KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مدیریت استراتژیک I T

دوستان عزیز که درس مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات گروه یک دارید ، اگر مایل هستید لطفا به ادامه مطلب رجوع کنید . 

کلاس امروز مورخ 8/12/1388 به صورت صدا و تخته را می توانید از اینجا دانلود کنید . 

 

به امید موفقیت همه شما همکلاسی های عزیز .

نظرات 10 + ارسال نظر
آرزو شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 19:53

ممنون

باقری شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 19:58 http://haqiqat.mihanblog.com/

دوست بزرگوار سلام.
اِلهی کَیْفَ أدْعُوکَ و أنَا أنَا وَ کَیْفَ أقْطَعُ رَجآئی مِنْکَ و أنْتَ أنْتَ ؟
خدای من! چطور صدات کنم که من، منم و چطور ازت نا امید بشم که تو، تویی؟

إِلهی إذا لَمْ أسْئلْکَ فَتُعْطِیَنی فَمَنْ ذَا الَّذی اَسْئَلُهُ فَیُعْطینی؟
خدای من! وقتی ازت چیزی نخواستم، بهم دادی کیو می تونم پیدا کنم که ازش چیزی بخوام و بهم بده؟

سید مرتضی قاسم پور شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 20:14 http://www.kntoosi.com

WoW گل کاشتی پسر
فقط خدا کنه ارزشش رو بدونند و شامل قانون مالکیت معنوی نشه که مجبورت کنند دیگه اینکارو نکنی!

مهسا احمدی شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 20:18

ممنون

- شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 20:32

الهی موفق باشی

امید فرقدان شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 20:40

میشه یه لطفی کنید و به بقیه لطف نکنید؟
مالکیت معنوی کشک نیست!!
دفعه بعدی من مدعی میشم.

۸۶ شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 21:59

خیلی لطف کردین ولی اگه امکانش هست بگین که از چه نرم افزاری استفاده کردین که برای بقیه درس ها هم بتونیم استفاده کنیم.

حمیده احمدی یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 01:28

ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 17:49

خیلی عالیه
واقعا ممنون
فقط خواهشا نحوه دانلود کردن رو هم توضیح بدید خواهشا

میرزاهاشمی پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 11:58

خیلی خیلی ممنونم. این سایت دانشگاه ما رو گمراه کرده بود با این شماره گذاری جلساتش :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد