KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جایی برای یاری دهندگان نیست!! - بیدار شود همکلاسی

می‌خواستم بیشتر بنویسم اما عصبانیت و ناراحتی توان نوشتنم را گرفته.


فقط بد نیست بدانید که دیشب مطلع شدم حسین محمدی نصرآبادی به کمیته انضباطی (و حتی به قسمت حقوقی!!) فرا خوانده شده !!!

جرم؟ : کمک به دیگر دانشجویان برای پیشبر دروسشان!!!


متاسفم! انقدر بی‌غیرت و منفعل شده‌ایم ، آنقدر خواب مانده‌ایم که به راحتی هرچه تمام‌تر کمکهای بی‌دریغ و صادقانه یکی از فعال‌ترین همکلاسی‌هایمتان را (که میدانم همه به او به هر طریقی مدیون هستیم) زیر سوال می‌برند!!


[بیـــــــــدار شـــــو همــــــــــــکلاسی!!]

نظرات 44 + ارسال نظر
محمد رشیدی - فناوری بی اطلاعات پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 22:42 http://www.ksna.ir

حسین عزیز ، صادقانه حمایتت میکنیم! ممنونم از پستتون!

متأسفم برای دانشگاهی که هنوز نمیدونه چرا داره دانشجو تربیت میکنه!

متأسفم برای افرادی که وقتی جلشون میگیم میخوایم دانش رو به اشتراک بگذاریم ، از کج فهمی ، کم فهمی و گاها نافهمی برخوردی نا عادلانه میکنند!

حسین جان ، مطمئن باش با برنامه هایی که در ذهن داریم و به امید خدا پیاده سازی میکنیم ، به هدف اصلی خواهیم رسید.

دست حق به همراه تو!

ممنونم از اطلاع رسانیتون. موفق و پایدار باشید!

وقتی نشر و تکثیر علم گناه شناخته می‌شود!!

ممنون ، شما هم موفق باشید!

......... پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 22:43

خوب راست می گن من خودمم تا حالا زیاد به این نکته اشاره کردم که نباید کلاسامونو رو سایت بزارید اشتباه از خودشون بوده

شما در دانشگاه ما حضور ندارین؟!

کی تا بحال کلاس‌ها مرتب و با کیفیت درست در محتوا قرار داده شده؟!‌

اگر کمک‌های آقای نصرآبادی نبود الان وضعیت ما از همینی هم که هست افتضاح‌تر می‌بود!

متاسفم! همین!

فاطمه رنگرز جدی پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 22:57

واقعا همگی مدیون زحمات بی دریغ ایشون هستیم.
خیلی متاسفم و خودم رو هم در این غفلت شریک جرم می دونم.....
ممنون از پستت حوریه جان.امیدوارم همه زین بعد منسجم تر باشیم.

من هم متاسفم!!

حسین رنجبر پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:02

به خداوند خوشبین باش؛
ان مع العسر ؟

فقط خدا را داریم!!

سید مرتضی قاسم پور پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:06 http://www.kntoosi.com

متاسفم
امیدتو از دست نده

متاسفم!!

فاطمه نوبخت پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:09

متاسفم!

من بیشتر!!

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:12

از حسین نصرآبادی حمایت خواهیم کرد!!

م-ف پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:21

حتما حمایت میکنیم

پشت حسین نصرآبادی خواهیم بود!!

امید فرقدان پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:27

کمک به دیگر دانشجویان برای پیشبرد دروسشان راه دارد!
همه میدونن که من بارها توی این وبلاگ گوشزد کردم که این کار درست و منطقی نیست! و هربار هم دلایلم را گفتم.

............. پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:29

اقای نصر ابادی 300 نفر گفتیم امتحان رو بندازین عقب به حرفمون گوش دادن؟
شما که می دونید اینا اینجورین چرا وقتی تذکر دادن پاک نکردین؟

حسین کهفی پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:40

از اقای نصر ابادی بی قید و شرط حمایت میکنم حالا چی کار باید بکنیم؟

باعث افتخار است همکلاسی بودن با دوستانی چون شما!:)

این که باید چه‌کار کرد را نمیدانم هنوز ، اما همین که بدانیم بدانند و ببیند دوستیمان را کافی است!

سربلند باشید دوست بیدارم!

جواد پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:45

خب حق دارن دیگه .
اگه یکی بیاد به بچه ها کمک کنه . راهنماییشون کنه . اونوقته که دیگه کسی درسیو نمیوفته . مشروط نمیشه .

یه خوده فک کنین ببینین پس عقیق بیاد به کی گیر بده . خب عقیقم دل داره دیگه .

یه خوده حق بدین دیگه . انصاف داشته باشین دوستان چقدر شما د ی ک ت ا ت و ر ین

حسینم حقشه . تا اون باشه دیگه به کسی کمک نکنه . ما نه تنها ازش حمایت نمیکنیم بلکه ازش حمایت هم نمیکنیم .

:)) !!

درسته!

من از همینجا از ایشون حمایت نمیکنم!

حمیده احمدی پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:50

جه باحال
شنیده بودم تو خواجه نصیر همه چیز برعکس ولی نه تا به این حد
ما نیز حمایت

شنیدن کی بود مانند دیدن! :))

ممنون!

علیرضا قهرمانی پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:58

فکر میکنم اختلافات آقای نصرآبادی با دانشگاه بیشتر از زمانی بوجود اومده که ایشون انجمن علمی رو رسما تاسیس کردن و دبیر انجمن علمی شدن.شاید اگر مسئولین دانشگاه در ادامه راه حسن نیت ایشون رو درک کنن دیگه شاهد اینجور مسائل نباشیم
مسلما ما از اهداف انجمن علمی و دبیر انجمن یعنی آقای محمدی نصرآبادی حمایت می کنیم و اصلا" جای نگرانی نیست

من هم داشتم به همین فکر میکردم! : انجمن علمی !!

حمید توکلی جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 00:01

جای تعجب است که بعد از گذشت مدتها از فعالیت های حسین دانشگاه درست در زمانی دنبال بهانه ای جهت سنگ اندازی است که انجمن علمی در حال شکل گیری می باشد، و دقیقا روی کسی انگشت گذاشته که موسس اصلی انجمن علمی است!

حسین بیش از آنچه تصور می شود به واسطه دلسوزی و احساس تعهد پایدارش برای همکلاسی ها زحمت کشیده و بسیار حق دارد برما!
تاریخ حمایت از حسین را از پیش اطلاع دهید که بنده نیز مرخصی گرفته، در کنار دوستان عزیزم باشم.

دستان زحمت کش حسین بس بوسیدنی است.

دقیقا! بعد از این همه مدت و فقط ایشان!!! :))

ممنون از شما که همیشه کنار همکلاسی‌هایتان هستید! :)

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 00:18

برادر؛برادر
حمایت؛ حمایت

ما هم هستیم
---
حالا حسین هی از اینا خوب بگو!!!

به به !!!

دوستان جدید! :)

پشت همکلاسیمون میمونیم! ;)

زمان زیادی نیست که نسبت به آقای نصر آبادی عزیز شناخت پیدا کردم
ولی‌ هر وقت سوال داشتم با خوش برخوردی جواب من را دادند.
کمک‌های که تا اینجا به شخص بنده کردند رو فراموش نمیکنم.
حسین عزیز پشتت خواهیم بود.

فکر میکنم همه دانشجویان الکترونیکی مدیون کمک‌های بی منت و دوستانه ایشون باشند!
ممنون از شما دوست عزیز! :)

امیر رباط جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 01:06

حسین

میدونم چه حسی داری

حس نامردی

ولی یه حس خوبم داشته باش
اونم اینکه اینهمه بچه ها پشتتن

غمت نباشه
حمایت

درسته!
ممنون از شما!

رویا IT جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 01:55

حمایت حمایت!

یه روز فهمیده میشم به خودم بمب میبندم میرم مرکزی همه راحت شن! !!

:))
چرا به خودت؟!
به ع بمب می‌بندیم میفرستیمش مرکزی! :))

ممنون رویا که همیشه هستی!!

محمدحسین باقری جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 02:16

موضوع ساده است بعضی آدم های تن پرور و آشناباز توسط آقای نصرآبادی براشون مشکل درست شده . . .

و حالا می‌خوان این مشکل رو از سر راه بردارن! کور خوندند! :دی

محمدحسین باقری جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 02:17

ولی اگه میشه بگید دقیقا چجوری احضار کردند و گفتند دقیقا به چه دلیلی باید به کمیته انضباطی بیاید

دقیقا نمی‌دونم چرا ، اما خودم احساس می‌کنم این‌ها بهانه هست برای از بین بردن انجمن علمی!‌

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 02:31

اول برای مسئولین آموزش های الکترونیکی متاسفم
و دوم برای تمام مجموعه دانشگاه خواجه نصیر

متاسفانه مسئولین دانشجویان رو چیزی جدا از دانشگاه می‌دونن!!

محمد رضا کمالی فرد جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 03:10

متاسفم
برای خیلی چیزای این دانشگاه متاسفم
نه بخش الکترونیک برای همه بخش ها واقعا یه نگاهی بکنن ببین از کل دانشجویان مجموعه کی راضی هست از عملکردشون ؟

متاسفانه مسئولین دانشجویان رو چیزی جدا از دانشگاه می‌دونن!!

سید حسین هاشمی جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 03:18

متاسف نیستم اصلا
حق ماست
عصبانی ام

باید از هر حرکت اینها درس می گرفتیم
از دادهای سر جلسه ی امتحان در ترم اول

حتی از فریادهای توهین آمیز آقای زمانی و برخورد بی ادبانه ی مسئولین در روز ثبت نام و شیوه ی احمـقانه ی ثبت نام

از برخوردهای غیر محترمانه پشت خط تلفن
از اینکه در روزهای پر ترافیک ثبت نام تنها دو خط تلفن برای حدود 1000 دانشجو اختصاص یافته

از نادیده گرفتن حقوق واضح دانشجویان
از تحقیر دانشجویان با سیستمی که ارزشش یک دهم هزینه ای که دریافت می شود نیست
از وعده های تو خالی و توجیح های بی منطق
از برنامه ریزی های احمـقانه ی عصر قجری

متاسف نیستم چون پیش بینی این را کرده بودم
چون خودشان این مسیر را نشان داده بودند
چندین بار

عصبانی ام از خودم که چرا زودتر نفهمیدم این باتلاقی که به آن وارد شدیم،
هر روز دهانش گشاد تر می شود
هر روز خواسته هایش بیشتر می شود
هر روز اخمهایش تنگ تر می شود
و هر روز دستهایش جمع تر

عصبانی ام

تنها با حرکتی قانونی از طریق وزارت علوم عصبانیتم آرام می شه

احساستون رو کاملا درک می‌کنم!

به شدت عصبانی بودم!

چیزی که آرامم کرد دوستان همیشه در صحنه بود!

ممنون از همه! :)

سجاد - آی تی- ۸۶ جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 03:49

اشتباه بودن این عمل بر کسی پوشیده نیست ، اما شما هم این اجازه رو ندارین دانشجویان دیگه رو به بی غیرت خطاب کنید !!!!!
متاسفم به خودتون اجازه دادین به خاطر یک نفر،به کسانی که شاید خیلی هاشون رو هم نمی شناسین بی احترامی کنید !!!!!
بهتره به جای بیدار کردن بقیه ، ابتدا احترام رو در بیانتون رعایت کنید

خیلی خوشحالم که بهتون بر خورده ! واقعا خوشحالم :)
این نشون دهنده وجدان بیدار شماست!

ممنون از تذکرتون دوست بیدار من!

رضا خیاط جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 11:24

با حسین هاشمی موافقم ( دو تا نظر بالا تر)
برای آقای نصر آبادی هم آرزوی موفقیت ( آزادی از چنگال کمیته انظباطی)

ممنون!
موفق باشید.

صابره.دال جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 11:35

حمایت
آقای سجاد-آی تی-86 لطفا موضوع رو عوض نکنین تروخدا یه بار هم که شده اصل قضیه رو ببینید!چقدر وحدت همکلاسی ها کم شده که به این راحتی میتونن به هممون ضربه بزنن!ما همه اول نسبت به خودمون و بعد نسبت به دیگران بی غیرت شدیم....متاسفم.

کسایی بشون بر میخوره و ناراحت میشن که اینطور نیستند!
ممنون از تو دوست عزیزم که همیشه در کنار دوستانت هستی! :)

نیلوفر کبیری جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 12:08

من کلا پایه ی هر جور حمایت واعتراض هستم

ممنون عزیزم! ;)

رویا جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 12:57

منم هستم عزیزم

ممنون رویا جون!

... .... IT 86 جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 13:11

با کمک به همکلاسیام راهش را ادامه می دهم و از هیچ کمکی به دوستام و همکلاسیام دریغ نخواهم کرد .

آفرین بر شما!
موفق و پاینده باشید!

حمیده احمدی جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 13:22

آخی چه همکلاسی های خوبی داریم

همکلاسی های خوبی داریم!!

ارش جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 14:15

اصلا شاید نصف پیشرفت های این سیستم درمانده مدیون تلاش ها و پیگیری های حسین است
حتی یکبار هم به کسی منت نگذاشت که من چه کردم! همیشه بی ادعا بود!
همیشه پاسخگوی سوالات بچه ها بود با اینکه وظیفه ای نداشت!
تویه انتخاب واحد کمکشون میکرد

واقعا برای دانشگاه متاسفم



ممنون از شما بابت اطلاع رسانی...

درسته. به نظر من هم سیستم آموزشی هم مدیون نصرآبادی ست!

ممنون از شما دوست خوبم!

موفق باشید!!

پریسا-۸۸ جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 16:43

از اقای نصرآبادی حمایت خواهیم کرد.
واقعا متاسفم

درود بر تو دوست عزیز!

هادی بدری‌زاده جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 18:34

واقعاً در حد پائینی از فهم هستند که این کارو می‌کنن..
من واقعاً اعصابم داغونه از این وضعیتی که ایجاد کردند و برای اعتراض دسته ‌جمعی اعلام آمادگی می‌کنم.. اگه قرار بر این شد لطفاً من را هم در جریان بگذارید..

ممنون از شما و از زحمات مؤثر حسین عزیز..

حتما اطلاع میدهیم به شما!
ممنون از شما دوست خوب!

سپیده شیخ الاسلامی جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 20:40

من خیلی درجریان نیستم ولی به امیدحل شدن مشکلات تحصیلی دوستان الکترونیکی!

ممنون از تو !!

افتخار است دوستی با کسانی چون تو ! :)

سیده زهرامیرباقری جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 22:24

قضیه چیه؟
ای بابا کلاس درست وحسابی که نداریم
خودمون هم داریم درس می خونیم اجازه نمی دن؟

چه بگویم......
نوعی سنگ اندازیست برای انجمن علمی فکر میکنم!

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 00:08

ایا سایت http://217.146.209.209/ برای شما بالا میاد؟

طا . سین(کام ۸۸) شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 00:51

خواستم بگم با اون که جزو بچه های مجازی نیستم ولی شاهد زحمات ایشون بودم و خودم بار ها از مطالبشون استفاده کردم و ناراحت شدم
و یکی فلسفه ی زکات علم را برام توضیح بده

سابین شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 01:42

حوریه جان اگه قصد کمک دارن ایشون دستشون درد نکنه...
به نظرم وقتی بارها گوشزد شده نباید تکرار می کردن...
امیدوارم این آموزش گند الکترونیکی رو به راه شه از پا درومدیم به جان عقیق..
شما هم اینقد پست رو آپ نکن...
ایشالا درست می شه...
اینکه دیگران نمی جنبن واقعا تقصیر خودشونه(از نظر درسی رو می گم که اینقد آقا نصرآبادی نیفته تو زحمت)..
وینک

ولایت نصر آبادی شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 08:04

این سند جنایت آمریکاست مرگ بر ضد ولایت نصر آبادی

ژنرال کیرپنگولی شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 08:49

سلاملکم خانم جعفری
ریاست به ظاهر محترم همکلاسی طی صحبتی شبانه با من نارضایتی و آزرده خاطری شما را به من ابلاغ نمود ولو اینکه بعد از ابلاغ یکهو غیبش زد و به استدلال من گوش فرا نداد و با علم به اینکه بسیاری از کامنتهای بنده در گذشته به دست شما حیاتشان را بدرود گفته اند با این حال من بزرگواری می نمایم
و آمادگی خود را جهت زدودن آن کدورت پر رنگ از دل شما اعلام میدارم.



از ریاست به ظاهر محترم در خواست بفرمایید برای من دیگر مزاحمت حاصل نفرمایند.






حسینیIT شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 09:03

حمایت می کنیم یعنی جی؟
اینجا2میلیون بار هم بنویسیم فلان و بهمان کک هیشکی نمی گزه من پیشنهادم اینه طی یک نامه رسمی برای مدیر آموزش الکترونیکی حمایت خوذمون رو از فعالیت های این دوستمون حمایت کنیم کامنت گذاشتن که کاری از پیش نمی بره

اشنا شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 11:48

سابین جان از کجا این حرف رو میزنی؟ بارها گوش زد؟ فعالیت های ایشون چند ماه قبل از تنها اطلاعیه دانشگاه در این مورد قطع شده بود !!!

بهتره حرف خودت رو بزنی خانومی نه شنیده ها!
.....
بچه ها دارن در حق ایشون کم لطفی می کنند

با نظر حسینی IT موافقم

سمانه شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 15:31

آخه اینا چی میخوان از جون ما!!! آقای نصر آبادی اگه نبودن که همه مشروط بودیم!
هیچ جای دنیا کسی رو واسه کمک کردن به دوستاش مواخذه نکردن!!!اینجا مثلا دانشگاس؟!!بابا بذارین درسمونو بخونیم دیگه چرا هی دونه دونه صدامون میکنین کمیته انظباطی؟!مگه ما نیومدیم دانشگاه که درس بخونیم پس چرا اذیت میکنین؟!
آقای نصرآبادی ممنون از همه ی کمک هاتون و ممنون از شماحوریه جان به خاطر اطلاع رسانیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد