KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

این مخصوص همکلاسی است یادم رفت بود منتشرش کنم ..

[-]: تمام شرایط استخدام را مطالعه کردید ؟

[*]:  بله ؛ کامل .

[-]: فقط یک نکته است که در فرم ها قید نشده ؛

[*]:  بفرمایید. گوش میدم .

[-]: شما در دوران دانشجویی چند عدد پست سیاسی منتشر کردید ؟

[*]:  امـــ .. فکر میکنم بیش از سی هزار تا  ( مدارکش هم موجوده تو بلاگ اسکای )

[-]: واقعا !! پس شما انسان روشن فکر و با شعوری  هستید؛ چرا فرم های استخدام  مدیران را پر نکردید!!! ما برای شما برنامه ویژه ای داریم .


پ.ن : کیهان : مقتصدی : وقایع اخیر باعث شد در تمامی بحث های سیاسی تقریبا همه افراد جامعه نظری داشته باشند ؛ و این یعنی آزادی عقیده و رشد شعور ملی.

نظرات 5 + ارسال نظر
sbs جمعه 26 تیر 1388 ساعت 18:06

سیدحسین هاشمی جمعه 26 تیر 1388 ساعت 20:25

نتیجش رو هم دیدیم تا امروز



مشترک گرامی

دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد

حمید توکلی جمعه 26 تیر 1388 ساعت 22:51

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 00:23 http://googooli-baba.tk

سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 01:33

نظر خودم رو که دیدم شوکه شدم!

گفتم کی نظر دادم!

دقت کردم فهمیدم کی!

تغییر دادی!

در دوره ای که پهلوی خون مردم را در شیشه می کرد، در استخدامها، این اصول رعایت می شد که پس از آن هر شلاقی، ستاره ای پر افتخار به حساب می آمد
________

هر حکومتی برای بقا، نیاز به میانه روی دارد

قصد مقایسه نداشتم
ولی دوره ی افراطی گری نیز بگذرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد