KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آخه رپیدشیر رو چرا .....؟

به لطف دوستان سایت رپیدشیر هم ف*ی*ل*-ت-*ر -*شد !

نظرات 5 + ارسال نظر
ایمان پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 20:55

الان درسته

ایمان پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 20:55

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 21:13 http://googooli-baba.tk

خوب الان بازه چرا باز انتشار می‌کنید
آخه کجای رپید فیلتره؟

یک خط د میان داره فیلتر می شه !
مگه دی ال نداری؟؟؟؟؟~~~...!

من دارم عین بنز دی الی می‌کنم از دیروز
مشکلی‌ هم نداره

آی اس پی ها فرق می کنه.
واسه من صبانته.

مدرس جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 15:21

من نمی تونم چیزی دانلود کنم، اصلا نمیاد هیچی. رو 0% مونده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد