KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یه جزوه خوب و کامل برای درس ( روشهای ) محاسبات عددی

نظرات 6 + ارسال نظر
رام شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 21:08

خیلی ممنون آقای قهرمانی
موفق باشین خیلی زیاد

خواهش میکنم

رام شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 21:11

فایلش خطری نباشه :دی

بدون خطر که نمیشه.به هر صورت ریسکش زیاده d:

رویا خ شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 21:32

فکر میکنم تنها خطرش این باشه که باید خونده بشه!

والا چه عرض کنم ؟! d:

اتفاقا" درس راحتیه به شرطی که دوستان به خودشون زحمت بدن یه کمی درس بخونن !

ممنون.موفق باشید

شقایق - جابرانصاری شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 21:44

...

وای مرســـــــــــــــــــــی زیـاد

موفق باشی

قابلی نداشت.ممنون که نظر دادی (dude)

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 22:55

ممنون!

خواهش میکنم
بابت نظر ممنون.موفق باشید

نیلوفر کبیری یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 11:06

ممنون

خواهش میکنم

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد