KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مصاحبه نوری‌زاده با ریگی؛ ثبت در کتاب تاریخ خائنان

جناب آقای محسن سازگارا علمدار لشگر میرحسین

جناب آقای علیرضا نوری زاده سردار لشگر توهم

علیا مخدره شیرین خانوم عبادی برنده جایزه صلح چیز

و تمام دست‌اندرکاران و همکاران شبکه‌ بی‌بی‌سی فارسی، العربیه و صدای امریکا

با نهایت تاسف خبر دستگیری یکی از فرزندان غیور و آزادی‌خواه وطن، رهبر جنبش مقاومت مردمی، عبدالمالک ریگی، موجب رنجش خاطر همه آزادی‌خواهان و وطن‌ پرستان و طرفداران حقوق بشر گردید. این مجاهد راه آزادی در حالی توسط مزدوران حکومتی دستگیر شده است که خدمات شایانی را در راه آزادی، حقوق بشر و استقرار دموکراسی در ایران انجام داده است.

فقدان این مجاهد کبیر، قطعا برای همه مبارزان راه آزادی و دموکراسی، دردناک و جبران ناپذیر خواهد بود. پیشاپیش اعدام ناجوانمردانه این فرزند آزادی‌خواه و رهبر جنبش مقاومت مردمی ایران را که در راه برقراری دموکراسی در ایران قربانی می‌شود، محکوم می‌کنیم و مصیبت وارده را به همه آزادی‌خواهان حقیقی و به شبکه بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و شبکه العربیه و مخصوصا به آقایان سازگارا و نوری‌زاده که یکی از همکاران عزیز خود را از دست داده‌اند، صمیمانه تسلیت عرض می‌نماییم.

بی‌شک از هر قطره‌ی خون عبدالمالک ریگی جلبکی می‌روید که راه او را با قوت تمام ادامه می‌دهد. مزدوران حکومتی هم بدانند که خون انسان‌های بی‌گناه همچون عبدالمالک ریگی، تمام جلبک‌ها را با هم متحد می‌کند. مزدوران بدانند اگرچه مالک عزیز از میان ما رفته، اما همراهان و همسنگران او همچون سازگارای دلاور و نوری‌زاده بزرگ، با انگیزه بیشتری به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

مصاحبه صدای آمریکا با ریگی

پی‌نوشت: مزدوری و بی‌شعوری سازگارا و نوری زاده و حمایت مفتضحانه آنها از عبدالمالک ریگی با وجود آن همه جنایت علیه ملت ایران، به حدی است که با هیچ نوشته‌ای نمی‌شود آن را توضیح داد. طنز نوشته من فقط برای این بود که این دو مزدور فراری اصلا ارزش جدی نوشتن ندارند. فقط برای اینکه تا حدودی از مواضع احمقانه و خائنانه‌ی این دو نفر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم حتما مصاحبه علیرضا نوری زاده را با عبدالمالک ریگی بخوانید و ببینید که چطور سعی می‌کند، جنایات متعدد ریگی را با دروغ‌های خودش پنهان کند. بخش‌هایی از عبارات نوری زاده در خصوص شخصیت ریگی در آن مصاحبه:

نوری زاده: «ما خیلی صریح روشن خواهیم کرد که آیا آقای ریگی آنطور که نظام می‌گوید وابسته به آمریکاست و آمریکا او را حمایت می‌کند، پاکستان حمایتش می‌کند، کشورهای عربی منطقه پشتش هستند؟ اینها را آقای ریگی توضیح می‌دهد چون آدمی است بسیار صریح و بسیار صادق در حرف زدن!»

نوری زاده: «سئوال دیگری که من از شما دارم در ارتباط با تماسهای شما با گروههای مخالف جمهوری اسلامی است رژیم جمهوری اسلامی همزمان با پخش فیلمهایی از مجاهدین خلق که با رژیم صدام حسین در تماسند یا روبوسی می‌کنند با صدام حسین یا طه‌یس‌رمضان یا دیگران یا در حال دادن اطلاعات به اینها هستند اینها را تلویزیون رژیم بعد از خبر پخش می‌کند و همزمان با این شایعاتی کردند که حتی یکبار خبری را از شما تلویزیون مجاهدین پخش کرده بود این‌را بهانه کردند برای اینکه شما مرتبط با این سازمان هستید و این سازمان در واقع اسلحه و مهمات برای شما می‌آورد که البته ادعای بی‌ربطی است!! من می‌خواهم از زبان خود شما بشنوم که اولا شما با گروههای مخالف جمهوری اسلامی تماسی دارید؟ آیا با سازمان مجاهدین خلق ارتباطی به این وسعت دارید که رژیم ادعا می‌کند و پیش شرط شما برای همدلی و همبستگی با گروههای دیگر چیست؟»

عبدالمالک ریگی : اول از همه این نکته را بگویم که یک سازمان در این شرایط ناگزیر است که حداقل با اپوزیسیون در ارتباط باشد البته این هم مهم است که این سازمان تعریفی را برای روابط خود مشخص کرده است در خصوص هر سازمان و جنبشی با در نظر گرفتن سابقه آن سازمان و حرکات آن که تا چه حد به نفع ملت بودند و تا چه حد به ضرر ملت. در خصوص مجاهدین خلق که شما سئوال کردید خودتان هم گفتید و بنده هم تاکید می‌کنم که روابط ما ممکن است در حد چند ایمیل باشد و بس! و این روابطی ناگزیر هستند. اگر موفقیتی برای ما آمده آنها برای ما تبریک فرستادند!!

نوری‌زاده : «بسیار ممنون. حالا من یک سئوال دیگر دارم و شاید هم اندکی سئوال مشکلی باشد فردا در نظر بگیرید 20 تا از سربازان نیروهای انتظامی یا سپاه اینها وجدانشان بیدار می‌شود اینها دلشان نمی‌خواهد به روی مردم آتش بگشایند اینها از جنبش شما متاثر می‌شوند و می‌خواهند به جنبش شما بپیوندند و می‌خواهند شما نجاتشان دهید تا چه حد شما امکانات دارید برای کمک به این افراد در نیروهای مسلح؟!!!!!!!»

نوری‌زاده: «آقای ریگی من دلم می‌خواهد امشب یک عهدی با هم ببندیم و در واقع یک پیامی را به مردم ایران بدهیم رژیم موفق شد شما را تخریب کند!! بقول شما بعضی از اشتباهات (!!) را چنان مبالغه‌آمیز جلوه‌گر کرد که شما در نگاه بعضی تبدیل شدید به راهزنی که می‌آید و می‌کشد و رحم به کودک و بزرگ و جوان نمی‌کند!! من می‌خواهم آقای ریگی شما به مردم ما بگویید که شما به هیچوجه قصد آدمکشی ندارید! شما قصد کشتن مامور را ندارید و واقعا ماموران را هم هموطنان خود می‌دانید و فقط تقاضا و آرزوی شما این است که اینها آزار به مردم نرسانند مردم را نکشند، جوانان مردم را اعدام نکنند و در صف دشمنان ملت ایران جا نگیرند…

آنوقت باز هم به ما اعتراض می‌کنند که چرا به چنین موجوداتی می‌گوییم جلبک؟! چرا به متوهمان بالاترین که روز و شب چشم و گوششان به نوری زاده و سازگاراست می‌گوییم جلبک؟ خودتان قضاوت کنید. ضمنا نقش سازگارا و نوری زاده در حوادث اخیر فراموش نشود!


روی تصویر زیر کلیک کنید متن مصاحبه نوری زاده با ریگی جنایتکار



منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
سروش بیگ زاده پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 12:01

واقعا براتون متاسفم که انقدر کوته فکرید.
با دیدن دروغ های پخش شده در صدا و سیمای جمهوریه اسلامی عقل خود را تعطیل کرده و از حرفهای انان را تکرار میکنید.
در این شکی نیست که ریگی ادم کشته است و بمب گزاری کرده است ولی یه فرد سیاسی بوده با اعتقاد به مبارزه مسلحانه ایشون به جرم سیاسی در زندان بوده اند ولی صدا سیما جرم ایشون رو چاقو کشی و قاچاق مواد مخدر بیان میکنند.ایشون یکی از دلایل محبوب شدنشان در بین اقوام مخالفت و مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر بوده.
ایشون از نظر من جنایت کارند ولی این موضوع که من ایشون و روش ایشون رو قبول ندارم دلیل نمیشود واقعیت را نادیده بگیرم.اگر فیلمها و تصاویر صدا و سیمارا نادیده بگیرید و مستقیما پرونده ایشون رو دنبال کنید میبینید که موارد محدودی از غیر نظامیان و عوامل غیر دولتی در عملیات ها این گروه کشته شده اند و اصلا فکر نکنید این گروه تعداد محدود و ضعیفی هستند که با دستگیری و کشتن چند نفر متلاشی میشود اگر به اخبار گوش میکردید این گروه 2سال پیش حدود 200 زندانی در زندان های جمهوریه اسلامی داشته است که اگر حساب کمیبینید که این عدد نشان دهنده تعداد زیاد افراد این گروه هست و همچنین بر خلاف تبلیغات دولتی ریگی در سیستان و بوچستان در هر دو سوی مرز ایران و پاکستان طرفداران زیادی دارد.
این گروه هدف خود را برگرداندن هق و حقوق پایمال شده مردم سیستان و بوچستان و خود مخداریه این منطقه اعلام کرده اند و برای رسدن به این هدف دست به اصلحه برده اند.
اقای ریگی رهبر گروهی بوده اند که دس به جنایت زده است و حکم ایشون از نظر من اعدام است ولی باید دید چه شرایطی همچین گروه ها با همچین دیدگاهی را شکل میدهد و اجازه رشد به انها میدهد و مردم نیز از انها حمایت میکنند.

سیاوش پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 12:33

خود مختار شدن سیستان و بلوچستان یعنی جدا شدن قسمتی از ایران
نظر دهنده بالایی یک خاین است اگر در زمان فتحعلی شاه هم بودی احتمالا از قرارداد ترکمنچای بعلت خودمختاری ان منطقه خوشحال میشدی

ارش پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 13:36

هر چه نوشتید دروغ مطلق بود!!!
کسی که منبعش صدا و سیما باشه باید دچار توهم بشه!
بعد به نوری زاده میگید سردار لشگر توهم؟
کدام حرف نوری زاده ( بجز مساله خودکار بیک که خودش عذر خواهی کرد ) تا حالا اشتباه بوده؟
هر اطلاعاتی میدهد کاملا دست اول و صحیح است و هطور که میدانید در ایران عوامل نفوذی زیادی دارد!
می دانم چقدر از دستش عصبانی هستید چون چهره واقعی حکومت را تویه دنیا نشان داد
( مخصوصا در کشورهای عربی)
چند بار هم خواستند سرش را زیر اب کنند ولی نتونستند.
یکیش هم همین چند وقت پیش که پلیس لندن دستگیرش کرد و خودش هم به ارتباط با حکومت اعتراف کرد!
اگر کلک نوری زاده را کنده بود یک ویلای عالی در شمال + 5 میلیون دلار گرفته بود که از ایران به نوری زاده خبر دادند و یارو لو رفت!

نوری زاده در مصاحبه خودش با ریگی ازش خواسته بود که از عملیات انتحاری شدیدا دوری کند و از روش های مسالمت امیز ( مثل جنبش سبز) استفاده کند تا بتواند با حمایت مردمی بخصوص مردم مظلوم سیستان و بلوچستان با حکومت مقابله کنه!
این کجاش حمایته تروریسمه؟
ریگی هم قبول کرد و بعد ها بنا به دلایلی زیر حرفش زد و سردار شوشتری را ترور کرد!

بعد شما نوری زاده را متهم به دفاع از تروریسم می کنید در صورتی که نوری زاده حتی با اعدام هم مخالف است چه برسد انتحاری!!!

دلیل این همه تبلیغ رژیم برای دستگیری ریگی هم کم رنگ کردن فیلم کوی دانشگاه بود که یک بسیجی منتشر کرده بود!
نوری زاده کسی است که 10 میلیون دلار پول ارثیه پدریش را که مصادره کردند + حق السکوت را بخاطر کشورش رد کرد بعد به این مرد میگید خائن!
نوری زاده شدیدا مخالف تجزیه و خود مختاری ایران ( به قول خودش گربه نشسته بر دیوار اسیا) است و همیشه از اتحاد ملی و انسجام کشور صحبت میکنه!
ارزوی او تشکیل حکومت دموکراسی مبتنی بر سکولاریسم هست و تنها انتظاری هم که دارد این است که به پست قبل انقلابش در روزنامه کیهان که توسط حسین شریعتمداری اشغال شده برگردد.
نوری زاده یک ناسیونالیست واقعی است!

ریگی یک تروریست است که در ان هیچ شکی نیست و باید اعدام شود
ولی با ریگی های دیگر که بخاطر ظلم حکومت بدنیا میان چه می کنید؟

نمی‌دونستم نوری‌زاده هم طرف‌دار داره! جالب بود

ش پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 15:42

کاش حداقل احترام و ادب داشتین ادم رقبت می کرد متنتونو بخونه

ارش پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 18:43

بله طرفدار داره
خیلی هم زیاد داره!!!

کور بشه انکه نمیتونه ببینه!!

علی پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 20:27

نوری زاده با یه ادمکش همکاری میکرده اینها دستشان به خون مردم الودست

siavash_pce پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 20:34

واقعا گل کاشتی ... واقعا کارت عالی بود .. واقعا زیبا بود خیلی حال کردم باهات عبد الحمید ریگی.

از تو هم ممنون منصور.

siavash_pce پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 20:35

راستی عبد الحمید بهتر از عبد المالک چون مسئول اجرایی بودااااااا

فاطمه دارو پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 20:45 http://www.tphc.mihanblog.com

آقای کیانی دستتون درد نکنه خیلی ممنون عالی نوشتین................

من نمی دونم یه عده چرا از توهم درنمی یان !!!!

باورم نمی شه واقعا ممکنه کسی از اون نوری زاده ی....خوشش بیاد؟؟!!!!

حسین محمدی نصرآبادی جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 00:41

عالی بود

**** قابل توجه مخالف ها

صدا و سیما کی نشون داد؟ چی نشووند داد؟ نکنه فیلم هایی از برنامه های زنده با این آدم کش در حمایتش پخش شد از شبکه های بیگانه هم فتوشاپ!! بچه های نظام بوده؟؟

بل هم اضل!!

می ناب جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 09:48

عبدلمالک ریگی با عزت و احترام و آرام در برابر دوربین صدا و سیما دستگیر می شوند و دانشجویان، نیمه عریان و کشان کشان و با مشت و لگد. این است همان اقتداری که وزارت اطلاعات فخرش را می فروشد.. حتما ریگی به کفش حاکمیت است که برای ریگی غوغا می کنند و برای فیلم کوی دانشگاه لال می شوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد