های خوب ِدیگری هم خوانده‌ام که شاید الان بخاطر نیاورم!

*********************
بهترین نویسنده‌ها:

آقای توکلی: لحن ساده و گویا ، بیان مشکلات اجتماعی ، واقع بینی ، نداشتن تعصب بیجا

خانم فرزانه محمدی: داشتن دیدی واقع گرایانه در بیان و تشریح مشکلات جامعه ف دارا بودن ادبیاتی زیبا.

آقای پویا صفری: متون تحلیلی و ناشی از تفکر و ذهنی روشن - داشتن ادبیاتی زیبا

*********************

بهترین نظر دهنده:
آقای پویا صفری بخاطر استفاده از بهترین کلمات و داشتن مودب‌ترین نظرات.

*********************

بهترین نظر :

الان چیزی یادم نمیاد!

می‌توان روش صحیح انتقاد کردن را از آقای صفری یاد گرفت. حتی اگر با شما کاملا مخالف باشند ، با مودب‌ترین صورت ممکن نظرشان را بیان‌ کرده و در آخر برایتان آرزوی موفقیت می‌کنند.

نمونه بارز زنده باد مخالف من هستند:
http://blog.kntoosi.com/Comments.bs?PostID=9430

یکی دیگر از نظر دهندگان خوب آقای سروش فرنودی هستند.

نظر آقای صفری در همین لینکی که اشاره کردم بنظرم یکی از بهترین نظرات است!

سپیده شیخ الاسلامی پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 00:15

اینجامیشه اعتراف هم کرد!؟
متن های من که اصلاخوب نبود!درحدیک دانشجونبود!سطحی بود
امیدورارم دوستان ببخشند!
-------------------------------------------
به نظرم نظرسنجی درموردمتن هاکارخوبیه
امانه برای نظرونظردهنده!

قبلا هم بهت گفتم ، اشتباه می‌کنی!! بی تعارف می‌گم!

نظرت رو نگفتی‌ها!!

اتفاقا نظر و نظر دهنده به نظرم مهم‌تره. گاهی نظرات بی‌ادابانه دیده میشه. باید یاد بگیریم درست با هم بحث کنیم!

پرویزی IT پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 00:52

ایده ، ایده نابی ست . منتها می تواند به اشکالی به مراتب بهتر اجرایی شود . مثل تفکیک سال ورود و انتخاب مرحله ای و ...
در کل باید از خانم جعفری بابت چنین ایده ای تشکر کرد . این کار قطعا کمک شایانی به بازگشتن همکلاسی به دوران خوبش خواهد کرد .

ایده من نبود البته. من اجراش کردم فقط! :)

در همین نظر سنجی شرکت کنید حالا بعدا ارتقاء می‌دهیمش! :دی

از ایده شما هم استقبال می‌کنیم! :دی

ممنون از شما دوست عزیز.

⑤Д¥ДƝ}{$⑤ پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 01:09 http://88ia.com

بهترین نویسنده: وحید احمد پور

بهترین نظر دهنده: مهرداد فرهادی (مخصوصا وقتی از لحاظ تکنیکال ویا سیاسی بحث می کنه)

بهترین نظری که خوندم: نظر خودم! یه جایی بود موضع جنبش سبزو واسه یه بنده خدایی توضیح دادم همه فقط اومدن گفتن ایضا شایان آفرین شایان! خودم که دوباره می خونم حال می کنم! (آخر خود شیفتگی)

بهترین متن یادم نیست

خیلی ممنون از بیان نظرتون.

مصداقی در ذهن نداشتید تا مثال بزنید؟

⑤Д¥ДƝ}{$⑤ پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 01:28

آهان یادم اومد! بهترین متن یه متن تحلیلی سیاسی از سمانه فیاضی است
متاسفانه نصفه شبی لینک ها دم دست نیست (چشام وا نمیشه!!)

ممنون!

تونستید لینکش رو هم بگذارید تا بقیه هم بدونن کدوم متن رو می‌فرمایید.

مقداد پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 01:46 http://mosalmaneaghlgara.blogfa.com

کلا اگه بخوام دقیق بشم با فلسفه این کار به مشکل برمی خورم.پس بدون توجه به اون نظر می دم-بدون تعارف و اینا
1-اگه نخوام متنی از خودم بگم بهترنی متن از پویا بود قبل از اون پستش در مورد تشکیل جلسات هم اندیشی بود ولی پیدا نکردم
2-بهترنی نویسنده که حمید توکلیه
همیشه نرمال ترین موضع رو داره مطالبش همیشه واقع گرایانه است مثل مطلب من از قارچ بیزارم یا من محمدپرست نیستم و ...

اول4-بهترنی نظردهنده بی شک عرفان پرویزی است
3-بهترنی نظر هم همین آخرین نظرش پای پست من بود گفته بودند:
ای کاش می آموختیم مرز میان "روشنفکری" و "ژست روشنفکری" کجاست !

ممنون از نظرتون! :)

از نظرات بی تعارف و صریح استقبال می‌کنیم.

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 02:58 http://googooli-baba.tk

1- بهترین متن:
منم میتونم بیب بزنم؟ نوشته حمید توکلی
http://blog.kntoosi.com/1388/10/04/post-13245/
در عمق این طنز واقعیت تلخی نهفته هست
-----------------------------
2- بهترین نویسنده:
حمید توکلی - نوبه اول نوشته های ایشان کاملا واقعیت را نشان می دهد. و تاثیر گزار است.
مهدی تقدسی - نوشته هایی بدون جهت مفید و تاثیر گذار
-----------------------------
3- بهترین نظری:
ای کاش می آموختیم مرز میان "روشنفکری" و "ژست روشنفکری" کجاست !
چون حرف کاملا درستی هست.
-----------------------------
4- بهترین نظر دهنده:
خواستم انتخاب کنم نتونستم یه لیست می نویسم :دال
خانم احمدی و خانم جعفری و آقایان توکلی و صفری.
تنها نکته در مورد آقای صفری هست، من خودم به شخصه در خوندن این گونه ادبیات مشکل دارم و در زمان خوندن نظرات ایشان با مشکل روبرو می شم ولی بزرگ ترین نکته رو نظرات ایشون در بر داره اونم ادب و نحوه‌ی برخورد با محتوی پست و نظرات نظردهندگان است.
----------------------------------
این پست، پست خوبیه چون باعث می شه حداقل یک بار دیگه پست های خوب مرور بشن
در آخر هم تشکر از شما به خاطر این پست - موفق باشید

خیلی ممنون از بیان نظرتون و مصداق آوردن‌ها!!

موفق و پاینده باشید.

محمد رشیدی - فناوری بی اطلاعات! پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 09:40 http://www.ksna.ir

سلام.

واقعا ایده و پیشنهاد جالب توجهی رو مطرح کردید.

من هم موافقم با اینکه به صورت دوره ای این بحث مطرح بشه.



راستی من دوست دارم دوستانم و مخاطبین از من انتقاد کنند. در خصوص متونم. چه اونهایی که کپی هست و چه اونهایی که نیست. حتی در خصوص نظراتم.


موفق و پایدار باشید. احتمالا همین روزها متنی منتشر خواهم کرد در همین راستا که بیایید و از من انتقاد کنید. ( همین الان ایدش به ذهنم رسید :دی )



مرسی

ایده من نبود ! :)

چقدر عالی!!

استقبال کردن از انتقادات دوستان باعث میشه ایراداتمون رو برطرف کنیم و بیشتر پیشرفت کنیم!

منتظر متنتون هستیم.

شما هم موفق باشید.

راستی خوشحال میشم در نظرسنجی هم شرکت کنید.

3pehr پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 12:20

سلام سپهر سارجانی هستم ...

بهترین نویسندگان سال :

حمید خان توکلی ... حوریه جعفری ... سید حسین هاشمی

بهترین نویسنده موضوع خاص:

کیارش مظفری

بهترین نظر دهنده همکلاسی:

رویا خدابخش

بهترین از نگاه تماشاچیان ، دوستان ، آشنایان و اقوام و .... : کسی نیست جز ::::::

محمد حسین باقری

در پایان باید بگم کلی با خودم حال میکنم...

سلام. خیلی خوشبختم. :دی

ممنون از بیان نظرتون.

یاد جشنواره فجر افتادم. سیمرغ بلورین هم میدین؟ :دی

رام پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 12:48

به غیر از پست های لاست و موسیقی راپ و پاپ و سیاسی و این چیزا,اکثر پستها یه مطلبی رو یاد میدادن , هر چند تکراری باشن ولی باز خواندنشون خوب بود
-------------------------
بهترین نظر دهنده "رویا خ" با نظرات مثبت و خوب
-----
این طرح خوبیه که ماه به ماه انجام بشه و پست های داده شده توی اون ماه اینجوری مورد بررسی قرار بگیره , شاید همکلاسی ازین حال و هوای خاصی که داره بیرون بیآد

رویا هم یکی ار بهترین‌هاست بدون شک! هم در نظراتش و هم در متنهاش واقع گرایی و مهربانی موج میزنه!

ان شااله!

ممنون از نظرتون.

پریسا-88 پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 17:01

بهترین نویسنده:
1-اقای کیارش مظفری:همه ی پست هاشون زیباست.اما به شخصه از 2 یا3 مورد هر چقدر تلاش کردم چیزی متوجه نشدم+عکس های زیباشون
2--اقای مقداد کریمی:اکثر پست هاشون.گرچه گاهی افراط های وحشتناکی به خرج می دند.
3-اقای حمید توکلی:بی طرفانه-منتطقی-واقع بین
بهترین پست:
پستی از اقای کریمی :لیبرال دموکرات.در این اوضاعی که هر کس فقط و فقط جبهه ی خودشو می بینه بسیار زیبا دو طرف رو بررسی کردند.
بهترین نظر دهنده و نظر:
به این موضوع تا حالا زیاد دقت نکردم.از این به بعد ان شا الله..

ممنون از بیان نظر با ذکر دلیل.

موفق باشی دوست من! :)

مریم-صنایع پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 21:37

از نظر من:
بهترین نویسنده: حمید توکلی - الیار عاصمی زاده
به دلیل ذهن باز و محدوده فکری گسترده
بهترین نظر دهنده: حمید توکلی
به دلیل شکافتن اصل مطلب و البته محدوده فکری گسترده.
در کل متنای همکلاسیو دوست دارم،متنای نکته های پند آموز هوداد مسلمی نژاد و طنز و سرگرمیای شایان شهسواری به نظرم جالب بود.
باید بگم من به کسایی که برای همکلاسی وقت صرف میکنن خیلی اهمیت میدم.اگه اسم کسیو که حق داشته بنویسمو ننوشتم عذر خواهی می کنم.

دوست من این فقط یک نظر سنجی ست! سلیقه‌ای ست و نام بردن یا نبردن اسم کسی دلیل بر برتر یا بدتر بودن کسی نخواهد بود. فقط شاید با این کار نقاط ضعف و قوت همکلاسی ها نمایان شود.

ممنون از شما بخاطر بیان نظرتون!

موفق باشید.

پرویزی IT یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 02:59

میگن " رخت بعد از عید به درد گل منار میخوره "
ولی خوب تصمیم گیری سخت بود .
بهترین نویسنده : حمید توکلی
بهترین نظر دهنده : باز هم حمید توکلی
بهترین مطلب : انتخاب تقریبا غیر ممکنه
بهترین نظر : نظر فرزانه محمدی در این لینک
http://blog.kntoosi.com/Comments.bs?PostID=13322

امیدوارم مدیریت وبلاگ تدبیری برای استمرار این حرکت اتخاذ نماید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد