KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کویر بکر ورزنه

  خداوند قدرت دارد که هر چه را بخواهد در یک آن خلق کند(آیه 117 سوره بقره)


عکسهایی از کویر زیبای ورزنه

   












ممنون از اینکه تا اینجای پست رو دیدین ازتون دعوت میکنم به لینک زیر برید و قدرت خدا رو ببینید چه قشنگی در تضاد این دو به چشم میاد....

نظرات 13 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 23:21

ایــــــــــــــــول!!

بیشتر از کویر آسمونش خیلی قشنگه!

ورزنه کجاست!؟

ایول!!
یه روستایی به نام ورزنه در فاصله ۲ ساعتی اصفهان هست...کویر ورزنه حدودا ۵-۶ کیلومتر از خود ورزنه فاصله داره،خیلی جای قشنگیه فقط گلاب به روت برای دست به آب باید برگردی ورزنه :دی

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 23:27 http://googooli-baba.tk

بس زیبا بود ممنون

خواهش میکنم.

سپیده شیخ الاسلامی سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 23:39

خواهش می کنم قابلی نداشت!
بسی لذت بردیم
!کویر داستانها دارد، برای شنیدن آوایش باید به زمزمه بادهایش گوش سپرد که از سخاوت زمین می گوید، و دید که چگونه داغترین و خشکترین گوشه های زمین نیز خاستگاه زندگیست!

خواهش میکنم :دی
حتی کفشدوزک هم داشت...باور کن...;)

رویا خدابخش سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 23:51

2 تا عکس آخر ...

این سری هم عکس ها از خودته؟! اگه هست بنویس که موندگار شه!

اگرم نه که هیچی!!

خیلی قشنگ و ... تمیییزه!!

آره خودم گرفتم...مرســــــــــــــــــــــی.
همه جای کویر عین همه نمیدونم چرا..یه عالمه عکس گرفته بودم اما هر کدومو میومدم اپ کنم فکر میکردم همون قبلیه :دی

sama.kzm چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 00:22

خیلییییییییییییییی زیبا بود
ممنون....

مرســـی از نظرت.
خواهش میکنم.

گ چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 00:24

از ترس طوفان شن تا حالا جرئت نکردم برم کویر ولی عاااااااااااشقشم

خیلی قشنگه...یه باد میاد بعد دیگه نمیفهمی از کدوم طرف اومدی ،هیچ رد پایی نیست :دی

فاطمه رنگرز جدی چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 00:33

فوق العادن!!
مخصوصا عکس آخر!!! اسم عکس رو بزار HOPE!
نمیدونم چرا بعضی از گیاهان دوست دارن کویر رو خراب کنن فقط برا جلب توجه،شایسته نیست اصن.....

مرســــــی عزیزم.
واقعا چرا....:))))))

مریم-صنایع چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 01:16

جالب بود ممنون
رنگاش خیلی ملایم

خواهش میکنم.
من خودم اونجا نمیدیدم چی میگیرم چون آفتاب زیاد بود اما نورش تو عکسا خوب شده انگار :دی

محمدحسین باقری چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 02:10

با پستی که لینک دادید بیشتر حال کردیم

خواهش میکنم.
هر گوشه ای قشنگی خودش رو داره...

حسین رنجبر چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 04:10


مردم به چی دل خوش کردن باید به فضل و رحمت خدا شاد باشن. ( یونس / 58 )
اینترستینگ تشکر

خواهش میکنم :دی

سید حسین هاشمی چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 07:04

فوق العادست

مخصوصا دو عکس آخر

همچین عکسی رو قبل از انتخابات اطراف قم گرفتم
با بهره گیری های انتخاباتی برای طراحی یه پوستر


بهار بیابان هم خیلی زیباست
حوالی نیمه ی اول اردیبهشت اگر اشتباه نکنم

در طول سال حدود 10 روز از بهار رو که بارون میاد، یه دشت پر از گلهای رنگارنگ

رویائیه

ممنون

مرســـــــی.
خوب بهارش و تابستونش خیلی زیباست...جکو جونورهاش هم زیباست،از یه ساربون پرسیدیم گفت آخر بهار و تابستون اینجا مار و عقرب داره (اسمایلی ترسیدن در حد زیاد)
خواهش میکنم.مرسی از نظرتون

شقایق - جابرانصاری چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 14:49

بسیار زیبا بود پست قبلیت اما کویر هم واقعا زیبایی خاص خودش رو داره اما فقط حال میده با ماشینای شاسی بلند روشون حرکت کنی و...!!
وگرنه خیلی شباش هیجان انگیزه!!

ممنون عزیزم !

ما که اونجا فقط شتر دیدیم کو ماشین شاسی بلند آخه :دی
خواهش میکنم عزیز

زهرا.ع چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 15:20

عکسات منو واقعا به وجد اورد الحق که زیباست هم کویر هم عکسای تو.وصف زیبایهای کویرو زیاد شنیدم مخصوصا اسمون شبشو.تشکر که این زیبایها رو به تصویر کشیدی

چه خوب که دوست داشتی عزیزم،اوهوم منم تعریف شبش رو شنیدم...
خواهش میکنم ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد