KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

این مخصوص همکلاسی است یادم رفت بود منتشرش کنم ..


مارپیچ می روم؛ مثل مار به خودم ،در خودم می پیچم!

دیگر نیمه دیگر تو نیستم ؛حالا تمام توام  !  خوب به خاطر بسپار ..

مطمئن باش چهار دیواری اتاقی  که خودت را شکنجه میدادی  ،با شاعرانی عوضی تر از خودت تقسیم میکنم ! من از شهرزاد تمام قصه های دنیا بیشتر حرف دارم ،سخت نیست که نمی فهمی ؛ در نفهمی همیشه چیزی بزرگتر از فهم متفون شده ؛ که مثل گنچ های خاک خورده از شما سلب آسایش میکند .. این اعتراف نیست ، مزخرف محض نوشتن است؛ شک نکن که جنون همینجاست ..


پ.ن : عکسهایم را پاره کن و آن دوستت دارم های کورکورانه ات را بخورد فکاهی ها مجله طنز بده...
نظرات 5 + ارسال نظر
هوداد مسلمی نژاد - کام 88 پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 00:29 http://googooli-baba.tk

قلمت دلنشین است

سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 00:45

شک نکن که جنون همینجاست ...

مصطفی- صنایع پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 01:24

میگم قانون ارسال حداکثر 2پست در روز توی همکلاسی شایعه است یا واقعیت داره؟

البته اگه واقعیت هم داشته باشه خیلی مهم نیست؛ چون گفته اند یک نفر در روز حداکثر 2مطلب میتونه بنویسه!! نگفته اند که در یک دقیقه نمی تونه 3تا مطلب بنویسه که

بخصوص اگه این یک نفر کیارش خان مظفری باشه که چند ساعت قبلش با این پست،
http://www.kntoosi.com/1388/11/27/post-14155/
به نوعی در اعتراض به دست و پا بسته بودنش در همکلاسی؛ خداحافظی نصفه و نیمه ای کرده بود!!

دقت !

سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 01:30 http://kntoosi.com/pages/provision

دوست عزیز

طبق بند ج - 1

نقض قانون صورت نگرفته
موضوع یکی از پستها، * دار است

محمدحسین باقری پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 02:06

نشد دیگه گفتی دیگه پست نمیدم D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد