KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

درسی از درسهای زندگی

حضرت علی (ع) می فرمایند:  

                       دو چیز را هیچ وقت فراموش نکن: خدا را و مرگ را. 

و دو چیز را همیشه فراموش کن:به کسی که خوبی کردی و کسی که به تو بدی کرد.

                                                                                                                       

نظرات 4 + ارسال نظر
پرستو پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 10:59

خیلی جالب بود.مرسی

خواهش میکنم.
ممنون از نظرتون!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 12:23


مرسی

خواهش میکنم.
ممنونم از نظرتون!

زهرا.ع پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 17:37

گاهی وقتا یه چیزاییو رو فراموش میکنیم یاداوریش واقعا لازم بود.تشکر.

خواهش میکنم.
متاسفانه اکثر مواقع اونچه رو که باید فراموش کنیم،به یاد داریم و اونچه رو که باید به یاد داشته باشیم،فراموش میکنیم!
احساس میکنم زندگی رو برعکس دستم گرفتم!!!
با نظرتون خوشحالم کردید.

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 20:47

خیلی ممنون! !

خواهش میکنم.من هم به خاطر نظرتون ممنونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد