KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کتاب فارسی


دانلود اسکن کتاب زمزمه شیدایی درس فارسی عمومی



ادامه مطلب


نظرات 7 + ارسال نظر

دمت گرم :بوس ویژه

ماچ آبدار!

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ جمعه 14 اسفند 1388 ساعت 15:30

در رابطه با نظر بالا و جوابش:


--
مرسی شایان!

۲ تا ماچ آبدار!!!

رویا خ جمعه 14 اسفند 1388 ساعت 17:40

!

یادم رفت بگم! اینا هموناست که شما داده بودین! محض همینجوری گذاشتم تا معناش رو هم بهش اضافه کنم!! معنیاشو توش می نویسم دوبازه آپ می کنم

سمانه جمعه 14 اسفند 1388 ساعت 17:49

ممنون شایان...کمک بزرگی کردی

ایشالا هممون قبول میشیم!!!!1

کمک بزرگ رو خانم خدابخش کرده! (بالایی) دستش مرسی

سمانه جمعه 14 اسفند 1388 ساعت 17:55

مرسی رویا جونم
بووووووووووووووووووس

دست جفتتون مرسی!

به جفتمون چی کار داری مگه خودمون زبون نداریم؟؟!!!!!
من فقط آپ کردم. کاری که باید بکنم هنوز انجام نشده! دارم معنیاشو توش تایپ می کنم عین کتابای دبیرستان.

از اینا:

http://public.blu.livefilestore.com/y1pi8mGdWCytv1Pl-6YTGLEdX5yFkUQwO4oPwjPA-v1L9bzVgxpHV-Rm7Bw_X4OC3UJdtbOzqQV1azNp-mtscAWDw/6-7.jpg

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 14 اسفند 1388 ساعت 20:48

ممنون از شما و رویا!

خواهش دارم!

رویا خدابخش جمعه 14 اسفند 1388 ساعت 21:52

من؟؟؟ نه اصلا یادم نبود به خدا پاک کنید اسممو!! من یه نظر دادم نمیدونم چرا بلاگ اسکای پاکش کرد٬ سمایلی گریه برای اون بود!

باور کنید یادم نبود٬ پاک کنید اسممو! !!

ببخشید اگه درست منظورمو نرسوند اون اسمایلی هه!

حالا اینا همونه؟ آخی یادش بخیر!

خب حالا باشه چرا میزنید! چشم پاکیدمش!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد