KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عکس هایی که نشان دهنده تقلب گسترده در 22 بهمن است

سلام علیکم


با توجه به اینکه می دونید نظام جمهوری اسلامی ایران باز در تقلب و ریا کاری ای بزرگ مردم را با هزار دوز و کلک در 22 بهمن به خیابان ها آورد مدارکی رو برای رسوا ساختن آنان ارائه می کنم

باشد که خوشحال شده و لبخند بزنید به نادانی دشمنان !!!!









نه امسال، بلکه هر سال که با خانواده میرفتیم راهپیمایی ما نبودیم که، فتوشاپ بودیم
 
نظرات 21 + ارسال نظر
حسین رنجبر پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 21:44

مصطفی-صنایع پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 22:01

تازه از اسناد دیگه می توان به پخش 50 میلیون سکه بهار آزادی نام برد جوری که الان در بازار هر سکه تمام بهار آزادی رو با یک سکه 50 تومانی عوض می کنن!!


از دیگر شواهد می توان به پخش 500 میلیون کیک و ساندیس (به ازای هر نفر 10 تا؛ تازه به بعضی هم کارتونی دادن که گیر ماها و بقیه نیومده !!) جوری که الان توی بازار قحطی کیک و ساندیس اومده و هر ساندیس 100 تومانی الان مثقالی 24600 تومان به فروش می رسه!!

اقاااااااااااا
من اعتراض دارم
نه نه دی
و نه 22 بهمن
به من نه کیک رسید نه ساندیس
برادر خواهرای انقلابی، اون کارتن حق الناسه :دی
باید اطلاع رسانی کنیم و حق مون رو بگیریم همکلاسی :دی

مصطفی-صنایع پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 22:06

ببخشید فراموش کردم بنویسم!!
از اسناد دیگه این تقلب گسترده !! و جابه جایی بزرگ مردم !!
اینه که این رژیم توب 120 میلی متری خود کششی رو به جای تانک؛ غالب کرده و از آن برای سرکوب مردم استفاده می کنه !!

بحث تخصصی شد :))
در ضمن کپی رایت این شکلک برای منه هاااااااا
اینم حق الناسه

زهرا.ع پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 22:18

شما این همه مدرک وسند داشتید و تا حالا رو نکردید عجب!!! همه عکسایی که گذاشتید و توضیحات کاملتون نشون از این داره که اینا تو راهپیمایی چه تقلبایی که نکردن!! خوب شد گفتیدا

الهی استاد بفهمه بهشون صفر بده مشروط شن
ای مشروطه خواهان

حسین رنجبر پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 22:20

من شنیدم مثل این که به چن نفرم 70000 لیتر یا بشکه نفت خام برنت دریای شمال دادن

اوه
کار از ساندیس و کیک و سکه طلا گذشت

من فردا میرم شکایت از نظام
دیگه اینقدر تابلو تک خوری؟ :دی

<فاضل> پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 22:41

من تهران نبودم ولی نیت کرده بودم بیم هاا
حالا نمیشه کیک و ساندیس و چاه نفت و ماشین و سکه و وام مسکن و ویلای کنار دریا و بلیط مجانی اتوبوس و ............... رو بهم بدند

من نبودم ولی نیت که داشتم

من همشو می خوام وگرنه اگه ندند میرم میگم اینا رو به همه دادند و به من ندادند .............

اره
منم با شمام

اخطار
اگر بهمون حق مون رو ندید، بیشتر مدرک رو میکنیما

محمد رشیدی - فناوری بی اطلاعات پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 22:46 http://www.ksna.ir

محمدحسین باقری پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 22:47

خیلی جالب بید

مصطفی-صنایع پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 22:55

یه کم هم بشنوید از گزارش "حسین قدیانی" از جلسه محرمانه در کاخ سفید:

هیلاری کلینتون: حیف آن همه دلار که در فضای ساندیس، یعنی ببخشید در فضای سایبر خرج موسوی و خاتمی کردیم.

اوباما: از حلقوم مردم آمریکا بریدیم، ریختیم در گلوی فرقه سبز، آخرش هیچی به هیچی.

شیمون پرز: ما باید به پروژه "ایران هراسی" دامن بزنیم و دنیا را از سانتریفوژهای ایران بترسانیم.

بوش کوچک: سانتریفوژ را ول کن، ما حریف "ساندیس" جمهوری اسلامی نمی شویم!

هیلاری کلینتون: الان معضل اصلی ما سانتریفوژ نیست؛ "ساندیسیفوژ" است.

نتانیاهو: به جای نیروگاه بوشهر، چطور است به کارخانه های ساندیس سازی جمهوری اسلامی حمله کنیم؟!

اوباما: هر غلطی می کنی، فقط روی ما حساب نکن!

بوش کوچک: به نظر من به جای فضای سایبر باید در "فضای ساندیس" با جمهوری اسلامی بجنگیم.

هیلاری کلینتون: آخه چطوری؟

بوش کوچک: به پروژه "ساندیس هراسی" دامن می زنیم و مدعی می شویم در ساندیس جمهوری اسلامی اورانیوم غنی شده وجود دارد و در نی ساندیس هم کلاهک هسته ای جاسازی کرده اند!

هیلاری کلینتون: من فکر کنم ایران دارد از طریق ساندیس بمب اتم می سازد. لذا ما باید برای قاطی کردن حق و باطل و فریب دادن خواص بی بصیرت ایران، کوکاکولای خودمان را مثل ساندیس، بسته بندی کنیم؛ اسمش را هم بگذاریم؛ "کوکاندیس"، حکما "علی مطهری" فریب می خورد و به "مهندس" نامه می نویسد که با خوردن "کوکاندیس"، نظام، سران فتنه را بی خیالی طی می کند و به "احمدی نژاد" گیر می دهد.

بوش کوچک: من فکر کنم اسم این محصول جدید را "ساندیسولا" بگذاریم، بهتر است.

نتانیاهو: "ساندیسولا" تلفظش برای "شیخ" مشکل است؛ همان "کوکاندیس" بهتر است.

اوباما: من با آن حرف بوش مخالفم؛ مگر در نی ساندیس به این کوچکی، می توان اورانیوم را غنی سازی کرد و کلاهک هسته ای گذاشت؟

شیمون پرز: از این جمهوری اسلامی هر کاری بگی، بر میاد.

بوش کوچک: مردم ایران گرسنه اند و به خاطر یک تکه نان می آیند به خیابان.

نتانیاهو: اگر جمهوری اسلامی به مردمش "چلوکباب" بدهد، چی؟

شیمون پرز: هیچی، خشتک همه مان پرچم است و باید روی پروژه "خشتک هراسی" کار کنیم!!

بوش کوچک: "تشتک هراسی"؟!

شیمون پرز: آره، همون!

هیلاری کلینتون: در آن صورت، ما هم در راستای گمراه کردن عناصر دوپهلو، چلوکباب را با مک دونالد قاطی می کنیم.

بوش کوچک: اسمش را چی بگذاریم؟

اوباما: "مک کباب"، یا نه، "مکچلکببسیخلند".

هیلاری کلینتون: شیخ هم تلفظ کرد!!!

بوش کوچک: ما باید به موازات پروژه "ساندیس هراسی" به پروژه "نان هراسی" هم دامن بزنیم!

هیلاری کلینتون: ما در آمریکا باید به پروژه "بربری هراسی" دامن بزنیم و شیمون و باراک به پروژه "سنگک هراسی".

دیوید میلیبند: ما هم در انگلیس دامن می زنیم به پروژه "تافتون هراسی".

سارکوزی: "لواش هراسی" هم با ما.

خودش شد یه مطلب جدا گونه!!

به به
اقا منتشرش کن
نمیکنی خودم منتشرم کنم، قشنگ بود :دی

فاطمه نوبخت پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 23:16

)))))))

مصطفی-صنایع جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 00:03

خودتون زحمتش رو بکشین

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 00:20

چه مسخره...

برادران ساندیس کیک منو از من به زور گرفتند :دال
درود بر مخالف من

امیررضا جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 01:08

کاش توی شهرستان هم کیک و ساندیس میدادن
من کیک و ساندیس می خوام...

می ناب جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 10:31

یک راهپیمایی خوجوش ، یا تنها فستیوال عمومی در وطنم!
بخدا اگه اندی هم بیاد ایران بخواد با نصف این امکانات در آزادی کنسرت بده ۱۰ برابراین جمعیت آدم میاد.
لینک مرتبط:
http://881122.200u.com/

به نظرم این مراسم و مراسم اینچنینی نمیتواند نشانی از اقتدار نظام باشد.

بعضی موزیک های اندی رو دوست داشتم
سلام بهشون برسونید

می ناب جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 14:16

سلامت باشید ولی من اصلا نه به ایشون و نه به موزیکشون علاقه ای ندارم و فکر نمیکنم قرار باشه همو ببینیم.
جواب شما با منطقی که ازتان سراغ داشتم نمیخواند.

نظرم این بود که این فستیوالها و مراسم هیچ ربطی به اقتدار نظام و علاقه مردم به نظام و سیاستهای نظام ندارد.که اگر آزادی در حد نصف مطلق بود بدون موز و کیک و ساندیس و بادکنک و بلندگو و تنها با یک خواننده معروف دو زاری هم این تعداد آدم رو در خیابان آزادی میدیدیم.
شما که هر سال تشریف میبرید حتما انواع مسابقات و سرگرمیها برای کودکان و بزرگسالان را در مراسم خودجوش مردمی دیده اید.واقعا چند نفر از آدمهایی که می آیند یک عکس از آقای خمینی یا خامنه ای از منزل با خود دارند؟چند نفر شعار نوشته یا پرچمی از منزل همراه خود میاورند؟آیا شما امسال عشق مردم به بادکنکهای مجانی را ندیدید؟(چند عکس خودم تهیه کردم که اگر خواستید تقدیم میکنم با اینکه لینک بالا گویاست)

اعتراض من به اینست که چرا این حضور مردم را فقط به نفع یک شخص و یک جریان مصادره میکنند؟سهم عمو پورنگ و خواننده های رسانه ملی و بادکنک و موز اینها را هم در نظر بگیرند. و به اینها اضافه کن مردمی را که برای شادی دست جمعی و جشن خیابانی زمان دیگری ندارند.


شما هم مانند خیلی ها یک چیز رو در نظر نمیگیرید
مذهب
اعتقادات
پیشینه ی فکری و اعتقادی مردم
.............
اینجا فلان کشور نیست که برای یک خواننده آوردند بتوان 50 ملیون مردم را به خیابان آورد، اونجوری تازه باید برای هرشهر یک خواننده مشهور آورد!!
......
سرگرمی هست، کیک و ساندیس هست، فلان اقا و خانم هم هست ... و باید باشد

آیا شما جشن های انقلاب کشور های اروپایی را بوده اید؟ دیده اید؟ حتی شنیده اید؟
به جای این چیزهایی که گفتم
به هر فرد، مثلا یک پیراهن میدهند که به پول ما 100 هزار تومن ارزش دارد یا ... به عنوان مثال بود، موضوع چیزه دیگری است

آیا به شما 50 هزار تومن بدهند و بگویند برو در تظاهرات نظامی شرکت کن که تمام حقوق و آزادی شما رو خورده است، میروید؟

علت حضور مردم چیزهای دیگری است، بهانه ها هم زیاد

c جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 14:35

khiyabunaro gaz kardi bimazeye maskhare

هادی جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 15:51 http://jast.blogsky.com

آدم مغروری به نظر میای

فکر نمیکنم
ولی این کاملا به نظر میاد من رو نمیشناسید

علی تاطا جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 23:38

وقتی طرفدارهای سران به اصطلاح فتنه تهران رو پررررررررررررررررررررررر میکردند و رسانه های غیر دولتی و جهانی رو به تعجب وا میداشت وقتی خود امثال شما میدیدید و میشنویدید و البته میترسیدید و صد البته به چشم هم میدیدید و باور میکردیدید همین ادعاهایی رو که به طنر مطرح کردید رو با جدیت مطرح میکردید شاید فرجی ولی کسی گول ادعای شما را نمیخورد پس رو به باتوم و اشک آور و کلاش و ۱۱۳ و دادگاه ساختگی و اعدام بی گناه آوردید...من منتظر جواب مسین شما هستم

شروع فتوشاپ رو دقیق یادمه ، نمیگم سبزهای منطقی و ایرانی بودند ولی از انجا بود
حتی فیلم هایی که ساختگی ساخته شد و منتشر شد

بله توی بیشتر مراسمی که میگید بودم، جمعیت شون قابل مقایسه با این همه مردم نبود
تازه اون موقه
نه الان که کلی ریزش داشته

برخورد های شدید ممکنه شخصی بوده باشه، ولی برخورد های امنیتی به نظر من درسته، چون امنیت مال و ناموس مردم و اجتماعی ( نه اقلیت غیر منطقی و غیرقانونی ) از همه چیز مهم تر است! طبق متن قانون اساسی و نه نظر من

اعدام ها با رای قاضی و نمایندگان مردم بود
کسی که با اسلام و حکومت اسلامی مبارزه کند حکمش همین است
همان طور که خدا و پیامبر و امامان معصوم گفتند

تازه قضاوت واقعی و دردناک تر نزد خداست

طا.سین شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 01:07

واقعا این مدارک مهم که همه چیز را ثابت می کنه را هر جوری شده به شبکه های bbc ,...(کفار) برسونید شاید مردم به خودشون بیان و حرفشون را
باور کنن

علی تاطا شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 12:26

و حتما این حکومت هم در دست معصومین قرن میگردد...میخی دست من بود که در سنگ نرفت

من قاضی نیستم که قضاوت کنم
خدا قاضیه
اگر منظورتون از سنگ من هستم.ذکر کنم که در حوزه اعتقادات و اخلاقم سنگ نیستم اما چون کوه استوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد