KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سیاه مشق (درس شب)

به نام خالق من، تو و ما

سیاهی شب یک دستٍ یک دست، چه ابهتی!!!

قلم در می کشم و خطی رها میکنم، ناآگاه از اینکه مداد نیز تاریک است، خط محو شد در سیاهی شب.

درس زیبایی به من داد آنقدر زیبا که من نیز مبهوت شدم.

آن سیاه مشق این بود: یک دست و صاف باش چه در عشق، چه در دوستی، چه در زندگی و چه در کار.

نظرات 2 + ارسال نظر
رام چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 15:01

یک دست و صاف باش در عشق (هی دادا ) خط خطیِ گاهی وقتا , گاهی هم با پاک کن باید درستش کرد , بعضی وقتها هم صفحه ی بعد

اگرم پاک کنی باز جاش می‌مونه

حسین رنجبر جمعه 6 فروردین 1389 ساعت 01:23

میره به بخش یادداشت های حذف شده
(کاملاً درست و دقیقه ، ممنون)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد