KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اسلایدهای درس ( شیوه ) ارائه مطالب دکتر دادخواه

این اسلایدها توسط خودم ساخته شده 

نظرات 3 + ارسال نظر
میرزاهاشمی شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 13:56

ممنون

خواهش میکنم.قابلی نداشت
ممنون بابت نطرتون (:

میرزاهاشمی دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 10:05

ببخشید مجددا مزاحم میشم این پی دی اف تا جلسه ی پنجمه ؟(۴۵ صفحه) یا من ناقص دانلود کردم؟

خواهش میکنم.بله این درس فقط 5 جلسه مطالب تئوری داره و در ادامه وارد سمینارهای دانشجویان میشه که اون سمینارها ارتباطی با 8 نمره ی امتحان پایانترم ندارن و نمره اونها بصورت جداگانه توسط استاد محاسبه میشه

میرزاهاشمی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 21:26

bah bah... merciii. che khoob ke theoryish be hamin 5 jalase khatm mishe. :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد