KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عبور

حالا که لو رفته اینم بگیم جهت رفع کتی!

بدون نیاز به هیچ نرم افزار، سایت یا شرایط خاصی




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




خب یک سایت یا وبلاگ مثلا همکلاسی خودمون! که فیلی شده رو تو آدرس بار مرورگر می زنیم و پیغام فیلی بودنشو میده.

حالا ته آدرس سایتی که فیلی شده رو انتخاب کرده و به روش زیر عمل می کنیم.

1- یه علامت سوال     ?
2- یه    20%  
3- یه بک اسلش    \
4- یه سری چرت و پرت به مقدار لازم!

در بیشتر موارد سایت باز میشه. اگه سایت رو کامل باز نکنه کش cache رو باز می کنه. در برخی موارد هم لول (level) فیلی اونقدر بالائه که با این روش باز نمیشه!! بالاخره دست رو دست بسیاره!

توضیح واضحات

درباره مورد 2:
از سمت چپ به راست که تایپ کنید این طوری خونده میشه: درصد بیست. خیلی مشکل بود جاش اسپیس بزنید!!

درباره مورد 4:
دو دست رو می ذاری رو کیبورد، عین مهران مدیری تو سریال پاورچین الکی می کوبی رو کیبورد!

مثال:

kntoosi.com

که فــیــلــتــره!

حالا آدرسو اینجوری تغییر میدیم:

kntoosi.com?%20\sgfudsgbfugdsfugusegfhdsgfyevsavscgldskufhiods

hfcdsbcgsjkdgvcasjfdfadfysfddjfsdfhcfdfscgfudsgfusg


توجه مهم:

مقدار چرت و پرتا اونقدر باید زیاد باشه تا سرور فیلـــتــر کننده هنگ کنه! چون به ازای هر حرف بعد از بک اسلش یه بار سرور فیلی کننده رو رفرش می کنه! اونوقت با خیال راحت می ره تو سایت.

اشکال این ترفند:

برای هر بار وارد شدن به سایت و یا کلا برای هر بار وارد کردن آدرس باید این حرکتو انجام بدین.
اما می تونید با کپی کردن همون چرت و پرتای بعد از بک اسلش و paste کردنش در آخر همون عبارات، در وقت صرفه جویی کنید.

تجربه:

هر دفعه که روی یه لینک از سایت کلیک کنید و بره توی یه صفحه دیگه از همون سایت، دوباره پیغام مسدود بودن رو میده! پس بعد از اولین موفقیت در باز کردن سایت، از قسمت علامت سوال تا آخر را کپی کنید و هربار که به فیلی برخوردید paste کنین. این جوری کیبوردتون هم به فنا نمیره!!!

نصیحت:

من بعد از انتخابات از این روش استفاده کرده ام تا الان و آقایون تازه بعد از 10 ماه فهمیدن که چیکار می کردم!! بعد از خسته نباشید فراوان به آونها، توجه کنید که از چند وقت پیش این حرکت واسه فیس بوک و توییتر و بالاترین و یوتیوب و از این قبیل سایتا که فلش توش زیاد داره خیلی جالب در نمیاد!

نکته بنیادی!:

تو عبارات بعد از بک اسلش از عدد و علامت ها و فاصله استفاده نشود!

حرف آخر:

اگه دیدین با این روش بازم به پیغام فیلی برخوردید فحش ندین به من! زرتی بی خیالش هم نشین! اگه پس از انجام این ترفند بازم فیلی بود که یعنی عبارات چرت و پرت مقدارش کم بوده بازم باید بهش اضافه کنید. اگر هم گفت: the page request is too long یعنی دیگه خیلی زیاد بوده! فقط در صورتی معلوم میشه این ترفند کار نمی کنه که بعد از کشمکش های فراوان باز هم  loading page error بده. واسه سایت های مختلف هم متفاوته!!


نمونه: kntoosi.com





حالا اگه کار نکرد و خیلی لازمش داشتین اینجا کلیک کنین!

نظرات 9 + ارسال نظر
⑤ Ɲ@¥@}{$ ⑤ پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 17:46 http://88ia.com

چند نکته:

* عکس گذاشتن تو سایت و آپلود سنتر فیلی شده و عکسو نشون نمی ده.

کافیه آدرس عکس رو تو کپی کنید و تو آدرس بار بزنیدش، بعد به همین روش ته آدرس عکس کد بنویسینو اینتر کنین؛ عکس نمایش داده می شه!!


* تو سایت لینک دانلود گذاشتن و چون منبعش فیلیه نمیشه دانلود کرد.

لینک فایلو می زنین تو آدرس بار یا idm و... بعد ته آدرس از همون موارد! می زنید و میره واسه دانلود!!!

احسنت!

رضــا سلطانی - com 88 پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 18:15

عاشق این حرکتت شدم

قربونت

ا.ا پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 20:25

برای من اصلا عمل نکرد شاید لینوکس سرور؟؟؟

من رو هر چیزی که فکرشو بکنی امتحان کردم! یه بار دیگه با دقت عمل کن شاید جایی اشتباه کرده باشی.
اون آخرشم برای موارد ضروری یه چیزی داره (چشمک)

احمد پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 22:03

شما با این کارتون احتمالا باعث خیلی از نگاههای حرام و سوئ استفاده های ... خواهید شد چون بعضی از سایتها رو واقعا نباید دید (اگه دوست داشتید میتونید پستتونو با توجه به این دلایل حذف کنید)

هر کی اختیار کار خودشو داره

فرشید پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 22:28

عاشقه این کامنت بالائی هستم


ممنون، جالب بود

یکی نیست بگه تحقیق علمی بنده به نگاه حرام دیگران چکار داره آخه؟؟؟!!
( آی پیت با آی پی بالایی یکیه)

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ جمعه 21 اسفند 1388 ساعت 02:19

قرار بود لو نره!

خب چون جای دیگه لو رفت منم بروز دادم!!

احمد جمعه 21 اسفند 1388 ساعت 11:45

بمب اتمم اولش یه تحقیق علمی بود دوست من !
(بعدشم به من ربطی نداره که آپیم با یکی دیگه یکی شده ،من منم ،فرشیدم فرشیده(

بود که بود! هستی که هستی! هست که هست!

احمد جمعه 21 اسفند 1388 ساعت 15:14

حال کردم ،دیگه نتونستی منطقی جواب بدی ،نه!

شما خدای منطقی! من چیکارم آخه؟؟!!

احمد جمعه 21 اسفند 1388 ساعت 23:49

خواهش میکنم شما لطف داری!!!

بووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد