وی با اشاره به حضورنیافتن آقای هاشمی در نماز جمعه طی ماه های اخیر گفته است: تا جایی که من خبر دارم برای آقای هاشمی بعد از نماز جمعه محدودیتی ایجاد نشده و نرفتن به نماز جمعه خواست خود ایشان به دلیل به آزار و اذیت نیفتادن مردم است.

فائزه در گفتگو با خبرگزاری آریا با بیان اینکه خواسته های پدرم همان خواسته های جنبش سبز است تصریح کرد:خواسته هایی که پدرم اعلام کرده همان خواسته های جنبش سبز است. از آنجایی که جنبش سبز دارای یک سری خواسته هاست که با نظرات عنوان شده آقای هاشمی اشتراک دارد می توان ایشان را هم سبز دانست!

گفتنی است انطباق آقای هاشمی با فرقه موسوم به سبز در حالی از سوی دختر ایشان مطرح می‌شود که در روزهای اخیر و در پی برخی مواضع او، رسانه های حامی این فرقه ضمن انتقاد شدید از هاشمی، اعلام کرده بودند وی راه خود را از موسوی و کروبی جدا کرده و با نظام در پشت پرده سازش کرده است!

تحلیلگران سیاسی معتقدند ادعای همراهی آقای هاشمی با فرقه سبز به این خاطر از سوی دختر او مطرح می‌شود که او وبرادرش مهدی به دلیل عدم برخورداری از شخصیت مستقل سیاسی، نگران تعمیم مواضع اخیر فرقه سبز علیه پدرشان به خود هستند.