KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دعوت به وبینار

سلام. سعی میکنم ازین به بعد در وبینارهایی که خودم شرکت میکنم شما رو هم دعوت کنم. یعنی اطلاع رسانی کنم که شما هم خواستید بیاید!

لابد میپرسید وبینار چیه؟ وبینار همون سمینار تحت وب هست! به همین سادگی! برای شرکت در وبینار اگر مایل باشید صحبت کنید باید میکروفن داشته باشید.

مشخصات اولیه: ( اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب )

Build Foundation for Private/Hybrid Cloud

Thursday, February 18, 2010 7:30 PM - 8:30 PM IRST


پنجشنبه ، 29 بهمن ماه ، ساعت 7:30 تا 8:30 بعد از ظهر به وقت ایران



برای ثبت نام کلیک کنید:


https://www2.gotomeeting.com/register/277496698



Build Foundation for Private/Public Cloud

Join us for a brief webinar covering:
  • Whats and whys of cloud computing
  • Role of server virtualization
  • Deploying server-side application virtualization in your private cloud
When: This Thursday, Feb 18th @ 11am EST
 
Speakers:Greg O'Connor, AppZero CEO & Mark Yohai, AppZero VP Business Development

نظرات 2 + ارسال نظر
حمیده احمدی پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 11:07

مممنون از اطلاع رسانیتون
سعی میکنم حتما شرکت کنم
منتظر اطلاع رسای های بعدی هم هستم

IT پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 11:23

سازماندهی و برگذاری از طرف چه کسی هست؟

هر کسی میتونه تو سایت خارجی یه وب کنفرانس بزاره مهم اینه که برگزارکننده و شرکت کنندگانش چه کسی و معتبر باشند

کامل پست بدید

شما قدم اول رو بر میداشتید اگر اطلاعات کافی بدستتون نمیرسید اونوقت نظر میدادید بهتر بود!


موفق باشید. اما چشم. اطلاعات بیشتری ارائه میکنم.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد