KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تشکیل آزمایشگاه فیزیک ۱

دوستانی که آزمایشگاه فیزیک دارند توجه کنند:

با توجه به روزهای آخر سال و ترافیک بالای خیابان های مرکزی شهر (سید خندان !) و مشغله بسیار زیاد اساتید و دانشجویان و کلا خانواده های ایرانی !

و با توجه به این نکته که کلاس های آز فیزیک در روز های چهارشنبه و ژنج شنبه برگزار می شوند


توصیه می شود برای راحتی خود و اساتیدتان از  مراجعه و حضور در آخرین جلسه سال اجتناب نمایید.

تجربه سال های گذشته نشان داده این کار هم به نفع دانشگاه است و هم به نفع استاد و هم دانشجو !

پس پیشنهاد می کنم به صورت توافقی کلاس های آخر هفته را به کل تعطیل کنیم.



پ.ن : این فقط یک پیشنهاد است و من قبلا  عواقب هر گونه عملی را به عهده نخواهم گرفت.


و من الله توفیق

نظرات 5 + ارسال نظر
ایمان زندیه چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 10:55 http://www.siteshoma.ir

hdk d; \dakihn isj trx!
funh av kai ,hsl !
lk ;i o,nl d; itji hsj juxdg ;vnl

<فاضل> چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 12:11

گلم تو رسیدی که پست زدی؟؟؟؟ مرتیکه

تو خواب نداری؟؟؟؟؟

بابا من که همش خواب بودم !
یادت رفته؟

رویا چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 12:15

استاد که گفتن تعطیله !

بهتر ما :ی

ایمان زندیه چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 18:57 http://www.siteshoma.ir

hamoon tor ke fazel jan mohabat farmoodan bandeh chand roozi tehran naboodam az hichi khabar nadashtam

hala ke ostaad gofte dige behtare ma

رضا فرفری پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 02:43

مهلت بده برسی کا !
بعد برو کلاسا رو منهل کن :دی [دو نقطه کمیته انظباطی ]
راستی یادت نره بازیه رو بفرستی
اسمش رو هم بگی کفایت می کنه می سرچیم پیدا می کنیم
یا علی (کا)

مخلصیم کا !!!
من شب ها آنم همیشه
۶۲ مگ حجمشه
واست آپلود می کنم الان لینکشو می فرستم واست :ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد