KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شمشیر زبیر، شمشیر مالک

… دل انسان غمگین می شود و می شکند به خاطر این که چرا کسانی که نان انقلاب را خوردند، نان امام زمان را خوردند، دم از امام زمان زدند، دم از ائمه معصومین زدند، حالا طوری مشی می کنند که اسرائیل و امریکا و سیا و هرکسی که در هر گوشه دنیا با اسلام دشمن است، برایشان کف بزنند!

 این ها انسان را غصه دار می کند. ولی به شما عرض کنم، بشارت های الهی این قدر زیاد است که هر غمی را از دل پاک می کند … نباید خیال کرد که اگر چهار نفر آدمی که سابقه انقلابی دارند از کاروان انقلاب کنار رفتند، پس انقلاب غریب ماند. نه آقا!

همه ی انقلاب ها، همه ی فکر ها، همه ی جریان های گوناگون اجتماعی، هم ریزش دارند، هم رویش. ریزش در کنار رویش … بله ممکن است کسانی ریزش پیدا کنند که البته مایه ی تاسف است. وقتی به امیرالمومنین شمشیر زبیر را دادند، گریه کرد. همان طور که گفتم غصه دارد … اما در کنار آن ریزش ها، مالک اشترها هستند، عبدالله بن عباس هاهستند. امیر المومنین هرجا در میدان های جنگ احتیاج به زبان داشت، عبدالله بن عباس میرفت و ایشان را یاری میکرد. هرجا احتیاج به شمشیر داشت، مالک اشتر بود … مثل این رجال نه یکی، نه ده نفر، نه هزار نفر که هزاران نفر بودند.

این طور نیست که شما خیال کنید حالا چهار نفری آدمی که از راه برگشتند و نیرویشان تمام شد معنایش این است که نیروی این گردونه ی عظیم تمام شده است … بله،  ضعیف تر ها وسط راه آذوقه شان تمام میشود …»


قسمتی از خطبه دوم نماز جمعه تهران به امات مقام معظم رهبری / ۲۶ آبان ماه ۷۸

منبع     

نظرات 3 + ارسال نظر
خبر مهم سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 10:15

عبدالمالک ریگی رو گرفتن یعنی یکی نباید یه پست بزاره اینو بگه...!!!!

فیلم منتشر نشده! سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 11:45

فیلم منتشر نشده از حمله به کوی دانشگاه!

http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2010/02/100222_l15_uni_footage.shtml


همکلاسی آیا در مقابل این جنایت هم سکوت میکنی؟آیا دانشجوهای این فیلم اسراییلی یا آمریکاییند؟
نگذار عشقت به اسلام چشمت را در مقابل جنایات این نا مسلمانان ببندد!
اگر به جنایت علیه هم صنفت معترضی سکوت نکن.۷ماه از این جنایت گذشته و تنها سکوت و سکوت!

م ن سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 13:48

فیلم بالا را دیدم

دل انسان غمگین می شود و می شکند به خاطر این که چرا کسانی که نان انقلاب را خوردند، نان امام زمان را خوردند، دم از امام زمان زدند، دم از ائمه معصومین زدند، حالا طوری ............

حالا طوری شده که به جان دانشجوی بی سلاح افتادند!!
قانون:ورود نیروهای امنیتی به صحن دانشگاه بدون درخواست ریاست دانشگاه ممنوع است.

۲۵ خرداد ۸۸ :نیروهای امنیتی به کوی دانشگاه حمله میکنند ،فحاشی میکنند،نیروی انتظامی وحشیانه تر از بسیجیان دانشجوها را مورد ضرب و شتم قرار میدهد.ماموران گارد ویژه چند نفری به جان دانشجوی بی پناه می افتند(چیزی که در خیابان هم شاهدش بودیم و اسمش شده بود مبارزه با اغتشاش!!اغتشاشگر هم دختر یا پسر تنهایی بود که بی دفاع بر زمین افتاده و چند مامور به جای اینکه دستگیرش او را کتک میزنند!).فرهاد رهبر رییس دانشگاه تهران میگوید هیچ درخواستی برای ورود نیروهای امنیتی به کوی نداده،دست آخر آقای خامنه ای میگوید حمله کنندگان نیروهای خودسر ناشناسی بودند که دانشجویان بسیجی و ولایت مدار را کتک زدند!!

قضیه مانند همه تجاوزها و جنایات این گروه تمامیت خواه و خشن تا به امروز مسکوت میشود.

و تو دوست من هنوز به رابطه من و امریکا و سیا و دشمنان اسلام فکر میکنی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد