KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

قسمت‏های مهمی از بیانیه‏ی میرحسین درمورد مراسم سیزده بدر

نگذاریم افرادی در لباس جنبش سبز در طبیعت، زباله و پسماند غذایی بریزند و این جنبش را کثیف و آلوده جلوه دهند – مراقب باشیم حرفی نزنیم که بگویند دروغ سیزده بوده – سیزده بدر، جشنواره ی صفا علیه نحسی است – اگر حکومت، پارک ها را ببندد، ما در خیابان می‏نشینیم، و اگر خیابان را ببندد، در حیاط خانه هایمان می‏نشینیم – ما هنوز هم پیک‏نیک روندگانیم – اگر می‏خواهیم آتش روشن کنیم، از ژل آتش زنه استفاده کنیم – سبز بودن به سبزه گره زدن نیست – فراموش نکنیم کره را بعد از به سیخ کشیدن گوشت، روی آن بمالیم و نمک را به دوطرفش بپاشیم – به گربه های ولگرد غذا ندهیم – باید مقدار زیادی گوشت به همراه داشته باشیم، زیرا ما بی‏شماریم – به یاد عزیزان دربندمان، همگی بریم دربند.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدحسین باقری پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 13:01

طنز نیست که بخواد بیانیه بده همین رو میده

کاظم پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 14:17

ا.ن که کل عمرش دروغ 13 میگه

محمد رودسرابی پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 16:05

نظر بالایی رو پاک کن آقای کیانی
همین کارارو می کنید فیلترمون می کنند دیگه
چرا حواستون به نظرات نیست

؟ پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 22:35

به نظر من فیلتر شدن به خاطر این مطالب نیست بلکه بخاطر متنهای مخالف است من قبلا گفته بودم که بخش سیاسی یه جای دیگه منتقل کنید تا فیلتر نکنند ولی بخاطر مدیریت دقیق! بعضی ها فیلتر شد
ولی نه من نویسنده این بلاگ هستم نه مدیر ان که دلم بسوزه

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 16:28

خواهشا یک پیام هم از امام خامنه ای برای سیزده بدر بزار بخندیم.

اصلاح الگوی مصرف دشمن رو بچسبین شما رو چه به بیانیه های مهندس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد